-DQ-
"pikku hevigaladriel"
:Smokedev:
joo mä on kuullu kans tollasta ihme "verinen kirves" juttuu...
jos ny sitä meinasit...
joo mä on kuullu kans tollasta ihme "verinen kirves" juttuu...
jos ny sitä meinasit...
Mitä se semmonen on?unorthodoxxx said:No, jaa. Kyllä mä jotain ns. kirkonpolttoheviä kuuntelen
Graveheart said:Mä ainakin oon saatananpalvoja. Mulla on kotona myös verinen kirves
unorthodoxxx said:Ai se saatananpalvoja sketsi? Se on loistava. "MINULLA ON KOTONA VALMIIKSI VERINEN KIRVES... VERRIINNEEEEN KIRRRRRRRRRRRRVESS!!!"
unorthodoxxx said:Ja niin joo, kirkonpolttohevillä tarkotan esim. Dimmu Borgiria.
Haista sinä mursu paska.Graveheart said:Te ootte niin nihkeitä tyyppejä, ettette te ees osaa olla kunnolla humalassa, toisin ku minä
Oikein.-DQ- said:heh käyty on.
Pitäähän idiooteille ja teinitytöille joku äänestettävä olla.Ja mitä helvettiä jotku Nykänen tai Valo siellä edes tekee, ihmettelen vaan?
-DQ- said:saatanan sovinisti.
Mulla on niin paljon äänestäjiä, ettei tilanne tule koskaan olemaan +-0. Eikä siellä voi ketään vastaan äänestää, apinaBlood Fiend said:Mä äänestän sua vastaan. Tulee +-0.
Niin mitä että?-demongirl- said:sovinistic bastards mätänee helvetissä
:Shedevil: -pelon maantiede
Niin varmaan, vai äänestääks se kälättäjä muijaki sua?Graveheart said:Mulla on niin paljon äänestäjiä, ettei tilanne tule koskaan olemaan +-0. Eikä siellä voi ketään vastaan äänestää, apina
Torgoth said:Mitenkäs ne maikat sitä sovinismiaan ilmentää?
Feministien vouhotuksia.-demongirl- said:ja eikö sitä sovinismin vastasta kirjallisuutta ees tunneta..