Vittu onko teillä muka elämä??!!

Zyklon

Grindblaster!!!!
Dec 1, 2001
3,064
0
36
39
Suomi Finland Perkele
Visit site
Ei tällasta.. teillä on varmasti jollain elämä kun ette tänään oo ollu täällä juuri yhtään!! HYI TEITÄ!!! :mad: :D :lol: :lol: :lol:

Ei näin. PAHA!!! ELÄMÄ PAHA!!! ;)

juu no oli mulla tavallaan aihekkin tälle topicille :lol:

se olis sellanen et osaatteko sanoa hienoimmat hetket jotka olette kokeneet musiikin parissa?

Mulla tulee ainakin mieleen se kun joskus kuuli joitain vanhoja Metallican ja Iron Maidenin biisejä.. Oli aivan vitun mahtavaa sillon joskus pienenä kuunnella niitä.. ja on vieläkin!

Ja uudempia on ainakin se kun näin ekan kerran Downfallin videon.. voi perkele kun se kuulosti mahtavalta!!

Ja ehkä kaikis hienoimmat fiilikset sain kun näin ekan kerran Emperorin Emperial Live Ceremony DVD:n.. voi helvetti kun nousee niskakarvat pystyyn kun ne soittaa I Am The Black Wizzardsin ja With Strenth I Burnin.. melkein pääsee itku kun harmittaa se että ne lopetti.. nytkin just toi DVD huutaa helvetin isolla! MAHTAVA BÄNDI!!

Ja sit kans tuo Deathin Live in L.A. DVD.. varsinkin kun lopussa soittavat biisin Pull The Plug. HAIL CHUCK SCHULDINER!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :worship:

Ja tietenkin ne muutamat keikat mitä itse on soittanut (paitse e jotka on mennyt huonosti.. EI!! VIINALLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ SEN KANS ET SOITTO EI KULKENU!!)

ja paljo muutakin mut nuo tulee ekana mieleen..

tää ei välttämättä haittaa vaikka meniskin offtopiciksi mut kirjottakaa jotain..
 
Noh yksi oli ehkä se kun joskus kuulin toista kertaa Eleniumia... Ekan kerran kuulin joskus kesällä 98 (tapasin myös Tuomon-basistin sillon), mutta sillon kuuntelin vain Stratoa jne... Eli örinä ei mennyt... Sitten kuulin tuossa vuonna 2000 uudestaan ja olin myyty... Rakastuin täysin Jukan ääneen ja Johanneksen synan soitto taitoon... Aivan kaunista... Ja nykyään samanlaisia fiiliksiä tulee kun kuuntelee noita Elen demoja... JA TARKOITUKSENI EI OLE MAINOSTAA!!!

Myös muistan sen kuinka olin aivan lätkässä sillon joskus Straton black diamondiin kun sen kuulin... aah...
 
Eikun oikeasti ei ollut tarkoitus mainostaa!!! Itseasiassa en minä edes enää mainosta sitä... Se on vaan paha olla mainitsematta niitä kun se "liittyy" niin paljon minun musikkiini... Eli siis oikeasti minun ei ollut tarkoitus mainostaa... Mutta tsekkaa pois... :D
 
hmm.....
Ku ekan kerran esiinnyin. Soitettiin vain 1 biisi: Ozzyn Mr.Crowley. Jännitti se soolo aivan vitusti(jälkimmäinen). Sitten ku kaikki meni lähes täydellisesti, niin oli aivan helkkarin mahtava fiilis. Olin tuolloin vissiin soitellu skittaa peräti 1v ja risat.
 
Hienoin hetki ollut ehkä Slipknotin keikka areenalla. Vaikka musa ei niin ihmeellistä ollutkaan, niin se tunnelma ja meininki oli ihan uskomatonta. Ja kun sattuu tuo keikki olemaan aikoa _ISO_ keikka minkä olen nähnyt (siis sellanen missä yleisöä on tuhansia eikä satoja)...
Aika hyvä meno oli myös Ajattara-Finntroll-ImpaledNazarene-yhteiskeikalla pakkahuoneella vuoden alussa...
Ootan paljon myös tämänvuotiselta räikkärockilta 30.6, Englannin maailmanmestaruus fudiksessa (!), aurinkoa, viinaa ja Kotiteollisuuden keikka...
Omista esiintymisistä hienoin oli 6.luokalla :) kun olin bändissä laulajana ja vedettiin apulannan elli 200 muulle nassikalle..

-------------------------

Originally posted by Crimson Twin
Noh yksi oli ehkä se kun joskus kuulin toista kertaa Eleniumia... Ekan kerran kuulin joskus kesällä 98 (tapasin myös Tuomon-basistin sillon), mutta sillon kuuntelin vain Stratoa jne... Eli örinä ei mennyt... Sitten kuulin tuossa vuonna 2000 uudestaan ja olin myyty... Rakastuin täysin Jukan ääneen ja Johanneksen synan soitto taitoon...
Onko tuo Elenium Tamperelainen orkka? Tuli vaan mieleen, kun entisen ylä-asteen samassa rakennuksessa sijaitsevassa lukiossa oli Johannes niminen bläkkis/metalliäijä, joka soitteli aina pianoa/koskettimia koulun jutuissa...
 
En nyt tiedä mikä biisi nostattaa muistoja mieleen... Helloweenin Better Than Raw muistuttaa mua Tallinnan matkasta (sattu olemaan mukana silloin, ihan uutena levynä)

No... Iron Maidenin The Trooper on legenda biisi henkilökohtaisestikin, jotain muistoja siitäkin tulee...

Ja sitten on nää Kissin ja Aerosmithin biisit joita tuli joskus soiteltua cd-soittimes.
 
Originally posted by Crimson Twin
http://www.mp3.com/elenium/ - What Dreams May End on nauhoitettu viimeisen studion sessioissa...

pitää tähän väliin sanoo ku sä näytät olevas aika innostunu tost eleniumista, nii et me mennään kai "mun" bändin kanssa soittaa kai sen kanssa pari keikkaa tai jotain... siis jotain tollasta se meijän laulaja selitti... no ajattaran kanssa anaki (tai ehkä) parin viikon päästä... JEEE!
 
vedettiin apulannan elli

Et muuten ole ainoa tämän boardin tyyppi joka on esittänyt ton livenä.. sillon ku alettiin soittaan niin vedettiin just jotain tollasta ja sti klamydiaa ja muuta.. kun ei vielä mitään parempaa osattu. soitettiin toi elli sillon meidän ekalla keikalla.. ja mä oon siis rumpali. et en laulaja niinku sä.. taisi olla se seiskaluokkaa edeltävä kesä jolloin tuo oli..
 
jaaa.... piti oikein tarkistaa apulannan sivuilta, mutta ei sen nimistä kappaletta kyllä niitten yhdelläkään levyllä näyttänyt olevan, ellen nyt sitten lukenut vallan kamalasti vinoon. (mikä ei olisi yhtään omituista)