Saatananpalvontapaska...

Zyklon

Grindblaster!!!!
Dec 1, 2001
3,064
0
36
39
Suomi Finland Perkele
Visit site
Olis sellanen kysymys että keitä kaikkia ollaan tultu syyttämään saatananpalvojiksi mustien vaatteiden, bändipaitojen ja musatyylin vuoksi?

Nimittäin minä törmään siihen aika usein ja joskus siihen vittuuntuu ja joskus ei voi muuta ku nauraa...

Perkele joku vähämielinen lehmä opettaja tuli koulussa väittään että oon saatananpalvoja kun mulla on HATEBREEDER paita!!!

SIIS PERKELE!! MIKÄ VITTU SIINÄ PAIDASSA VIITTAA SAATANANPALVONTAAN!!! Vittu kun miettisivät neki mitä sanovat perkele... kun ei ne tiedä asioista mitään..

Sanoin vaan sille ämmälle et vitut minä mikään vitun saatanan palvoja oo.. se katto vähän kummasti.. ja kyl esim. Mayhem paidan takia ihmiset vahtaa aika pitkään.. varsinki nekrut ja opettajat. Tosin pari opettajaa on ihan järkeviä ja ne tietää etten oo mikään trolli joka ettii pusikoissa kissoja syötäväksi.. Mutta eninosa on vittumaisia..

Nykyään jos joku tulee kysymään niin en yleensä sano mitään kun jos ne on niin tyhmii et luulee mua saatananpalvojaksi niin luulkoot perkele... omapa on ongelmansa.

Oon melko varma että muutkin on tähän ongelmaan törmänneet.. Kiinnostais tietää miten ja kuinka rankasti? kun yks kaveri pistettiin jollekki jeesus kurssille kun sil oli CoFin paita...



"That which is falling, Should also be pushed...
That which is crawling, Should also be crushed..."
 
Eräs entinen luokkatoveri kutsui saatananpalvojaksi kokonaiset kaksi vuotta. Siinä ajassa kehittyi jonkinasteinen immuniteettisuoja saatananpalvontasyytöksiä kohtaan. Onneksi meikäläisellä oli kumminkin henkinen yliote ko. paskahousuun koko amisajan.
 
Eipä ole tultu minulle mitään sanomaan. En pukeudu tarpeeksi huomiotaherättävästi, eikä siihen toki ole tarvistakaan. Intissä kun kaverin kanssa kuunneltiin välillä metallia, niin jotkut tulivat kysymään, että kuinka tuollaista voi järjissään kuunnella, mutta muunlaisia kommentteja en ole saanut.
 
Joo, ei oo kukaan käynyt tosissaan inisemään mistään satanisti jutuista, tosin joskus kun on puhe koulussa jostakin heviin liittyvästä niin usein saan kuulla jotain, mutta ihan vitsinä vain. Eli kaverit saattaa heittää jotain pientä vitsi mielessä, mutta ei kukaan tuntematon ole tullut mitään mutisemaan...ainakaan en semmoista muista :)
 
Tottahan tuosta vitsiä heitetään, mutta niin heitetään kaikesta muustakin massasta poikkeavasta.

Ei mulle kukaan opettaja ole ikinä valittanut, vaikka pidän aktiivisesti FTR -hupparia (nykyään vähän harvemmin, jotta paita kestäisi mahdollisimman kauan) jonka edessä on logo ja viikatteet ristissä, takana on "Led by the Reaper..." -teksti ja hihoissa iloiset "Fuck yourself and Die" -toivotukset. :)

Rippileirilläkin meidän isonen kerran kysyi, että miksi mulla on aina kokomustat vaatteet päällä, että olenko joku saatanpalvoja vai mikä. Vastasin että joo. :heh: Mutta ei siitä mitään konflikteja tullut, ja kyllähän meistä hyvät kaverit tulikin... :) Ja kerran oli samainen Reaper paita päällä rippikoulussa (ja keräsin sen kanssa vielä kolehdinkin) mutta ei pappi siitä millänsäkään ollut.:)
 
sen jälkee on sanottu useinki ku pyydettii meidän entistä uskonnonopettajaa (se oli pappi) soittaan tunnilla enochian cresentin väkisinkastettu...=) se soitti sen kokonaa... mut tuli aika hassu olo ku alkaa kupungilla iha tuntemattomat mokkakikkelit ja pikku hopparit alkaa huuteleen saatananpalvojaks... mut ei ne lähelle uskalla tulla...
vaik mulla on micmacit jalassa ja hate me huppari.. en omasta mielestäni ole mitenkään satanistin/saatananpalvojan näköne...
mut onha se kiva ku pelätää...=) tai ainaki noi nekkerit pelkää... ja pienet hopparipojat... jotkut mannet sentää uskaltaa tulla uhoon...
 
kumma juttu et mua haukutaan homoks koulussa vaikka oon
110 % hetero,mutta saatananpalvojaks ei oo kukaan sanonu.ei ees vihjaillu mitään sinne päin!jos joku paskahousu tulee aukomaan niin turpaan vaan.oppiipahan pitämään turpansa tukossa!
 
