Saatananpalvontapaska...

Onhan sitä joskus kuullut itseään saatananpalvojaksi nimitettävän, mutta yleensä en kauheasti jaksa tuollaisista heitoista välittää. Jos jotenkin reagoin niin katson pitkään ja "pahasti";) , ja nauran oman pienen pääni sisällä.

Ja jos joku minua saatananpalvojana tai satanistina pitää, pitäköön ihan rauhassa. Pääasia että itse tiedän mikä ja millainen olen, ajatusmaailmaltani ja muutenkin.
 
Ihmisillä on ennakkoluuloja tätä asiaa kohtaan. Heti kun pukeutuu mustaan ja kuuntelee vähänkin jotain heviä niin heti nimitetään saatananpalvojaksi. Ihmiset ei oikeasti tiedä että nekin jotka sellaista musiikkia kuuntele on ihan normaaleja ihmisiä.
Ja niitä ennakkoluuloja ei auttanut sillon syksyllä tullut MOT-ohjelma.
Serkullanikin oli vähän ennakkoluuloja minua kohtaa, mutta sitten kerran otin sen mukaan nightwishkommunitin miittiin ja sen asenne muuttui täysin. Vaikka kaikki pukeutuivat siellä mustaan ja kuuntelivat heviä niin kuitenkin kaikki ihmiset vaan halailivat toisiaan ja olivat todella mukavia.
Itseasiassa minullakin oli ennen ennakkoluuloja hevareita kohtaa, mutta ei ole enää. Kun tutustuin niihin ihaniin ihmisiin niin olen tajunnut, että nekin on ihan normaaleja ihmisiä. Ja vielä mukavempiakin...
 
No eipä tuosta juuri ole ongemia ollut, kolme-neljä vuotta sitten sai hieman enemmän katseita osakseen kun kulki mustat vaatteet päällä, mutta silloin ei juuri ollut yleisessä tiedossa Timmy Burgerit ym. kaverit. Saihan ainakin kävellä rauhassa.
Nykyään on oikeestaa ihan sama mitä laittaa päälleen kukaan ei enää väistä vaikka yrittäis näyttää kuinka 'eevililtä' :)
 
Ihmiset on vaan niin ennakkoluulosia, liian tietämättömiä ja todella syytteleviä. Se menee katsos näin: kun jotkut mustiin pukeutuneet tekee jotain hyvin pahaa, niin kaikki mustiinpukeutuneet siinä leimataan... Ja siinähän ne on leimattu loppuiäksi. Onhan se kaikilla asioilla sama juttu. Miksi jotkut valkoihoisetihmiset on rasisteja? Koska joku/jotkut noista hieman tummemmista ihmisistä on joskus tehny jotain pahaa jollekin valkoihoiselle. Jotain niitäkin vihataan sitten kaikkia sen yhden teon takia, vaikka eihän ne kaikki tummaihoset sitä "rikosta" tehneet... Ja miksi jotkut metallistit inhoaa hoppareita? Koska joskus joku hoppari/hopparit on tulleet uhoamaan ja oot voinu saada ehkä jopa turpaas... Mutta sitäkään ei tehny kaikki hopparit vaan ne määrätyt. Se vaan on niin, että jos suuresta joukosta löytyy yksi "mätä omena", niin koko muukin joukko vedetään mukaan siihen sotkuun, minkä se mätä omena on saanu aikaan. Niin se vaan on!
 
Originally posted by J. Sibelius
Ja miksi jotkut metallistit inhoaa hoppareita? Koska joskus joku hoppari/hopparit on tulleet uhoamaan ja oot voinu saada ehkä jopa turpaas...

Ei pidä paikkaansa, minulle ei ole koskaan tullut kukaan hoppari uhoamaan saatikka että olisin sellaisilta turpiini saanut, mutta silti inhoan niitä. Miksi? Niiden pukeutumistyyli kuvottaa minua puhumattakaan niiden kuuntelemasta "musiikista". No, rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että on minulla pari kaveriakin niitten joukossa. Ja silti ne kuvottavat minua, hah.
 
Originally posted by Torgoth


Ei pidä paikkaansa, minulle ei ole koskaan tullut kukaan hoppari uhoamaan saatikka että olisin sellaisilta turpiini saanut, mutta silti inhoan niitä. Miksi? Niiden pukeutumistyyli kuvottaa minua puhumattakaan niiden kuuntelemasta "musiikista". No, rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että on minulla pari kaveriakin niitten joukossa. Ja silti ne kuvottavat minua, hah.

Sama täällä.

