Saatananpalvontapaska...

onneks teiskossa ei oo noita...=)eikä ees nekkereitä/manneja/muita kuraperseitä tai skinejä siks täällä on hyvä asua...=)
 
"teisko" kuulostaa just sellaselta paikalta mikä on täynnä autonkorjaajia, ja kun sinne menee joku helsingistä päin käymään niin turpaan tulee.
 
viimenen autokorjaamo lopetti just viikko sitten...=)
ja hevarit on aina tervettulleita...:D ja jos autoja korjataan niillä sitten ajetaan sellasta pilllurallia että oksat pois...=) tai siis ne ajetaan ekasta mutkasta katolleen... ja takalasit tummennetaan mustalla maalilla ja sudilla...=9
 
Minulla ei ole oikein hyviä kokemuksia sen paremmin
lökäpöksyistä(varsinkaan niistä), eikä skineistä. Eikä
poliiseista. Kerran kävi esim. näin:
Olin yhden(1!) kaverin kanssa kävelemässä himaan, kun
melkeen kotiovella alkaa kuuluu jotain huutoa(tyyliin "tulkaa
tänne vittu vaa!"). Mitäs muutakaan kuin joku 9 kappaletta
pipopäitä housut niin levällään että. Sinne sitten
mentiin kyselemään että miksi ihmeessä paikalle piti saapua
jolloin alkoi lökäpöksyt ilmeisesti kastumaan, kun kummasti vaikeni väki. Porukan "johtaja" tietysti päätti ottaa ohjat käsiinsä ja kaivoi veitsen esille. Siinä sitten tapahtui erinnäisiä väkivaltaisia tapahtumia joilla ei nyt ole merkitystä, mutta lopputuloksena kuitenkin 8kpl lökypöksyjä juoksee karkuun
toinen meistä, joku lautakappale kädessä, perässä ja toinen
pitää veistä "pomon" kurkulla. Johtohahmon nöyrryttyä
veitsi pistettiin pois(mehän olimme siis vain puolustuskannalla) ja lähdettiin sitten raahaamaan sitä
pojua porukkansa perään jutun jatkosetvimistä varten, ei välttämättä kuitenkaan väkivaltaisissa merkeissä, heistä riippuen. Yhtäkkiä paikalle kaahaa Maija ja tavallinen kyttähenkilöauto,
ulos juoksee poliiseja joista yksi läväyttää minut naama seinää vasten, vetää käteni selän taakse, ja kuuluu käsirautainen"klik". Helvetisti liian kireälle vielä tietysti. Mitään vastarintaa en tehnyt, eikä meneillä ollut mitään edes uhkaavan näköistä, poliisien egot taisivat vain tarvita vahvistusta. Siinä sitten istuin puolisen tuntia raudoissa yksin maijan takapenkillä, puhelin vielä kokoajan piinaavasti povarissa soiden, jonka jälkeen minut kyyditettiin asemalle jossa ensin kuulusteltiin mahdolliset saatananpalvonta yhteyteni, tutkittiin monesti erilaisten lamppujen valossa että missä ihmeessä ne piikitysjäljet ovat(niitähän on PAKKO olla jos on pitkä tukka), tongittiin taskut ja annettiin sakot teräaseen hallussapidosta. Syytettä ei sentään kukaan nostanut, se siitä olisi puuttunut. Vaikka poliisisedät sitä epäilemättä lökäreille ehdottivatkin. Näin meillä Espoossa.
 
No voi vittu mikä meininki. Kai te yrititte selittää poliiseille miten se juttu oikein meni? mutta eipä ne ois uskonu kuitenkaan kun metalliväkihän tunnetusti on tällaista epäluotettavaa paskasakkia jotka vain vetää huumeita ja syö toisia..

Minkä ikästä porukkaa ne lökäpöksypellet oli mitkä alko haastaan riitaa?

Varmaan Suomen seuraava presidenttikin on hoppari..
 
