Vittu onko teillä muka elämä??!!

No, tää on aika laimeeta, mutta hienoin, tai ainakin valaisevin, hetki on ollut se kun tajusin vihdoin etten välttämättä tarvitse kaveria mukaan keikoille riehkaamaan.
 
Hei Osama (siis Dethroned)!!! Tuli toinenkin asiakas niille lentokoneille.. Repi tilasi juuri jumbojetin perseeseensä!! :D :lol:

Ja niin joo.. sit varaa lentokone kans jokaiselle saksalaiselle (paitsi Rammsteinin ukoille).. syy siihem selviää jostain muusta topicista jonka oot Dethroned varmaan jo nähny..
 
Repi ja Crimson Twin tykkää ihan selvästi siitä että heidän persereikiään hieman levitetään 747 jumbojetin avulla :D :lol:

Ja syy siihen miksi saksalaisille kans selviää ku luet Saatananpalvontapaska nimisen topicin viimeisiä tai ainakin viimeistä sivua..
 
No ei se "sillä tavalla" oo varma.. siis et mitään ois tapahtunut mut.. se mitä sanoin aiemmin et se olisi jotenkin yhteydessä siihen jonkin apinaan taitaa olla aika pitkälti totta ja syy siihen on aika selvä.. ja sitä kautte myös syy siihen miksi meille kävi niinkuin kävi on aika selvä.. ja pelkkä epäilyskin sellasesta vituttaa niin paljo et lentokonette vaan urakalla saksaan.. :D
 
No ihan ykkösenä mulla on ehdottomasti Waltarin Evankeliumi. Jumalauta että oli jätkät mahtavan konsertin järjestäneet!

Omista (hyvin harvoista) keikoista paras oli viime lauantain Opisto Rock. Kerrankin päästiin itse treenaamaan ja soittamaan niin ettei musiikin opettaja ollut koko ajan vittuilemassa. Ja lopulta keikka meni ihan nappiin. Yleisökin tykkäsi! Olikohan kukaan täältä sitä kuuntelemassa?
 
Originally posted by Zyklon
Ei tällasta.. teillä on varmasti jollain elämä kun ette tänään oo ollu täällä juuri yhtään!! HYI TEITÄ!!! :mad: :D :lol: :lol: :lol:

Ei näin. PAHA!!! ELÄMÄ PAHA!!! ;)

juu no oli mulla tavallaan aihekkin tälle topicille :lol:

se olis sellanen et osaatteko sanoa hienoimmat hetket jotka olette kokeneet musiikin parissa?

Anteeksi :cry: :cry:
Hienoimpia hetkiä on PALJON :) :) :)
 
Mitä anteeksi?? ei sun mitään tartte pyydellä anteeksi..
en mä tosissaan tota tarkottanut.. jos mulla olis elämä niin kyl mäkin siitä pitäisin kiinni kaikin voimin.

Miksei me haluttas kuulla niitä?