Bodomin kiroilusta...

Downfall666

New Metal Member
Oct 7, 2002
9
0
1
Visit site
Rupesi vituttamaan kävin huvikseni stratofartuksen sivuilla lueskelemassa jotain hcdr:in mboard juttua ja jehut siellä valittaa että KIROILU pilaa sen ja sen biisin ja on nyt paskaa kun on noita fuck you juttuja joka paikassa... mielestäni kyllä ihan cobin tyyliin kuuluvia rässäköitä eikä yhtään liikaa tungettu ja AARGH!! vaan no mielipiteitähän ovat vaan kyllä mutta vittu jos nyt vaikka sanotaan että kyllä se stratovirus on kakkaa kun siinä ollaan niin pyhällä asialla ja on niin lihava kitaristi että pilaa naamallaan kaikki levyt. Höhö oli ihan pakko laittaa, I feel better now, yeah!
:lol:
 
Noi "FAK JUU"-kiljasut on itseasiassa helevetin koomisia, on sitten näin <-----> lähellä etten repee ku kuulen sen kiljasun:lol: Tänään bussissa nauroin kyllä itekseni tolle.. Joskus se sopii, joskus ei mutta yleensä se on vain helvetin koomista..:)
 
Originally posted by Downfall666
no mielipiteitähän ovat vaan kyllä mutta vittu jos nyt vaikka sanotaan että kyllä se stratovirus on kakkaa kun siinä ollaan niin pyhällä asialla ja on niin lihava kitaristi että pilaa naamallaan kaikki levyt. Höhö oli ihan pakko laittaa, I feel better now, yeah!
:lol:
Diggailetko tietyistä bändeistä vain siksi, että niissä on anorektikkoja? Vai oletko joku "jee se idoli kosketti mua mä en pese itteeni koskaa!!11"-tyylinen henkilö?

Eikös heviin heviletin ohella on myös pömppömaha? :rolleyes:
Tai no: Tekeekö hyvä ulkonäkö soittajista hyviä? I don`t think sooo..
 
huudot sopii bodomille kuin nenä päähän... juu

@punapiraija, Tolkille kelpaa kyllä vittuilla koska se on perseestä(mun mielipide vaan)
ja vitsiähän se tais vaan olla
 
paskat oo mun mielestä vaan noussu... ja käy niin helvetin kuumana ku jossain oli arvosteltu sen soololätty ihan paskaks
 
Originally posted by Downfall666
Rupesi vituttamaan kävin huvikseni stratofartuksen sivuilla lueskelemassa jotain hcdr:in mboard juttua ja jehut siellä valittaa että KIROILU pilaa sen ja sen biisin ja on nyt paskaa kun on noita fuck you juttuja joka paikassa... mielestäni kyllä ihan cobin tyyliin kuuluvia rässäköitä eikä yhtään liikaa tungettu ja AARGH!! vaan no mielipiteitähän ovat vaan kyllä mutta vittu jos nyt vaikka sanotaan että kyllä se stratovirus on kakkaa kun siinä ollaan niin pyhällä asialla ja on niin lihava kitaristi että pilaa naamallaan kaikki levyt. Höhö oli ihan pakko laittaa, I feel better now, yeah!
:lol:
Kliseet kuuluu tämmötteeseen musiikkiin. Vittu sama juttu kun että vinkuis siitä miten Michael Monroen lavahyppelehdintä pilaa Hanoi Rocksin keikan. Haloo. Vitun urpoja ovat immeiset jotka eivät tätä ymmärrä.
 
Ne "FAK JUU" huudot tuo vaan lisää asenetta ja munaa siihen touhuun!;)

@ Burningangel:
Mitenköhän sä pärjäsit Something Wildin kanssa ku jollain
biisillä Laiho pistää : "So fuck yourself and die!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 
SW:hän on perkeleen hyvä, siinä niitä ei oo viä liikaa, ja ne ei oo pelkkiä "FAK JUU" huutoja.. Mutta se vaan kuulostaa helvetin tyhmältä muuten.. Äkkiä ei tule mieleen kuin pari piisiä mihin toi "vittuilu" sopii, Hate Me! ja In the Shadows, missä on toi Fuck yourself and die.
 
"Diggailetko tietyistä bändeistä vain siksi, että niissä on anorektikkoja? Vai oletko joku "jee se idoli kosketti mua mä en pese itteeni koskaa!!11"-tyylinen henkilö?

Eikös heviin heviletin ohella on myös pömppömaha?
Tai no: Tekeekö hyvä ulkonäkö soittajista hyviä?"

.........:lol: jaa. No jos letistäkin puhutaan niin kyllä se Tölkillä on saanu sen 200 volttia :lol: on taas hauskaa. Ihan vitsiksi heitin alunperin tuon Tolkkijutun elekää Tölkki-fanit hermotko siellä:rolleyes:
Enkä minä soittotaidoista sanonu yhtään vitun vertaa. Mutta mainitaan nyt että onhan Michael Romeoki esimerkiksi hyvä räplääjä ja se on ihan samanlainen karhapää kun tuo Tölkki....tosin Tölkki on siihen verrattuna pelkkä paska.:)
 
Tolkki kerran hiukka hermostu Straton boardilla, olikohan juuri tuosta Tölkki nimestä. Jos joku ei ollu vielä kuullut. :p


Straton suurin fani (Dethroned :D :D :lol: ) varmaan muistaa tapauksen. Kai...

Vai kukaha vittu sitä ees puhu...


EDIT: Älkää ikinä sotkeko hymiöitä ja kaarimerkkejä samaan lauseeseen.
 
Ei, vittuilu on elinehto, ne jotka sen parhaiten osaavat, pärjäävät, ja osaavat vittuilla niin että vittuilun kohde ei edes tajua sitä..:D
*vittu mitä paskaa minä taas selitän, kahvi ja kokis ei oo hyvää samaan aikaan*