Hyvin ärsyttävää.

Children.

New Metal Member
Aug 10, 2005
5
0
1
Pitääkö pukeutua mustaksi lapseksi, kasvattaa hiukset polviin, käyttää niittikoruja ja pitkiä, mustia hameita kesällä? Ei siinä etten tykkäisi tästä tyylistä, siis gooteista, ihailein niiden releitä yli kaiken mutta ne eivät itselleni sovi. Itse siis pukeudun melko tavallisesti. En käytä mitään micmac-farkkuja tai miss sixtyjä, tekee pahaa ajatellakkin.. :yuk: Eli siis sellanen "oma tyyli". Oon mä kyl vähän massaa, myönnän myönnän..
Elikkä, kerran kun menin näissä mun farkuissa ja oranssissa hupparissa ja hieman rokahtavissa hiuksissani yhteen raskaamman musiikkilajin kauppaan, ja myyjänä oli nuori, 20-25 vuotias jätkä. Kyllä siellä siis oli näitä 50cent ja Britney tms. Se katto mua tyyliin "Ai toi on taas tollai massateini..". No, tepastelin tyynenä ihan tavallisesti sitten sinne hevin ja rockin puolelle, ja rupesin selaan kaikkee sonataa ja bodomia, iron maidenia tms. En löytänyt mitään uutta kivaa ni lähin siit sitten. Mut Sivusilmällä näin et se katto mua silleen "Ei toi oikeesti mitään bodomia kuuntele".
Eli lyhyesti: Miksi ei voisi kuunnella heviä vaikka pukeutuukin massateinimäisesti?
Sama juttu kaikkien kavereiden kans. Mulla on siis tälläsiä hevari-kamuja, mut nekään ei ota mua tosissaan. Niin tajuttoman turhauttavaa.. en haluu todistaa kellekkään mitään, koska mun ei tarvi. Mut en halua et mua ei oteta tosissaan..
Toivottavasti selitin tarpeeksi selvästi. Mitä mieltä te sit ootte asiasta?
 
No joo, pukeutuminen on ihan oma asia, eikä sen takia pitäisi ketään syrjiä. Vaikka itekkin fanitan musiikkia laidasta laitaan (progea, harvoja death, monia black-metal-bändejä) pukeudun silti ihan 'tavallisesti' (farkut, t-paita joka ei aina ole musta! etc etc), ja olenkin joitain kertoja saanut nähdä yllättyneitä ilmeitä koulussa kun kaverit kysyvät mitä kuuntelen ja ojennan heille kuuloketta ja siellä rämisee Nile tai Edge of Sanity..

Turha ottaa mitään paineita tollasesta.
 
Madu >> En paineita ota, ärsyttää vaan ja purin sen ärsytyksen tänne. Älkää kysykö syytä.. ^^
 
Lord Hasselhof >> Heti ensimmäisenä, sinne menin. o.Ô aika mukavaa porukkaa täällä, btw.
 
CadalMord said:
Vittu jos sua ärsyttää joku hemmo joka kattoo sua kieroon ni LYÖ SITÄ VITTU TURPAAN. Saatana ku en taaskaan käsitä yhtään että mitä helvetin järkee tulla tänne itkemään tollasia asioita. Joko pistät kaikkia turpaan niin uskovat tai sitte lopetat valittamisen.

En väitä ymmärtäväni paljoa teinitytöistä, mutta sen verran uskon tietäväni että tuo ei ehkä niiden piireissä toimi hirveän hyvin..

Mutta niin, asiat on just niin vaikeita kun niistä tekee, eikä ne ihmeemmin valittamisella parane.
 
Pitääkö pukeutua mustaksi lapseksi, kasvattaa hiukset polviin, käyttää niittikoruja ja pitkiä, mustia hameita kesällä?
- Ei, mutta älä ihmettele jos sua kohdellaa tollee sun hupparista jne. XD koska se ei oo yleistä että hevin kuuntelijat käyttää hupparia. Muute kyllä päivän naurut.
 