Sellasia lökypöksyn ikäsiä. Tapahtumasta on nyt aikaa ehkä 1.5 vuotta, ja olivat sillon varmaan jossain täysi-ikäisyyden jommallakummalla-puolen +/- parivuotta.

Kyllähän siinä koiteltiin tapahtumien kulkua kertoilla, mutta ei se liiemmin niitä kiinostanut. Sanoivat vain että "tuli puhelinsoitto että pitkätukat riehuvat täällä". Kaiken lisäksi vain minulla oli pitkä tukka, se toinen oli sellanen perusjätkä.
 
Joo toi on tosiaan naurettavaa... Ei poliiseista ole mihinkään... Sillon kuin oltiin siellä Raunistulassa(meitä oli siis 3)niin mä "jäin" sillon yhden aidan viereen aluksi makaamaan kun ne skinit oli vetäny turpaan ja kampanneet alas kalliolta... ohi juoksee vitunmoinen skini lauma"hei venatkaa meitä" jne... onnex ei nähny mua... no joka tapauksessa asiaan... Niin kun mulla ei ollut känää mukana niin en voinut ilmoittaa kavereille, että missä olen... lähdin himaan jne...no kaverit soitti kytät paikalle ja sano kytille, että hei tuolla on vielä meidän kaveri jossain hakattuna... Kytät siihen vain joo tehkää huomenna rikosilmoitus!!! MITÄ VITTUA HALOO!!! Noh asiaan kuitenkin vaikutti se, että toinen kavereistani omistaa pitkät hiukset niin kytät tietty ajatteli, että minä olen samanlainen(ja niin olenkin muutaman vuoden päästä :) siis hiukset ovat pitkät... muuten minä olenkin hevari ja olin siis silloinkin...)kuin kaverini eli joku saatananpalvoja joka ei siis pidä paikkansa!!! Siis minä ja kaverini emme ole saatananpalvojia, mutta tarkoitin, että kytät tietty ajatteli niin... Vittu niitä kyttiä... Saatana... Pitäis nekin ampua... ei niillä tee mitään...
 
Jostain syystä poliiseilla tuntuu olevan aivan kiitettävästi jotakin kaikkia pitkätukkia vastaan. Varsinkin pikkupaikkakuntien kytillä. Voisin selittää tähän neljä "hauskaa" tapausta joissa olen joutunut poliisien enemmän tai vähemmän miellyttävän kohtelun kohteeksi pitkän tukkani takia, mutta en jaksa, tarina tulisi enemmän kuin kukaan jaksaa lukea saatikka minä kirjoittaa. No, kuitenkin pari esimerkkiä.
Kerran olen saanut pampusta syyttä suotta(kännissä, mutta EN vastustanut pidätystä) ja kerran tulivat poliisit käymään edellisellä asuinpaikkakunnallani aivan kotona asti, koska joku pitkä tukka oli tehnyt jotakin jossain (minulle ei kerrottu mitä ja missä), hah. Ikävä kyllä olin paikkakunnan ainoa tyyppi jolla oli vaaleat pitkät hiukset, joten olin ainoa epäilty, niiden etsimä tyyppi ei tietenkään voinut mitenkään olla ulkopaikkakuntalaisia. Onneksi minulla oli veden pitävä alibi, olin ryypännyt kaksi päivää kaverini kanssa mökissäni, heh.
Ja mistä kytät minut tunsivat? Olin ollut samaisen kaverin puukotusjutussa todistajana paria viikkoa aikaisemmin(sai muuten siitä 17 kilomarkkaa hynkkyä, mutta onpahan naaman arvetkin ikuiset, keittiöveitsi keskelle nenänvartta 1,5cm:n syvyyteen). Eli minulla ei ole mitään rikosrekisteriä tai vast. josta kytät olisivat minut voineet kaivaa.
 