Hmmjoo, olen muistaakseni joskus kuullut tuon nimittelyn...Enää en jaksa välittää, jos joku tulee jotain murisemaan, niin hymyilen vain valloittavasti. Eikä niitä sanomisia oikein enää tulekaan, joskus joku heittää vitsinä.

Muistan joskus yläasteajoilta, kun minut ja kaverini passitettiin kouluterveydenhoitajalle, kun meitä luultiin saatananpalvojiksi ja että viiltelimme itseämme...Siinä sitten täti kyseli kaikkea, että miten kotona menee, on ollut masennusta, juotko paljon etc :err:
 
Ei ole ollut oikein mitään ''ongelmia'', mitä nyt pikkuveljen kaverit sanoo aina kun näkee, että ''Leikkaa hiukses!'' tai vaihtoehtoisesti ''Eikö teillä kotona ole saksia?!''. Yläasteella myös ilmaus ''tukkajeesus'' tuli tutuksi. Mutta kyllä se immuniteetti mille tahansa kehittyy ajan kanssa... Mutta ei mitään saatananpalvonta-/satanistisyytteitä ole tullut.
 
Ikimuistoisin "saatananpalvoja!" syytös tuli ollessani riparilla menneenä kesänä. Oltiin meiän porukan kanssa keräännytty rinkiin ja vuorollaan jokainen kysyi jonkun esim. harrastuksiin liittyvän kysymyksen, johon muut ja lopulta henkilö itse vastasi. (Eli porukkahan tarkoittaa me 4 + isonen) No, päätinpä sitten itse kysyä, että mitä musiikkia muut kuuntelevat. Sitten kun pääsin itse vastaamaan, että kuuntelen heviä, mm. bodomia ja muuta suomalaista, niin tietysti sängyn päällä istunut kaveri väläytti "Saatananpalvojien musaa!". :cool:

On se niin kivaa...
 
Ilmaus "lettikeisari" on ollut tähän asti kuulemistani vekkulein, se jäi mieleeni oikein kunnolla... :lol:

Teneberis, :D.

Suunnitelmissa on muuten saada viimeistään koulun joulujuhlaan CoF:n paita jossa on edessä logo ja takana iso Midian-merkki ja hihoissa kanssa jotain, mutta todennäköisesti en saa kyseistä paitaa käsiini vielä hetkeen.
 
Todella usein saan kuulla muilta ihmisiltä olevani saatananpalvoja. Mustat hiukset ja vaatteet näyttävät siis ilmiselvästi tekevän ihmisestä saatananpalvojan. Myös kysymyksiä aiheesta miksi mä pukeudun mustaan satelee säännöllisin väliajoin. Ei siihen nykyisin jaksa enää oikeastaan kiinnittää huiomiota. Olenkin niittänyt mainetta vastaamalla noihin kysymyksiin useimmiten: "Joo, tottakai palvon Saatanaa. Mutta sori, et en ehdi nyt keskustella pitempään, pitää nääs mennä uhraamaan pari kissaa." Siinä on sitten erinäisillä opettajilla ja muillakin pohtimista.

Myöskin koulumme uskonnonopettaja katselee minua hieman kummallisesti. Kun en edes käy uskontotunneilla, niin se kai on toinen selvä merkki saatananpalvonnasta.

Ja musiikki... Suora lainaus erään kaverini puheesta: "Hyi että, kuinka sä voit kuunnella sellasta? Sehän on ihan kauheeta saatananpalvojamusaa!"

Kaduilla kulkiessa on hauska aiheuttaa ihmisissä ristiriitaisia tunteita. Jos havaitsee jonkun tuijottavan oikein ilkeästi tai halveksuvasti, niin hymyilee takaisin leveästi ja toivottaa Herran siunausta tai tervehtii kohteliaasti. Kyllä siinä monen mummon naama venähtää uskomattomiin mittoihin.
 
Ainahan sitä on saanut kuulla ihmisten todisteluja omasta typeryydestään/ahdasmielisyydestään, mutta eipä tuo vaivaa. Siihen tottuu, ja eikä ventovieraiden heitot haittaa ja sitten taas ne ihmiset, jotka jo jotekin tuntee, tietävät antaa olla rauhassa....
 
Itseäni ei ainakaan liikuta tuollainen.
Ehkä syynä sitten se, että olen Satanisti ja ylpeä siitä ja tiedän olevani paljon sen yläpuolella mitä ihmiset pienissä mielissään kuvittelevat, kun ovat iltapäivälehdistä jotain kammottavaa lukeneet. Satan takes care of his own.

HAIL SATAN