Taitaakin olla ensimmäisiä kertoja kun olemme jostain samaa mieltä. :lol:
 
Kehuinpas tässä kerran mun veljelle, että Bodom on hyvää, hän kysyy heti:"onks sust tulos joku saatananpalvoja, hä?"
Hän on niitä ihmisiä, jotka kuuntelee Linkin Parkia ja räppiä, mutta ei.. Minä olen hänen mielestään aivan järkyttävä ihmistenpilkkoja-saatananpalvoja, jos kuuntelen hiukan rankempaa musaa, kun hän! AAAAAAAAARRRRGH!! Raivostuttaa!!
:OMG:
 
Originally posted by anarkisti
Kehuinpas tässä kerran mun veljelle, että Bodom on hyvää, hän kysyy heti:"onks sust tulos joku saatananpalvoja, hä?"
Hän on niitä ihmisiä, jotka kuuntelee Linkin Parkia ja räppiä, mutta ei.. Minä olen hänen mielestään aivan järkyttävä ihmistenpilkkoja-saatananpalvoja, jos kuuntelen hiukan rankempaa musaa, kun hän! AAAAAAAAARRRRGH!! Raivostuttaa!!
:OMG:

:lol: :lol: On varmasti mukavaa kun omasta perheestään löytää tuon sortin idiootteja:lol: Sinähän voit kysyä siltä yhtä älykkäästi, että onko siitä tulossa neekeri, kun se kuuntelee räppipaskaa:devil:
 
Noh, kelaas tätä: Meidän koulussa luullaan Stratovariusta saatananpalvonta-bändiksi?
Ärsyttää kaikki, jotka luulee, että jos jossain bändissä on sähkökitara ja rummut, on se heti saatananpalvontaa!!


Ja ihmeellisintä on se, että veli luulee saatananpalvojaks, vaikka mulla on valkonen, lyhyt tukka ja täysin tavalliset vaatteet( harmaa huppari jne..):hotjump::bah:
 
Originally posted by anarkisti
Noh, kelaas tätä: Meidän koulussa luullaan Stratovariusta saatananpalvonta-bändiksi?
Ärsyttää kaikki, jotka luulee, että jos jossain bändissä on sähkökitara ja rummut, on se heti saatananpalvontaa!!


Ja ihmeellisintä on se, että veli luulee saatananpalvojaks, vaikka mulla on valkonen, lyhyt tukka ja täysin tavalliset vaatteet( harmaa huppari jne..):hotjump::bah:

:lol: Missä vitussa oot koulussa ku siellä on niin idioottia porukkaa? Jossain paikkakunnalla jossa on vahva uskontoryhmien edustus(lestoja/jehovalaisia paljon suhteessa väkilukuun)? Muuten en voi oikein käsittää tuollaista touhua. Noo, jos joku sanoo saatananpalvojaksi, niin myönnät vain rohkeasti olevasi ja kysyt haluaako se mukaan illalla uhraamaan pikkulapsia/kissoja saatanalle. Muutaman kerran jälkeen ääliöt pitävät sinua oikeasti Luciferin kamuna ja saat olla rauhassa.:devil: Luota minuun, on kokemusta omasta nuoruudesta.:heh:
Niin ja kai se on sun pikkuveljes joka pitää sinua saatananpalvojana? Jos se on isoveli, niin kannattaa jo huolestua sen älyllisestä kehityksestä.
 
No itte asiassa se on ISOveli, ja huolestun todella sen älyllisestä kehityksestä. On sitä kyllä mahtava ärsyttää; aina kun pyytää mua laittaa bodomit hiljempaa, pistän kovempaa ja rääyn mukana!:yow: :devil:

Ja sitten vielä yks juttu: Sen yks parhaista kavereista kuuntelee bodomeita ja kaiken maailman bläkkiä, kasvattelee lettiään äärimmäiseen mittoihin. Veli ei puhu ikinä siitä mitään..:confused:

On se kyllä hyvä, että meiän luokalla on kaks hyvää tyyppiä, jotka kuuntelee metallia siinä missä minäkin, eivätkä luule minua saatananpalvojaks..:loco:
 
Itseasiassa onhan minuakin saatananpalvojaksi "nimitetty" oman perheen sisällä... Olin kuunnellut "rankempaa" musiikkia suunnilleen noin puoli vuotta, kun silloin 12-vuotias pikkuveljeni tuli aivan tosissaan silmät pyöreinä kysymään, että onko minusta tullut joku saatananpalvoja tai satanisti. Tiesi sentään jo silloin että niillä on eroa. Totesin hänelle vai, että luule niin jos haluat, mutta ei ole tullut.

Sen jälkeen ei ole kukaan omasta perheestä tosissaan tullut sanomaan, veli saattaa edelleen joskus heittää herjalla.
Tai joskus suuttuessaan minulle saattaa sanoa, että "luuletko olevas kovakin kun olet tollainen satanisti", mutta se aukominen loppuu kyllä yleensä lyhyeen... Kun muistuttaa hiukan mitä on satanismi, ja että satanistiksi ei tule pukeutumalla jotenkin tietyllä tavalla tai kuuntelemalla tietynlaista musiikkia, saa viimeistään veljen hiljaiseksi. Tai jos muu ei auta, on lievä väkivalta pakko ottaa käyttöön. Sitä en kyllä kovinkaan suosi.

