Saatananpalvontapaska...

Tss, aah!!!
-- olen Satanisti ja ylpeä siitä ja tiedän --
Tss, aah ja muut satanistit: perusideanne on ihan OK, mutta ''toteutus'', aijaijai... Ja tämä kyseinen lainailtu kommentti on kyllä AIKA hauska. Heheee... (vai että ''yläpuolella'') Niinpä joo...


hra Istlin
Teneberis, :D.
Mitäs siinä virnistelet? :)
Ja olen muuten Laitimmainen nykyään.
 
Onhan siitä jo aikaa, kun tuntemattomat on mua syytelly. Koulussa kuulee aina välillä jotain pientä vittuilua, mutta se on aina loppunut ekan selkäsaunan tai murrosikään tulemisen jälkeen. Joskus vaan vitutti, kun kaverit piirteli jotain "truu iivil" merkkejä pulpettiin, ja opettajat tietysti syytti mua siitä. Sekin loppu aika pian, kun pari tyyppiä jäi rysän päältä kiinni.
 
Kyllähän noita kuulee, mutta tavallisesti sanon vain että mä syön sen syyttelijän saatanan nimeen, niin tavallisesti joko pelästyy tai tajuaa etten mä tosissani (toivottavasti) ole.
Mutta se joka CoBin yhdistää saatananpalvaukseen, on jo täysi idiootti.
 
yks juttu... Onks noilla satanisteilla ja saatananpalvojilla niitä paljon puhuttuja eroja??? en oo jaksanu aiheeseen perehtyä kovin syvälti... mut oon kuullu et niillä ois jotai eroja... voisko joku selventää...:) :err:


Kitoos...
 
Juuri noin. Eli satanistina olet oma herrasi ja jumalasi. Tällainen ajattelutapa ei välttämättä "näy ulospäin" millään tavalla, ja se voitaneen laskea yleensä (vain) filosofiseksi suuntaukseksi.

Saatananpalvonta on taasen tälläistä ei ehkä niin ajattelu-/aatepohjaista toimintaa. Viiltely, hautakivet jne. (Olenko oikeassa tässä? En ole tähän tutustunut kovin tarkasti... [Enkä kyllä aiokaan.])

Mutta kyllä "hybridejäkin" löytyy...
 
olen siis ollut aika hyvin perillä... :)
mut en osannu ajatella sitä ihan noin lyhyesti ja ytimekkäästi...
:loco: :loco: :loco:
 
Originally posted by Laitimmainen
Saatananpalvonta on taasen tälläistä ei ehkä niin ajattelu-/aatepohjaista toimintaa. Viiltely, hautakivet jne. (Olenko oikeassa tässä? En ole tähän tutustunut kovin tarkasti... [Enkä kyllä aiokaan.])

Veikkaanpa, että tuollainen saatananpalvonta on vain teinien wannabe-hommaa. En nyt 100% varmasti osaa sanoa, kun ei niin paljoa kiinnosta, mutta jos veikata pitäisi niin sanoisin noin.
 
MacMoney
Veikkaanpa, että tuollainen saatananpalvonta on vain teinien wannabe-hommaa. En nyt 100% varmasti osaa sanoa, kun ei niin paljoa kiinnosta, mutta jos veikata pitäisi niin sanoisin noin.
Nimenomaan "teinien wannabe-hommaa". Vai oletko nähnyt tai kuullut jostain väh. keski-ikäisestä saatananpalvojasta joka kävisi hautausmaalla vähän potkimassa kiviä kumoon...
 
Eipä kyllä noitavainot mikään uus asia ole. Se on nyt vaan
"Witch hunt modern day
Determining decay
The blatant disarray
Disfigure"
Kymmenen pistettä sille joka ekana tuon tunnistaa.

Sillon kun nämä Hyvinkään pallopäät pisti kaverinsa kylmäksi ja palottelivat sen niin seuraavana päivänä koulussa hopparit huuteli käytävällä helvetin kovalla äänellä "Älä palottele minua!!!".
Ehkä ei olis pitäny sinä päivänä laittaa Gorgorothin paitaa päälle. Ehkä. No vittu ei minua kiinnosta muiden mielipiteet pätkääkään. Vittuako minä niistä. Ei muut saatana mun elämään vaikuta. Jos vaikuttais ehkä se olis merkki siitä että en ole varma itestäni. Mutta kyllä minä tiedän että vielä vanhainkotiin jos joskus joudun niin siellä luukutetaan sitten metallia. Eikä siihen ykskään hoitsu puutu jos se ei pillua anna hyvitykseksi.

Älkää antako toisten mielipiteiden vaikuttaa. Siihen menee vaan aikaa hukkaan eikä siitä hyödy mitään.

I stopped caring. A long time ago.
 
On mullekin joskus tultu aukoon kun on laittanu päälle jonku esimerkiksi CoF:n paidan. Jotkut perkeleen vittupäät vain ei ymmärrä että vaikka kuuntelis Britney Spearsia niin voi olla saatananpalvojakirkonpolttajapalottelijamurhaajakissanpakastaja -äijä. <-- oli muuten varmaan pisin sana minkä olen koskaan kirjottanut :D
 
Originally posted by Hades
saatananpalvojakirkonpolttajapalottelijamurhaajakissanpakastaja -äijä. <-- oli muuten varmaan pisin sana minkä olen koskaan kirjottanut :D
karvanoppa-trendipelle-disko-bilehile-glitter-sikamagee-nappireivaaja-lihatiski-pimu
:heh: :p
 
Tss, aah!!!

Sanoit että olet SATANISTI ja sit selität jotain että Satan takes care of his own ja että Hail Satan...

Osoitit noilla olevasi idioottiwannabe"satanisti"...

Satanismilla ei ole mitään tekemistä Saatanan kanssa..




Chuck Schuldiner R.I.P. 13.12.2001
 
Mitäs noista välittään. Ja minkäs sitä tietämättömyyden illuusiolle voi. Toisaalta yks keino millä tollasista pääsee on näyttää niin ilkeältä, että normaali jannu ei uskalla etes vilkasta suhun päin.
 
Kyllä cobhc:n jannut on ihan normaaleja jätkiä jotka vain osaavat soittaa pirun hyvää musaa...
Aleksikin käy ihan samalla tavalla paskalla kuin me muutkin, nai vaimokettaan ja vieläpä hengittää samaa ilmaa kuin me.
Mutta skebaa hän osaa käsitellä kuin jumala....