Saatananpalvontapaska...

Tuli mieleeni kans yks aika huvittava juttu...

Parisen vuotta sitten ku käveltiin kaverin kanssa kaupungilla ja mulla oli vaatetuksena kokomusta setti, ni tietenkin joku hiton jeesustelijan piti väkisin lykätä joku "jeesus tulee oletko valmis"-lappu käteeni. No mä rypistin sen samantien siinä ja laiton parin metrin päässä olevaan roskikseen sen paperipallon, ni sain siinä sitten kuunnella selkäni takaa huutoa "No siihen loppu Jeesuksen rakkaus!".

No saatiinpahan kaverin kanssa makeat naurut. :D :D

Mulle tulee päivittäin koulussa vittuilua siitä että pukeudun mustiin ja käytän "Saatananpalvonta" bändien paitoja (Strato,Cradle Of Filth...) . :D
Yleensä uhataan vetää turpaan tai käsketään leikkaamaan letti.
Kerran olen kylläkin joutunut tappeluun, kun Turun Raunistulan kentällä mun ja kavereideni päälle hyökkäsi skinilauma.
Multa aukesi huuli, mutta onneksi pääsin karkuun, kun sain kampattua yhden niistä sälleistä maahan ja potkittua vatsaan.

Originally posted by DiTerlizzi
Mulle tulee päivittäin koulussa vittuilua siitä että pukeudun mustiin ja käytän "Saatananpalvonta" bändien paitoja (Strato,Cradle Of Filth...) . :D
Yleensä uhataan vetää turpaan tai käsketään leikkaamaan letti.
Kerran olen kylläkin joutunut tappeluun, kun Turun Raunistulan kentällä mun ja kavereideni päälle hyökkäsi skinilauma.
Multa aukesi huuli, mutta onneksi pääsin karkuun, kun sain kampattua yhden niistä sälleistä maahan ja potkittua vatsaan.
No se on jo tosi NÖYRÄÄ jos turpaan uhataan vetää.. vai onko tuo sitä mitä meiän koulun telttahousutkin tekee? Eli tyyliin 'mä vedän sua turpaan silleen ettei mutsiskaan tunnista sua.. mut..ööööh... en nyt ehi.. öö.. on tuolla tupakkatauko ja kaikkee...pitää mennä..'

Kumipäät ei kai oikein tu toimee meikäläisten kanssa.... Vaikka toisaalta, mä en ainaka henk.koht tu toimee hoppareitten kanssa, eikä myöskään kumipäät, jotai samaa :D vaikka mutuja vastaa mulla ei sinänsä o mitää.....

Kaverit nauraa ja haukkuu CoB, sun muita hyviä metalli artisteja mutta eihän he ymmärrä hyvän musiikin päälle mitään joten omapa on ongelma. Joskus tulee sanomista "saatananpalvojaksi" mutta heittää läppää takaisin niin porukka hiljenee!!

Rauma r0x

Mun on pakko tunnustaa, että ennenkuin aloitin metallin kuuntelun haukuin veljeäni (ei sitä, jonka mielestä kaikki rääyntämetalli on saatananpalvontaa) aika pahasti. Siksi, että se kuuntelee/kuunteli IronMaidenia, AC/DC:tä yms.. Mutta nyt on aika toisenlaisen ääni kellossa.

joo ne hopparit on sellasia laumaeläimiä.. kai ne yrittää kasvattaa sitä laumahenkeä menemällä vittuileen ja uhkaileen jollekkin yksinäiselle metallistille. Mut mitäs sit kun ollaan kahdestaan vastakkain tai metalliajengiä enemmän.. luikitaan karkuun tai ollaan niin kavereita..

Kai ne pelkää meitä kun ne haluaa esittää jotain.. ne tietää että me nähdään niiden läpi ja tiedetään miten pellejä ne on kun muodin takia pitävät sellasia kamppeita.

Tunnen mä pari sellasta aivan kunnon hopparia jotka on saatanan mukavia tyyppejä mut niistä näkeekin sen että ne on kunnolla siinä touhussa...

Mä kuulen nykyään taas melkein joka päivä niitä "satanisti" huutoja.. vittu kun ne ei edes tiedä mikä satanisti on..

Vittu! Tätä saatananpalvonta-juttuu lukiessa alkaa pakostikkin vituttaa noi telttahousut!

On kyllä hauskaa, kun meiän koulussa on yks naurettavuuden ruumillistuma. Hemmo pitää kahta tai kolmee huivii, Wu-Tangeja, ja niin leveetä takkia, että huhhuh. Ei se vielä mitään, mutta kun se on niin 'joumäoonkovamäuhoonkaikillekunoonkavereidenkanssa'-homo. Niin, kun se on kavereidensa kanssa, kyllä sillon lentää 'haist vittu'-huudot käytävillä, mutta hädin tuskin uskaltaa mennä dösään yksin. Ei, en liiottele! Kerran tulin parturista kotiin seiskaviitosella, tietenkin se änkee samaan dösään, mutta yksin. Kaveri näyttää nöyrästi korttinsa, ja kävellä hiippailee normaalisti (aina kun se on koulussa, niin kädet lentää jokaiseen mahdolliseen suuntaan, selkä vinossa yms..) takaosaan.

Huhhuh.. Johan riitti kuvausta sillekkin telttahousulle.:p

Juu, varmasti on hyvä...
jesse4.gif