Originally posted by J. Sibelius
Ja miksi jotkut metallistit inhoaa hoppareita? Koska joskus joku hoppari/hopparit on tulleet uhoamaan ja oot voinu saada ehkä jopa turpaas...
Originally posted by Torgoth
Ei pidä paikkaansa, minulle ei ole koskaan tullut kukaan hoppari uhoamaan saatikka että olisin sellaisilta turpiini saanut, mutta silti inhoan niitä. Miksi? Niiden pukeutumistyyli kuvottaa minua puhumattakaan niiden kuuntelemasta "musiikista". No, rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että on minulla pari kaveriakin niitten joukossa. Ja silti ne kuvottavat minua, hah.
Originally posted by anarkisti
Kehuinpas tässä kerran mun veljelle, että Bodom on hyvää, hän kysyy heti:"onks sust tulos joku saatananpalvoja, hä?"
Hän on niitä ihmisiä, jotka kuuntelee Linkin Parkia ja räppiä, mutta ei.. Minä olen hänen mielestään aivan järkyttävä ihmistenpilkkoja-saatananpalvoja, jos kuuntelen hiukan rankempaa musaa, kun hän! AAAAAAAAARRRRGH!! Raivostuttaa!!
Originally posted by anarkisti
Noh, kelaas tätä: Meidän koulussa luullaan Stratovariusta saatananpalvonta-bändiksi?
Ärsyttää kaikki, jotka luulee, että jos jossain bändissä on sähkökitara ja rummut, on se heti saatananpalvontaa!!
Ja ihmeellisintä on se, että veli luulee saatananpalvojaks, vaikka mulla on valkonen, lyhyt tukka ja täysin tavalliset vaatteet( harmaa huppari jne..):hotjump:
Originally posted by Graveheart
Mulle tuli muuten pari päivää sitten ekaa kertaa koko Hevari aikanani joku mummo selittämään, että jeesus pelastaa. Ja juuri sitä ennen olin kokeilumielessä ostanut Manowarin levyn. Ilmeisesti Manowarissa on jotain kauhistuttavan saatanallista.
Originally posted by Zyklon
sellasia trendihomopellejä että ne pitää niitä hinttikamppeita vain muodin takia..