Hyvin ärsyttävää.

no kato miten bodomin jätkät pukeutuu, iha rentoihi cooleihi kuteisii eikä mihkä batman viittaan. kaverin kanssa naureskeltiin kesällä 2004 ku oltii bodomia kattomas ja ainoot ketkä pukeutu normaalisti, mut digataan siltä vähintään yhtä paljon.. bodom fani ei oo automaattisesti sama ku hevari. hevarit voi diggaa bodomia mut bodomia voi diggaa vaik ei olis sellane saatanan pahimman pään tukkahevari. ite kyl oon ostamas sellasii himo leveitä mustia hevilökäreitä.. pikkase makeet.
 
"ite kyl oon ostamas sellasii himo leveitä mustia hevilökäreitä.. pikkase makeet."

Tottakai ku yhellä alexilla on sellaset... Tää foorumi on kyl nykyään aivan perseestä. "kunnon hevarit" mikäs vittu se on? Tää on niin täynnä pelkkiä wnb laihoja ja tosi truu hevareita jotka pukeutuu ARRRRR mustaan ja on nii saatanan pahoja. ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

pakko mennä jojoon ei täst enää kohta tuu mitää ku aamulla herää ja puolvahingossa lähtee lukemaan kakaroiden juttuja
 
Jokainen tallaa tavallaan. Pukeudu niinkun haluat. Aina on joku jota se ärsyttää. Mut turha on kenenkään muiden urputuksia kuunnella.

Itse olen heilunut Ilosaarirockissa ja muillakin festareilla vihreät löysät pellavasta tehdyt pellehousut päällä mustan bodom hupparin kanssa SILENT NIGHT BODOM NIGHT! -joka kerta on tullut joku urpo valittamaan että noi housut ei käy hupparin kanssa yksiin. Suurin osat kuitenkin ymmärtää ja kehuu pellehousujani.

Tsekatkaapa äijien uusin musiikkivideo :) Siellähän riehutaan samanlaiset pellehousut jalassa - pitää muistaa anopille taas kehua että hyvät festarihousut teit! Kärsii istuskella vihreellä nurmella ja mallia on otettu jo maailmalle asti :)
 
No itse tykkään liikuskella reisitaskuhousuissa ja children of bodomin paita päällä tai sitten ihan jopa joskus sattuu olemaan huppari päällä ja reisitaskuhousut.Ja aivan kuten J8zzy jo sanoi musavideoissaha bodomin äijät myöskin riehuu semmoisissa ; )
Aina ei voi kaikkia miellyttää aina on jollakin urputtamista joka vitun asiasta so what?Jos ei kelpaa ei tartte katsoa.Mutta onkos ihmiset miettineet että myöskin pukeutumistyyli mustaan väriin saattaa joillakin olla esimerkiksi periaate?Ja mustahan nyt näyttää aina hyvältä,arjessa ja juhlassaMinulla se vain on niin kotoisa olo ja pukeudun itse niin missä tuntuu hyvältä.
Kenelläkään ei oo oikeutta sulle tulla sanomaan miten pitäs pukeutua ja miltä näyttää.Kunhan sinä itse pidät siitä.
 
No mäymäy. Ei oo todellista. Siis jos mä omistan yhdet siniset teinifarkut niin en oo yhtään cool, mutta toisaalta omistan maastohousut eli oon true-evil-satanisti-hevari.. Mikä mä oikeen oon???:D Lopettakaa toi jo, turha tuosta on persettään repiä.
Ja jos oikeasti niin paljon kiusaa että muut sanoo pissikseks niin älä pukeudu semmoseks, so simple is that. Mutta onko sulla sitten yhtään sen mukavammat oltavat?
 
jaa-a. Mitäköhän tähän nyt sanois? Siis ei sun kannata välittää siitä mitä joku muu on mieltä. Jos sä oot omasta mielestäs 'tarpeeks hevi' noissa kuteissa nii FINE! Eihän sit se mitä joku muu on susta mieltä merkkaa mitään. Itekki sanoit että sulla ei oo tarvetta todistaa kellekkään mitään. Oo vaan se kuka sä oot ja anna kaikkien muitten olla mitä vittua ne sit onkin, pääasia et sä ite oot onnellinen. Ei sun kannata yrittää olla joku joka sä et oo. Kyllä muaki kattelee jotkut ihmiset vähän vittumaisesti, mutta so what? saivathan jotain katseltavaa. Mun mielestä se on oikeestaan aika huvittavaa.
 
Näistä viesteistä käy hyvin ilmi että kirjoittajien keski-ikä huitelee jossain neljäntoista ja kuudentoista välillä.

Mutta ei se mitään. Ihan hauskaa luettavaa edelleen. Pitäkää topikki hengissä, poikkean sillon tällön nauramaan..