Muuten en satanistiksi tai saatananpalvojaksi kutsumisesta jaksa pahemminkaan välittää, mutta jos veljeni sen tekee hänelle saatan vaikka hiukan suuttuakin...:devil: :)
 
Mulle tuli muuten pari päivää sitten ekaa kertaa koko Hevari aikanani joku mummo selittämään, että jeesus pelastaa. Ja juuri sitä ennen olin kokeilumielessä ostanut Manowarin levyn. Ilmeisesti Manowarissa on jotain kauhistuttavan saatanallista.:lol:
 
Originally posted by Graveheart
Mulle tuli muuten pari päivää sitten ekaa kertaa koko Hevari aikanani joku mummo selittämään, että jeesus pelastaa. Ja juuri sitä ennen olin kokeilumielessä ostanut Manowarin levyn. Ilmeisesti Manowarissa on jotain kauhistuttavan saatanallista.:lol:

Eilen kun odoteltiin asematunnelis (tampere) Impaled Nazarene/Finntroll keikan alkamista, niin siellä oli kans joku jeesus-eukko jakamassa lappuja. Kyllä olivatkin osanneet hyvän paikan lappujaolle valita, kun melkein koko asematunneli+ympäristö oli täynnä mustiinpukeutuneita impaled-faneja... :lol:
 
Taisihan viime kesän tuska-festareillakin siinä ihan portin ulkopuolella olla joku isoteltta missä oli jotain uskovaisia selittämässä. En kyllä käynyt teltassa, mutta eihän sitä voinut olla huomaamatta.
 
Joku sano että metalli-ihmiset inhoaa lökäpöksyjä siksi että joku/jotkut niistä on tehny meille jotain pahaa... Mä en todellakaa inhoo niitä sen takia, vaan siitä yksinkertaisesta syystä että 99.99999% niistä on sellasia trendihomopellejä että ne pitää niitä hinttikamppeita vain muodin takia.. mitään muuta mä en vihaa niissä yhtä paljoa. Mulla on pari hyvää kaveriakin jotka on hoppareita mutta ne ei ole mitään muotipellejä joten en minä niitä inhoa. Kyl mua tosin ne niiden vaatteet vituttaa mutta en mä pelkän ulkonäön perusteella ihmistä vihaa (tosin vihaan ihmistä yleisesti...) Sama juttu on sellasten tyyppien kans jotka kuuntelee metallia muodin takia.. Mä vihaan niitä sydämmeni pohjasta!!! :mad:

Ja näillä trendihoppareilla on tapana olla myös aika kusipäätä sakkia.. Mulle melkein joka päivä tulee joitain saatanan runkkarihoppareita aukomaan tyyliin "ootko vähä kova kun pidät mustia vaatteita ja sul on pitkät hiukset? vähä oot pelle kun oot tollanen satanisti?"... Mä en koskaan mee aukoon niille päätä ilman hyvää syytä. Jos haluavat olla niin säälittäviä että kulkevat muodin mukana niin olkoon. Mut en vaan ymmärrä että miksi vitussa niiden pitää tulla mulle kitiseen vaikken oo sanonu niille mitään!!! :(

Kun on saanut saatananpalvojan maineen siitä on joskus hyötyäkin... Tässä vasta tuli joitain vitun lestoja kitiseen jotain niin sanoin vain vihaisesti että saatana rankaisee teitä niin johan lähtivät... :lol:

Sit ne vitun hopparit aukoo päätä että "Kiristääkö housut palleja" ja "miksi pidät tollasia pelle housuja".. Vittu mun housut on tismalleen sen kokoiset kun oikeiden housujen kuuluu olla!!! Mä sanon tohon pallien kiristys homman aina että miksi ne sen takia lökäpöksyjä pitää kun eihän niillä edes oo palleja joita oikeat housut puristais...

Eikä juuri kukaan hoppari edes tiedä oikeeta syytä siihen miksi jotkut rapparit alko pitämään niitä telttahousuja..
 
Originally posted by Zyklon
sellasia trendihomopellejä että ne pitää niitä hinttikamppeita vain muodin takia..

Ei tähän nyt malta olla mainitsematta että hevarit pitävät mustia kamppeita nimenomaan muodin takia. Hevarimuodin, niinkuin hopparit pitävät lökäpöksyjä hopparimuodin takia. Suurin osa meistä seuraa jonkin sortin muotia.

Ai niin.... Kyllä, pukeudun itsekin useimmiten mustiin, eli olen siis minäkin muodin orja. Enkä mitenkään erityisesti rakasta hoppareiden musiikkimakua tai ulkoista olemusta. Kuitenkin ihminen koostuu muustakin kuin siitä musiikkimausta ja ulkokuoresta.

Onko sillä muuten mitään väliä mistä se lökäpöksymuoti sai alkunsa? Itseäni kiinnostaa paljon enemmän se että mistä kummasta 1700-luvun peruukkimuoti sai alkunsa. :D

PS: Jos saisin päättää nahka/muovihousujen myynti miehille kiellettäsiin lailla. On ne sen verran rivoja. :D