tulin koulusta pois taas sillä bussilla nii sinne taas tuliu niitä vitun lotuhousuja... istuin sitten yksinäni haitaribussin takapenkissä ja koko takaosassa ei ollu muita... nää idiootit alko kovaan ääneen siinä käytävällä puhua et: "tua on taas toi saatananpalvoja ei mennä sinne...jne..." sitten ne jäi kiltisti eteeen istuun..=) minä todellinen saatananpalvoja olenkin...=) arvatkaa naurattiko..=)
 
Originally posted by BurningAngel
tulin koulusta pois taas sillä bussilla nii sinne taas tuliu niitä vitun lotuhousuja... istuin sitten yksinäni haitaribussin takapenkissä ja koko takaosassa ei ollu muita... nää idiootit alko kovaan ääneen siinä käytävällä puhua et: "tua on taas toi saatananpalvoja ei mennä sinne...jne..." sitten ne jäi kiltisti eteeen istuun..=) minä todellinen saatananpalvoja olenkin...=) arvatkaa naurattiko..=)
No mut sähän oisit voinut palotella ne!
 
Jo on juttuja. Olenkohan minä jotenkin rauhallisemmalta/suvaitsemmalta paikkakunnalta kun ainoastaan kerran kuulin siellä asuessani että "leikkaisit tukkas"? (niin ja kerran yksi ystävällinen setä koputti olalle ja kysyi että "lähetkö meille naimaan?", mutta muutti mielensä kun käännyin ympäri) Eipä siellä kyllä hoppareitakaan liiemmin ollut, paitsi muutama ja niistäkin yksi on paras kaverini. :heh: Jyväskylässäkään asuessani en ole törmännyt minkäännäköiseen vittuiluun, tosin tukkaakin on voinut (intin jäljiltä) kutsua pitkäksi vasta tämän vuoden puolella..
 
Originally posted by Voice of God
(niin ja kerran yksi ystävällinen setä koputti olalle ja kysyi että "lähetkö meille naimaan?", mutta muutti mielensä kun käännyin ympäri)


:lol: :lol:


Toi on aivan totta että pitkätukkia pidetää syypäänä kaikkeen... perkele.... Sen huomaa ihan tavallisessa elämässä, ku ihmisistä oikein loistaa että ne o hirvee varautuneita ku jotain niille sanoo...
 
Originally posted by Voice of God
(niin ja kerran yksi ystävällinen setä koputti olalle ja kysyi että "lähetkö meille naimaan?", mutta muutti mielensä kun käännyin ympäri)

Voi perkele, että vituttaa baareissa saatanan känniset äijät jotka luulee minua muijaksi(minulla on vyötärölle ulottuvat vaaleat hiukset). Silloin kun oli vielä parta, niin väärinkäsitykset sai korjattua kääntymällä, mutta nykyään tyhmimmät (tai kännisimmät) eivät tajua ennen kuin korisee viinan polttamalla äänellä, että "painu homo vittuun".:mad: Kerran olin serkulla kuskina ja istuskelin sen muijan kanssa pöydässä, niin joku helvetin idiootti tulee kehumaan, että "täällähän on kauniita naisia". Voi Jeesus!:rolleyes: En tiennyt olisiko pitänyt itkeä, nauraa vai vetää suorilta turpiin.
Ois hauska tukkia joku sellainen idiootti johonki metallibaariin, tyyppi kuvittelis varmaan, että on yksin pelkkien naisten seurassa, hah.
Kylläpä rupes taas vituttamaan, kun muisteli, miten vitun tyhmiä ihmiset voivat olla.
 
Joo.. Metallijengiä syytetään kaikesta. Esim. kuun täällä tässä pari vuotta sitten kaadettiin muutama hautakivi, heti alettiin syyttään pitkähiuksista ja muutenkin hevarien näköstä porukkaa, mutta pian ilmenikin että asialla olleen henkilöt olivat kaikki lyhythiuksisia, "normaalivaatteisia" eikä niistä kaikki edes kuuntele metallia. Siinä olikin jeesustelijat ihmeissään kun meni syytökset vitulleen mutta arvaatkaa pyysikö ne anteeksi niiltä joita syytettiin??!!! Ja jos täällä vaikka poltettais kirkko, olis niillä vitun homoilla heti kädessä lista paikallisista pitkäleteistä...

