Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

I survived Spikefeast day one. -> och samma pä svenska
Demigod = Hyvä esitys pojjilta, soundit oli huonot.
Thyrane = Taas kerran blastmor et co. ei pettäny, perkele mikä keikka. Se uus biisi rokkas niin perkeleesti. sounit aika paskat.
Kalmah = Illan positiivisin yllättäjä, koskaan kuullut yhtään. huonot soundit
Ajattara = PASKAAA! paremmat soudit
Moonsorrow = Lähdin ennekuin aloitti, hirveetä paskaa.

Spikefeast day two...
No, olin niin vitun kännissä että porstrari ei päästanyt sisälle. Sain kuitenkin myytyä lipun plussan puolelle. Jos näitte joukon juoppoja huutavan englanniksi laiturilla...

ööh. huimaa. päässä. yhä. En tiennytkään niiden ulkopuolen
metalliportaiden olevan niin mukavat nukkua.
"haha, ei vittu, meijän webmasteri kuorsaa tossa".

vittu.

Oli vitun hyvä meno päällä. Tuli vähän mustelmia ja niska kipeenä mutta ei haittaa. Siel oli myös joku helvetin siisti ulkomaalanen tyyppi jonka kanssa oltiin jonkin aikaa.

mä en muista koko settiä. Soittihan ne ainakin jonku ihan uuden biisin mitä ei koskaan missään esitetty. Tietääkö joku muuten mitä kaikkee biisejä siinä sikermäosiossa oli ku en kaikkia tunnistanu.

ne veti kaheksan biisiä:

Hate Me
You´re Better Off Dead
Needles 24/7
Lake Bodom
Everytime I Die
Downfall
Joku monen eri biisin osien(ei kaikki omia, mm. sonataa ja northeria mukana) soittohässäkkä osotettuna spinelle
Somebody Put Something In My Drink

ja järjestyskii tais olla suunnillee tollanen, tosin downfall ja Everytime I Die saatto olla toisinpäin

Ja meno oli taas kerran vitun loistava

En mä muista... ööm... Dream oli eka? Sit oli Released... Ja jossain vaiheessa Darkest Time... Ja kaks uutta biisiä.. Ja sit se coveri Youth Gone Wild vai mikä onkaan... Ja mitä muuta? Perkele kun ei muista... Oli siin viä varmaan yks... :confused:

hum.. ellen ny väärin muista niin se meni jokseenkin näin :

Dream
Released
Last Breath
When I Unleash Hell (uusi)
Midnight Walker (kuin myös)
Darkest Time
Youth Gone Wild