soitat/laulat? mitä? missä?

OzzOzbourne

Auctioned
Nov 23, 2001
733
0
16
39
Finland
Visit site
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysyä semmosta, että ketkä täällä soittavat jotain soitinta tai laulavat, jos bändissä niin missä/minkälaisessa tai ovat joskus soittaneet/aikovat aloittaa soiton? ym.

Itse kitaraa soitan (ylläty yllätys) kuten aika moni muukin. Soittanut olen jotain 5 vuotta enkä soita bändissä kun tässä tuppukylässä ei kukaan mitään soita ja jos soittaa niin sekin on jotain Nirvana/Apulanta linjaa :)
 
Itse rääyn bändissä Dewian (dewian.cjb.net).
Demon saa tuolta sivuilta mp3:na, mutta se on kyllä
jo auttamattomasti jäänyt meistä jälkeen. Kun
nyt saisi rahaa uuden tekemiseen :)

Sieltähän näkee muuten kuvanikin :)
bändikuvan vasen alalaita.
 
Soitan pääasiassa syntikkaa, kuusvuotta soittanu, ja kitaraa viis vuotta.... Soitan semmosessa bändissä jossa soitetaa vaa ajankuluks.. Ja treenataan tosi vähän... Eli aikaa olisi useammallekkin bändille ;)
 
Osaan soittaa viulua, kitaraa, rumpuja, syntikkaa (ja pianoa siis kanssa) Viulua ja pianoa soittelen musiikkiopistossa ja sielä on tullut oltua kohta jo kymmenen vuotta. Kitaraa ja rumpuja soitan kotona itseopiskeluna. Vähän osaan myös bassoa soittaa mutta kuitenkaan en itse semmoista omista (mikä on iso harmi).

Niin ja se meinasi unohtua, että en kuulu mihinkään bändiin, vaikka innostusta kyllä olisi. Satun vaan asumaan väärässä paikassa. ;)
 
Soitan bändissä nimeltä Fullmoon Scythe. Pumppu soittaa melodista heavymetallia niinkuin ylipäänsä. Bändi toimii Pyhtää/Kotka-akselilla ja treenikämpän valmistuessa, olisi tarkoitus aloittaa demon väsäys.

Niijoo, soitan siinä bändissä kitaraa ja sitä olen soittanut nyt n. 6-7v.

Kotisivuja ei bändillä näillä näkymin vielä ole. :err:
 
Mullakaan ei siis ole varsinaisesti mitään bändiä. Meillä on kavereiden kanssa sellainen Children of Käyrälampi -projekti, mutta ei vaan päästä minnekään soittamaan. Soitetaan siis Bodomin biisejä. Tai siis tarkoituksena on soittaa... ;)
 
Soitan kitaraa, ja olen soittanut 2 vuotta.
Mutta hyvinhän se menee.
EN ole soittanut missään bändissä, mutta olisi haussa rumpali ja basisti, Tornion seudulta.
Minä ja toinen kitaristi etsitään.
Musatyyli olis heavy/black metal musaa.
Olen tehnyt muutama biisiä, ja ne kuulostaa helvetin hyviltä.

-Antti
 
Minäpä olen soittanut koskettimia n. 2000-2001 vuoden vaihteesta kun sai silloin joululahjaksi. Ja nyt pimputtelen bändissä nimeltä ManCorpse. Pääasiassa ollaan vielä harjoittelu/cover-biisi asteella, mutta omaakin biisiä pukkaa. "Osataan" jo soittaa CoB:n Bed of Raazors :) ja Straton kappaleista Paradise, HHAL sekä BD. Että sillee...
 
Kitaraa oon soittanu noin 5 vuotta ja soittelen bändeissä nimeltä Raziel ja Wrathful angel. Tyyli on siinä Bodomin ja Sentencedin välimaastossa ja demoa pitäis pikapuoliin mennä tekemään. Biisit on jo valmiina. Beware;)
 
Raziel on ihan paska.. *naur*
<------
Niin ja tosiaan, Minähän siis laulan.. Ja paljon..
Soittelen myös syntikkaa, ja kitaraa.. Syntikkaa paljon paremmin, olen ihan paska kitarassa.. Olen ihan paska muutenkin.. *naur*
Laulanut olen sellasesta ihan skidistä asti, varmaan siitä lähtien kun opin puhumaan.. Lauleskelen vähän kaikenlaista, Nwtä (syitä miksi kyseistä bändiä kuuntelemaan aloin oli juuri laulaminen eli siis ääntäni halusin kehittää, nykyään kyllä diggaan Tuomaksen musiikistakin..) eli ns. oopperamaisia vokaaleja, normaalia puhdasta laulua, örinä, ym.
Koskettimia olen soittanut skidinä tunneilla about 5 vuotta ja nyttemmin aloitin uudestaan itseopiskeluna.. Kitaraa kaksi vuotta, mutta ei tahdo olla siihen aikaa, ihan paska olen.. :) :)
 
Bassoa on tullut soiteltua jokunen vuosi, samoin biisejä väännettyä. Lyriikoita noin vuoden. Suurimpia innoittajia basson soitossa ovat Geezer Butler ja Steve DiGiorgio ja kappaleiden sävellyksessä Tom G. Warrior ja Butler.