Dethroned
...and even death may die
Meidän porukat rupevat heti pitämään luolamiehenä jos on normaalia pitemmät hiukset....prkl, repikää siitä huumoria!
Joo skinnareilla ei oo hirveesti tietoo näistä eri tyyleistä. Muistan kun joskus ylä-asteen kitaransoittokurssilla oli yks skinnari, ja sit kerran kun kurssilta vierailtiin johnain kitarakaupassa, niin se skinnari kyseli siellä että mikä skitta sopis parhaiten punkin soittoon... Vähän katto pitkään se kitaramyyjä...Originally posted by Graveheart
Sillä ei myöskään taida olla mitään tajua mistään tyyleistä kun se kerran tuli mun luokse ja sano:"Vittu sustahan on tullu kunnon Rock-a-billy kun tukkakin on jo noin pitkä".
Niille sen muille jutuille pystyi vielä naureskelemaan, mutta toi oli aika järkyttävää.
Originally posted by Crimson Twin
Niin ja BurningAngel on hippi... En minä... Saatanan juutalainen!!!
Originally posted by ~Zeanra~
Hetki hetkeltä käyt pelottavammaksi, porina kattila hyvä.
Originally posted by BurningAngel
en ois menny mut isi pakotti kun oli siskon rippijuhlat... prkl..
Meilläpäin asuu yksi helvetin tyhmä 18-vuotias skini, joka aina sillointällöin kaukaa huutelee jonkun kaverinsa kanssa jotain mun pitkästätukasta, mutta sitten kun se yksin kävelee vastaan niin se tulee juttelemaan ja kertomaan juttuja kuinka se on hakannu porukkaa ja tehnyt vaikka mitä muuta.
Ai onko wannabeskinnarilla ja tavallisella skinnarilla jotain eroa vai? Samoja vitun älykääpiöitä ne on kaikki.Originally posted by Zyklon
Täydellinen kuvaus normaalista wannabeskinistä...
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Tossa muuten lukee että hautakiviä kaadettu sie päin... Mee Dethroned piiloo ennenkö poliisit o oven takana, sua siitä kumminki epäillää