Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
BA, sullaha on pyörä, tarjoo kyyti :D

mikäs siinä...;):lol: syyskuun viimesinä päivinä teisko-pirkkala-Helsinki kakspäällä kevarilla yli 200 kilsaa...:) eikä oo kylmä...:lol:
ajattelin kyllä mennä junalla...:) nyt ajoin 5kilsaa ja ei nakit toimi... kiva kirjottaa yhellä sormella...:)


kattokaas mitä kuuntelen...:) lällällää...:
 
on mullakin nahkatakki...:) mut tarttee jotkut saatanan pilkki rukkaset et ei näpit jäädy... ja jotkut munasuojat...:lol: :D
no joo... junalla voin lähtee jos jollain...
 
Ei toi nahkatakkikaan tunnu aina lämmittävän.. perkele ku oli tänään kylmä kun tuuli niin vitusti! :lol:

Mut sit ku oon iso ja lihava rokkistara niin mä ostan pitkän takin niin sillä tarkenee paremmin..
 
Jänskää. Oon varmaan jo vuoden lukenu teidän juttuja täällä ja vasta nyt ite kirjustelen tänne. :)
Mutta niin. Minäkin olen kovasti tulossa lauantaina Nosturiin! Monenkohan aikaan sinne kannattas mennä väijyyn, et varmasti saa hyvät paikat..?
 
uih, bodomilla keikka :) mahtavaa. pakkohan sinne on suunnata paska säkä vaan ku samaan aikaan olin treellä squatissa japanista punkkibändejä soittamassa. suunniteltiin jo et viedään ne saunaan ja juotetaan kiljua ja kossua. no saapi se jäädä mun osalta. enpä muuten enään asu tampereella vaa joensuussa. tää on tylsä mesta...
 
JäinenTeiniEnkeli:
No varmasti saat vain, jos heti ovien avautumisen jälkeen rynnit sisään. Myöhemmin sitten kyynärpäitä törkeästi hyödyntäen pääsee aika pitkälle, mutta varo ihmeessa niitä isoja hevimörköjä, koska niistä ei ikinä tiedä jos ne vaikka mätkii takaisin.
Ylhäältä kaiteen vierestä näkee muuten ihan törkeän hyvin, mutta alue on k-18...
(Ozz, et viitsisi vanhentua juuri nyt puolella vuodella?):D
 
en usko et sinne oven eteen täytyy kovin aikasin parkkeerata jäätymään. sairastahan se olisi. ei ne muuten multa ainakaan oo ikinä mitn papereita kyselly ku sinne baarin puolelle oon nosturis menny. ei kukaan haluais tampereelta tai joensuusta tarjota mulle kyydin?
 
Kas, paskanjauhajan paluu :p Noniin joo, eipäs nyt muistutella..mutta aikanaan aikanaan :) Toki voisin hyödyntää rakkaan/aina ei niin rakkaan velipojan papereita ja muuttuisin 1980 syntyneeksi :) krr..tämä jäi nyt kesken..sedän pitää lähteä kauppaan ostamaan vahvaria--> ail pii päk leiter
 
Kah, nyt on vahari tilattu..sama mitä mäsiin hed käytti tuskassa..joku kiva :) tai ei se mulle tule, mutta kaverin kanssa sille tilattiin. Noinjoo..emmä enää sit muista, että mitä tähän piti kirjottaa, mutta Rranah, saat luvan katsella (sen verran mitä näet) sieltä alhaalta ne keikat ;) ja siitä näki ihan hyvin missä viimeksi nosturissa oltiin..
Mitähän se hatewicke virnuilee :) Kuvia...hmm mulla ei ainakaan ole omaa kameraa, enkä viitti faijalta ottaa..sillä ois varmaa joku digikamerakin..noh, ehkä joku muu hoitaa ton kuva puolen :)