:OMG: :worship: :yuk: :hotjump: :hotjump:
Children. said:
Pitääkö pukeutua mustaksi lapseksi, kasvattaa hiukset polviin, käyttää niittikoruja ja pitkiä, mustia hameita kesällä? Ei siinä etten tykkäisi tästä tyylistä, siis gooteista, ihailein niiden releitä yli kaiken mutta ne eivät itselleni sovi. Itse siis pukeudun melko tavallisesti. En käytä mitään micmac-farkkuja tai miss sixtyjä, tekee pahaa ajatellakkin.. :yuk: Eli siis sellanen "oma tyyli". Oon mä kyl vähän massaa, myönnän myönnän..
Elikkä, kerran kun menin näissä mun farkuissa ja oranssissa hupparissa ja hieman rokahtavissa hiuksissani yhteen raskaamman musiikkilajin kauppaan, ja myyjänä oli nuori, 20-25 vuotias jätkä. Kyllä siellä siis oli näitä 50cent ja Britney tms. Se katto mua tyyliin "Ai toi on taas tollai massateini..". No, tepastelin tyynenä ihan tavallisesti sitten sinne hevin ja rockin puolelle, ja rupesin selaan kaikkee sonataa ja bodomia, iron maidenia tms. En löytänyt mitään uutta kivaa ni lähin siit sitten. Mut Sivusilmällä näin et se katto mua silleen "Ei toi oikeesti mitään bodomia kuuntele".
Eli lyhyesti: Miksi ei voisi kuunnella heviä vaikka pukeutuukin massateinimäisesti?
Sama juttu kaikkien kavereiden kans. Mulla on siis tälläsiä hevari-kamuja, mut nekään ei ota mua tosissaan. Niin tajuttoman turhauttavaa.. en haluu todistaa kellekkään mitään, koska mun ei tarvi. Mut en halua et mua ei oteta tosissaan..
Toivottavasti selitin tarpeeksi selvästi. Mitä mieltä te sit ootte asiasta?
 
No siis. Miks pitää pukeutua mustiin?? Vittu se on tyyli josta ei luovuta vaikka ois minkälainen ilma ja mikä vuodenaika. En mäkää tuu sanoon miks piät kesällä jotai huppareita. Eli älä tuu sanoo miks jotku pukeutuu kesällä mustiin. Mieti ainaki eka.
 
Children. : Pukeudu sinä vaan rauhassa oranssiin huppariisi, ja anna meidän toisten pukeutua miten tykkäämme (lue: mustaan säällä kuin säällä, vuodenajasta riippumatta).
 
kaikki pukeutukoon mjihi haluaa ja muut voi syyä paskaa jos on eriäviä mielipiteitä toisen pukeutumisesta. kattokaa dillinger escape planin promokuvia tai videoita, pojat näyttää brittipopparihomoilta mutta soittaa saatanan tiukkaa musaa. itelläki löytyy iha laidasta laitaan mustasta valkoseen.
 
No mitäs väliä sillä sitten on mitä muut ajattelee..? Itekkin oon pukeutunu viime aikoina vaihtelun vuoks vaaleanpunaisiin kuteisiin, eikä kukaan epäile, että musiikkimaku ois muuttunu. Goottityyppisiä vaatteita omistan tasan yhden paidan, tosin mustia vaatteita kyllä löytyy kaapin täydeltä ja syystä että se sattuu olemaan mun lempiväri, musiikkimaulla ei oo sen asian kanssa mitään tekemistä.

Niin ja pukeutuuhan mun kohta 5-vuotias tytärkin vaaleanpunaisiin vaatteisiin ja kaikenmaailman bratz-toppeihin, tanssiipa vielä mokoma balettiakin vaikka onkin kova hevimimmi! :p
 
No siis eikai sil nyt vittu mitään välii oo, miten sitä pukeutuu. Kaikki miten tykkää. Itsekin joskus ihan "normaaleja" kuteita pidän.
 
BodomChild- said:
No siis. Miks pitää pukeutua mustiin?? Vittu se on tyyli josta ei luovuta vaikka ois minkälainen ilma ja mikä vuodenaika. En mäkää tuu sanoon miks piät kesällä jotai huppareita. Eli älä tuu sanoo miks jotku pukeutuu kesällä mustiin. Mieti ainaki eka.
Musta on värinä myös aina yhtä tyylikäs ja elegantti, se on väri joka sopii niin tilaisuuteen kuin tilaisuuteen, niin arkeen kuin juhlaankin.

Ja minähän pukeudun mustaan siihen asti kun jotain tummempaa ilmaantuu.