soitat/laulat? mitä? missä?

Soitan rumpuja kahdessa bändissä..

Toinen on aika sellasta... miten sen sanois... no siinä on vivahteita black ja heavy ym. metallista..

Ja toinen on sit vähän löysempää.. siis ei kuitenkaan mitään Stratovariusta mutta kuitenki...

oon soittanu 6 vuotta...
 
Kitara on, pitäisi vain opetella soittamaan vähän alkeita pidemmälle, että mitään bändiä voisi harkitakaan. Bassoa olen silloin tällöin soitellut isäni luona vieraillessa ja muutenkin. Omistan myöskin syntikan, mutten todellakaan osaa soittaa. Lauluääni on aika toivoton, varsinkin talvisaikaan, kun astmaattiset loireet vaivaavat, on ääni matala ja karhea. Muuten voisi olla positiivinen juttu, mutta kun naisäänten kuuluisi yleensä olla korkeita ja heleitä...
 
Komppikitaraa, laulua, sanoitusta ja sävellystä Necrosia nimisessä katujyrässä. Treeniaikaa on liian vähän, ja rahan puute vaivaa...
 
Itse olen soittanut kitaraa noin puolet eliniästäni eli 8 vuotta. Vihdoinkin tänä vuonna sain "osaavan" bändin kasaan eli siinä on rumpalikin joka on soittanut vähän enemmän kuin biittipohjaa! :D Kun joskus pääsette kuuntelemaan meikäläisen tekemiä biisejä (jos rohkeus riittää) niin saatatte kyllä huomata mistä vaikutteet on otettu: Dream Theater, Stratovarius, Pantera, Slayer, Faith no More, Jethro Tull ja lukemattomat muut. Kuitenkin eniten vaikutteita on otettu luultavasti DT:stä.
 
Olen soitellut kitaraa kolmisen vuotta ja nyt viime syksynä saatiin bändi kasaan jossa on peräti kuusi henkilöä...Ensin musa oli jotain melodic death/power metallia, mutta muutama bändin jäsen oli sitä mieltä että jos ei vaihdeta tyyliä niin ei tule paskan vertaa (johtuen siitä että tein HELVETIN hyviä biisejä, mutta ne oli heille kuulemma vielä liian haasteellista soitettavaa).... Nykyään soitamme alt. metallia ja vaikutteita on mm. System of a Down, Slipknot ja muut alt. hörhöt......

No joo, kai se täytyy myöntää että mielummin soittaisin death metal bändissä kun alt. metal bändissä......melodic death metallissa vaan on sitä jotain... :headbang:

Demo tulossa joskus uuden vuoden jälkeen.
Luultavasti nettiinkin heti kun saadaan sivut valmiiksi...:)
 
Soitan pianoa, kitaraa, bassoa, huilua ja rumpuja, ja laulan bändissä. Yritys on ainakin kova. Tosin projekti on junnannut paikoillaan viimeiset kaksi vuotta. Kyllä tässä tuppukylässä bändejä riittäisi, mutta ongelma on siinä, kun kukaan ei ota vakavasti.

Ai miksei? Koska olen tyttö.:mad:
Jopas on niin helvetin hupaisaa että alta pois.

Minä en ainoastaan kuuntele metallia. Minä elän sitä. Ja olen elänyt pidempään kuin monet muut yhteensä. Että repikää siitä nyt sitten huumoria...

Muutamille bändeille olen kirjoitellut lyriikkaa ja suunnitellut logoja.
 
Juu mä soitan kitaraa (kas kummaa) ja vieläpä bändissä nimeltä MetalHeart ja toivottavasti me saahaan se )"#¤%!½"¤ levy valmiiksi ennen koulun alkua että sais vähä rahaa... jos haluttaapi tietää tyylistä nii... öö... kerran joku vertas meitä HIMiin mutta emmä tiijä... on se ehkä raskaampaa... heviä ja rokkia sekasin... jotain hassua... ja pakko mainostaa: Osta levy! :p

nii skittaa oon soittanu ~5 vuotta... tuli sitä joskus yritettyä laulamista ja pianon soittoa mut ei oikeen tuntunu oikeelta...

semmosta...
 
Minä aloin soittamaan kitaraa vuoden -99 tammikuussa. Eli olen soittanut vasta n. 3 vuotta. Vituttaa kun en älynnyt aloittaa soittamista jo aiemmin. Tosin en minä aiemmin heviä juuri kuunnellutkaan...
 
Kitaraa Soittanut 2v, bändissä kokoajan, tunneillakin on tultu käytyä se.. soitetaan Melodista heavya ja Basson soittaja ois hakusessa.. pk-seudulta.. mutta ei tässä perkl tuppukylässä kanssa oo mitään muuta ku me ja pari muuta jotka kuuntelee hevii (muttei soita mitää) ja sitte o semmosii jotka osaa soittaa, mutta kuuntelee jotai apulantaa, tai rasmusta... :D
noh, jos on innokkaita basisteja (tai naisfaneja ;) niin sendikää privamessuu jne..
 
Soitan Bassoa,kitaraa ja sen lisäksi laulan,mutta en ole missään bändissä.Ei ole oikeen löytyny semmosta porukkaa jonka kanssa huvittais soittaa.
Omia biisejä olen myös tehnyt.
 
Laulan bändissä kaikkea mihin ääni riittää, ja soittelen pianoa, pianolla yritän kaikkea mihin vaan nuotteja löytyy.
Yritys oppia soittamaan kitaraa on myös kova, tosin sen harjoittelun olen aloittanut vasta muutama kuukausi
sitten... :)
 
Otan kolmatta vuotta tunteja rumpujen pieksemiseen, ennen sitä osasin kyllä alkeet jo. Pianoa tuli soitettua kahdeksan vuotta, mutta sitten ei riittänyt enää aikaa tai raha kahdelle instrumentille. Kai se bassokin menee siinä sivussa - ainakin vapaat kielet plus muutaman muun osaan nuoteista paikantaa hyvä se on vähäinenkin tieto. Bändiä ei ole, oikeastaan vähän arveluttaa, kun olen naishenkilö rumpujen takana... kuka minut huolii :rolleyes:
 
Koskettimia bändeissä nimeltä CRAYDAWN (www.craydawn.net) sekä EXCELSIOR (sivut tekeillä). Sen lisäksi muutamia projekteja mitä erilaisimpien musiikkityylien parissa. Biisejä kirjoitan ja myös sanoitan.

Ai niin, ja on hillitön duuni selvittää soitonopettajilleni että sitä JATSIA _ei_ ole pakko kuunnella.
 
Kitaraa Soittanut 2v, bändissä kokoajan, tunneillakin on tultu käytyä se.. soitetaan Melodista heavya ja Basson soittaja ois hakusessa.. pk-seudulta.. mutta ei tässä perkl tuppukylässä kanssa oo mitään muuta ku me ja pari muuta jotka kuuntelee hevii (muttei soita mitää) ja sitte o semmosii jotka osaa soittaa, mutta kuuntelee jotai apulantaa, tai rasmusta...
noh, jos on innokkaita basisteja (tai naisfaneja niin sendikää privamessuu jne..