Burning Angel: Mulla on sama ongelma.. bussi täynnä sellasia feikkihoppareita jotka alkaa aukoon päätä hiuksista, nahkatakista ja oikean kokoisista farkuista..

oon huomannut että ne oikeat hopparit jotka tosiaan on siinä jutussa sisällä eikä pidä telttahousuja pillun tai muodin takia on yleensä aivan saatanan hupasaa sakkia.. Mut nää feikkihopparit haluaakin sit olla vitun kovia ja ne alkaa uhkaileen aina jotain paskaa.. Kerrankin kun odotin bussin tuloa siihen tuli noin 10 riippapersehopparia ja piirittivät mut ja alko haasteleen tyyliin "haluatko sä jätkä turpiin??!! vittu me hakataan sut!!".. mä en ollut sanonu niille mitään, en kattonu pahasti enkä tehnyt mitään mistä ois pitäny suuttua, mutta nänä alkaa riehumaan.. noh. syy selvisi pian.. lähellä oli lauma pikkutyttöjä joille nämä hopparit selvästi halusi näyttää olevansa kovia.
tämä uho loppuikin siihen kun ne tytöt lähti..
Kyl ne jonku aikaa siinä riehu, ja voin kyllä sanoo että jos ne ois tosissaan alkanu tappeleen niin turpiin oisin saanu kun niitä oli 10 ja mä olin yksin ja osa niistä oli aika isoja. mutta nappasin yhtä niistä rinnuksista kiinni ja käskin painua helvettiin ja nakkasin viereisen hopparin päälle sen niin johan meni porukka hiljaseks.. eivät ilmeisesti olleet valmistautuneet sellaiseen reaktioon..
Kun samalla bussilla ei kule ketään mun kaveria eikä muutakaan metalliporukkaa niin siel on vähän alakynnessä..

oho.. tekstiä tuli vähä... :rolleyes:
 
helvetin hauska juttu oli kerran kun minä, rakas isoveljeni, veljen kaveri oltiin jossain mettässä jotain duunaamassa.. (En muista mitä), ni eikö sinne niitä polvenkorkuset säkkihousut pesismailan kanssa tule vittuilemaan. Kun ne on vittuillu tarpeeks, isoveli menee 'pääjehun' ihan eteen ja sanoo jotain tyyliin 'ni anteeks mitä? Sulla on siinä pesismaila et kyllä sillä voit lyödä jos siltä tuntuu'. Jepukka siinä vaan mulkoilee silmät suurina, sit ne lähtee menee, ja kun on menny parikymmentä metriä, ni sit ne huutaa kaikkea tyyliin. 'vitun homot vittu vitun kullinpäät' Se oli tosi hupaisaa kun ne oli semmossia tallattavan korkusia
 
"(En muista mitä)"

Ette vaan harrastaneet sexiä??? :lol: :D
Ei vaisinkaa...

Kyllä on niin juntteja noi ihmiset... Hirveät ennkkoluulot aina... Tuli muuten juuri mieleeni, että yksi ulkomaalainen, joka on minun fysiikan ryhmässäni luulee yhtä meidän koululaista jätkää saatananpalvojaksi kun sillä on niinkin saatananpalvonta bändin kuin Bodomin Hate Me! paita päälläänn... Siis se luulee, että se on saatananpalvoja, koska sillä meidän koululaisella lukee paidassa "hate me!"... Vittu... Ottais edes asioista selvää ennekuin alkaa tekemään mitään johtopäätöksiä... Minä en ennen sano ketään saatananpalvojaksi ennenkuin näen, että jätkällä on pentagrammi, risti väärinpäin etc.. kaulassaan JA kädet viilleltyinä... Sitten vasta epäilen tyyppiä saatananpalvojaksi kun näen, että tyypin kädet ovat viillellyt... Vitun ennakkoluuloiset hipit... Prkele...