Bodomin suurkeikka Suomeen, perkele!

siis ei vittu ku ei todellakaan mitään klubi keikkoja festarit on ihan ok ja eikö oo bodom tehny isoo keikkaa suomes vittu kattokaa nosturin keikka youtubesta se oli niinku sen 2-3 tuntia kestävä keikka alexi oli kuolemaisillaan ku oli niin väsynyt ja niis festareiss on vaan et kun ne heittää pari biisii lähtee menee eikä yleisimmillä ole ikää näihin klubikeikkoihin ja festareihin

1. Opettele kirjoittamaan

2. Bodom ei ole vielä tehnyt sellaista suurkeikkaa, josta tämän threadin alussa puhuttiin, eikä varmasti tule tekemäänkään. Nosturin keikka ei ollut mikään suurkeikka; Nosturi on melko pieni paikka ja keikalla oli mittaa vähän yli tunti, ei 2-3 tuntia.

3. Alexi ei ollut nähdäkseni sillä keikalla yhtään sen enempää kuolemaisillaan kuin yleensä, ja he ovat tehneet pitempiäkin keikkoja.

enkä oo yheksän oon 14:mad:

4. Oho, veikkasin kuusi vuotta harhaan, siis alaspäin.

Ja noista klubi- vs. festarikeikoista sen verran, että itse pidän klubikeikoista paljon enemmän. Niissä bändi pääsee paljon lähemmäs yleisöä, ja tunnelma on usein aivan toista luokkaa. Klubeilla esim. valaistus pystytään säätämään paljon paremmin, ja valoisa festarilava ei välttämättä sovi rankemman puoleisten hevibändien tyyliin muutenkaan. Stam1nan kaltaiset "iloisemmat" hevibändit ovat tietysti eri asia. Sisäkeikoilla yhtyeet yleensä myös pääsevät vetämään enemmän "oman" keikkansa, kun taas festareilla samalla lavalla soittaa monta bändiä, ja soittoajat ovat melko sidonnaisia muihin bändeihin. Ei taida Bodomkaan usein festareilla mitään soolotaistojakaan vetää.

siis ei vittu ku ei todellakaan mitään klubi keikkoja festarit on ihan ok

Klubikeikatko ovat siksi perseestä, kun 14 vuotiaat eivät saa tuotua sinne omia pussikaljoja?
 
:lol: no onhan se kiva välillä täälläkin kirjoitella, ei se taso enkkupuolellakaan päätä huimaa. Mutta todellakin odotan noita klubikeikkoja, viimeksi kun Pakkahuoneella soittivat jäi keikka väliin ja sen jälkeen olen vain festarikeikkoja nähnyt. Voi tosin olla että tunnen tuolla itseni vanhaksi kun 14-vuotiaat jo ovenkahvoissa roikkuu :D.
 
:lol: no onhan se kiva välillä täälläkin kirjoitella, ei se taso enkkupuolellakaan päätä huimaa. Mutta todellakin odotan noita klubikeikkoja, viimeksi kun Pakkahuoneella soittivat jäi keikka väliin ja sen jälkeen olen vain festarikeikkoja nähnyt. Voi tosin olla että tunnen tuolla itseni vanhaksi kun 14-vuotiaat jo ovenkahvoissa roikkuu :D.

Wanhuus on wiisautta...

Hienosti sanottu.

Kuten myös minä.
 
Enkä tässä nyt osoittele ketään sormella, ihan yleisenä huomiona vain, kun tuli nyt puhetta.

Lähes aina kun joku sanoo näin, hän juuri tarkoittaa jotain tiettyä henkilöä :lol:

Ja tuohon varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata. Vai tarkoititko suomipuolta vai yleisesti?
 
Harmi että levy-yhtiöillä on niin suuri sana asiaan jos toiseenkin. Toisaalta ei ammattimuusikotkaan taikureiksi muutu, eli aikaa ei voi taikoa tyhjästä. Kun uusien opettelu vie suurimman osan ajasta, on turha odottaa legendabiisikeikkoja lähiaikoina.


Kyllä mä kuitenkin edelleen uskon, että tällainen keikka tai keikkasarja on tulossa vielä joskus, riippuen aika pitkälti poikien sävellysinnosta. Jos ideat loppuisivat joskus kesken tai kaipuu vanhoihin palaisi, näkisin tällaisen mahdolliseksi,miksei?

Monet artistit tekevät kokonaisia maailmankiertuita, joissa soittavat biisejä jokaiselta levyltään. Tämän hetken trendi näyttää kuitenkin olevan se, että soitetaan se pari kolme "hittiä" ja loput tulee uusimmalta.
 
Kolmesti olen Bådenin pojat livenä nähny.

2 kertaa teatrialla ja kerran pienemmässä Foxia klubissa Oulussa.

Tuo Foxia keikka vetää näitä Teatrian keikkoja feissiin tuomariäänin 3 - 0.
Intiimimpi tunnelma. Ahtaammat tilat etc. sopii Bodomille paremmin.

...tästä huolimatta perjantain Teatria keikka oli silti tiukkaa terästä.