Alexi Laiho

Son Of Thunder

Master Of Thunder
Mun mielestä Alexi Laiho on maailman kovin jätkä ja kitaransoiton jumala, mut mun kaverit (ne jotka ei kuuntele metallii) sanoo et "se on ihan vitun transu homo, kun se käyttää meikkiä ja mustaa kynsilakkaa" ja sit viä ne jotka kuuntelee metallii, sanoo et CoB on ihan perseestä kun Laiho on niin nainen...

Mielipiteitä?
 
Hmm...

"Slipknot maisesta pelleilystä"

Mä oon miettiny tätä monesti, ja musta tuntuu, että jos mä joskus liityn johonki bändin, niin kyllä mieluusti pitäisin just jotai tollasta maskia. Mulle nimittäin tulee lavakammo aivan helvetin helposti, niin tollanen maski hieman auttais asiaa. Toinen vaihtoehto on vetää n. 2,5 promillen humala ennen esiintymistä, mutta silloin esityksen taso laskee, eli maski on parempi vaihtoehto. Piste.
 
Originally posted by Son Of Thunder
Mun mielestä Alexi Laiho on maailman kovin jätkä ja kitaransoiton jumala, mut mun kaverit (ne jotka ei kuuntele metallii) sanoo et "se on ihan vitun transu homo, kun se käyttää meikkiä ja mustaa kynsilakkaa" ja sit viä ne jotka kuuntelee metallii, sanoo et CoB on ihan perseestä kun Laiho on niin nainen...

Mielipiteitä?

IMO:
Laiho on saatanan hyvä ja nopee tilusooloissa ja osaa se säveltääkin aika vitun hyvin, mutta kuitenkaan mä en kitaristina - vaikkakin hyvin huonona sellaisena - arvosta tilutusta paskan vertaa. Kitaristina arvostan yli kaiken Hynystä (KT), koska sen tasolle kitaroinnissa luulisin vielä joskus tai varmaan aika piankin pääseväni. Tilumusan KUUNTELU onkin sitten erijuttu, kyllähän bodomit tipahtaa, en kait mä muuten täällä boardillakaan kirjottelis...

Meikkaus ja "feminiinisten puolten" korostus kuuluu rokkiin/metalliin. Ei se kynsilakka naiseksi tee, vaikka en kyllä ite vois ikinä kuvitellakkaan käyttäväni kynsilakkaa...

Ja vitunko väliä jos joku muu sanoo et CoB on aunarista, ei kaikkien tarvi samoista asioista tykätä...
 
Njäh! Mä en asukkaan Tampereella! Sen takii en tiiä onko siellä homoja vai ei, mutta noist teiä puheist päätellen luulen, että tampereelle ON homoa porukkaa..
 
Originally posted by Extendar
HAH! Vaihda kaveripiiriä ja äkkiä!!!!!!!
Todellakin!toi vaan todistaa että sun kaiffat ei tiiä paskankaa vertaa...ei silti kyl mullakin noita vitun kuraperse homo runkku kaiffoi on jotka ei tiiä vittuakaa metallista, luulee et joka ikinen on joku saatanan satanisti tai jotain muuta vastaavaa...mut onneks on tarpeeks niitä metallipäitä täälläpäin...jee...olen niin iloinen:)
 
muistakaa että tampereella on naisia yli 70% väestöstä!!!=) *hyppii riemusta*

meidän luokalla olen tällä hetkellä ainoa poika...=) oli toinenkin mut se lähti...=)