Saatananpalvontapaska...

Ja miksei? Meet vaan uhoomaan teinimäisesti: 'jos mä niinku oon niinku luolamies ni sä oot sit niinku natsi!' Mahdollisuudet:

99:1 Vanhempas alkaa totaalisesti nauramaan/hymyileen/etc..
1:99 Ne valahtaa valkoseks ja alkaa moittia sun käytöstä tai lähtee pois. Kannattaa kuiteskin yrittää!

(Ette huomauttele mun huonoista jutuista!)
 
Meilläpäin asuu yksi helvetin tyhmä 18-vuotias skini, joka aina sillointällöin kaukaa huutelee jonkun kaverinsa kanssa jotain mun pitkästätukasta, mutta sitten kun se yksin kävelee vastaan niin se tulee juttelemaan ja kertomaan juttuja kuinka se on hakannu porukkaa ja tehnyt vaikka mitä muuta.

Kerran se tuli kehuskelemaan koulutodistuksella, jossa luki"...On edistynyt lukemisessa ja kirjoittamisessa".

Sillä ei myöskään taida olla mitään tajua mistään tyyleistä kun se kerran tuli mun luokse ja sano:"Vittu sustahan on tullu kunnon Rock-a-billy kun tukkakin on jo noin pitkä". :eek:
Niille sen muille jutuille pystyi vielä naureskelemaan, mutta toi oli aika järkyttävää.
 
Originally posted by Graveheart
Sillä ei myöskään taida olla mitään tajua mistään tyyleistä kun se kerran tuli mun luokse ja sano:"Vittu sustahan on tullu kunnon Rock-a-billy kun tukkakin on jo noin pitkä". :eek:
Niille sen muille jutuille pystyi vielä naureskelemaan, mutta toi oli aika järkyttävää.
Joo skinnareilla ei oo hirveesti tietoo näistä eri tyyleistä. Muistan kun joskus ylä-asteen kitaransoittokurssilla oli yks skinnari, ja sit kerran kun kurssilta vierailtiin johnain kitarakaupassa, niin se skinnari kyseli siellä että mikä skitta sopis parhaiten punkin soittoon... Vähän katto pitkään se kitaramyyjä...

Siis skinnari joka kuuntelee/soittaa punkkia... :lol:
Tosin nykyään se taitaa olla joku rockabilly-sälli...
 
Originally posted by Crimson Twin
Niin ja BurningAngel on hippi... En minä... Saatanan juutalainen!!! :p :D :lol:

:err: Kiellät olevasi hippi ja myönnät olevasi juutalainen. No, älä sure, arvostan sinua kuitenkin aivan yhtä paljon.;)

Originally posted by ~Zeanra~

:err: Hetki hetkeltä käyt pelottavammaksi, porina kattila hyvä.

:confused: Miten niin?
Ja mikä saatanan porina kattila?

Originally posted by BurningAngel

en ois menny mut isi pakotti kun oli siskon rippijuhlat... prkl..

:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Meilläpäin asuu yksi helvetin tyhmä 18-vuotias skini, joka aina sillointällöin kaukaa huutelee jonkun kaverinsa kanssa jotain mun pitkästätukasta, mutta sitten kun se yksin kävelee vastaan niin se tulee juttelemaan ja kertomaan juttuja kuinka se on hakannu porukkaa ja tehnyt vaikka mitä muuta.

Täydellinen kuvaus normaalista wannabeskinistä...
 
Tää sivuu aihetta mutta...

Satakunnan kansassa aloitettiin tekemään Juppihippipunkkari-nimistä artikkelia, joka käsittelee nuorten alakulttuureita.

Ja yllätyksekseni metallistit aloittivat tämän "sarjan" :D

3 tyyppiä harjavallasta oli haastateltavana ja pätkä Charonin laulajan haastattelusta sisältyi myös stooriin. www.satakunnankansa.fi jos joku haluu ettiä. Tosin se vaatii rekisteröitymistä.

Lainaten J-P Leppäluotoa (Charon):

"Jeesuksellakin oli pitkä tukka, liekö metallimiehiä" :D
 
On tää kätevää ku iltalehden tunnukset käy moneen paikkaa, ei tarvinnu uusiks rekisteröityä ;)

Tossa muuten lukee että hautakiviä kaadettu sie päin... Mee Dethroned piiloo ennenkö poliisit o oven takana, sua siitä kumminki epäillää :lol:

Mutta en mä kyllä löydä tota sun mainittemaa juttua... jossain luki jotai että johtaako hevimusiikki saatananpalvontaan, mutta ei pystyny klikkaan....
 
Just joo.. tänään koin melko helvetillisen yllätyksen.

Yks jätkä joka on ollu mun kans ala-asteelta asti samalla luokalla tuli kysyyn että oonko mä joku kauhea "satanisti".. SIIS VOI VITTU!! Ei vissiin ihmiset sit oikeen tunne mua kunnolla.. hyvä et ei leuka kolahtanut lattiaan kun kuulin ton.. perkele!

Tääkin on täysin off-topiccia mut mitäs Bodomboardilaiset meinaa tehdä vappuna.. mä aattelin ainakin keskiviikkona parannella päätäni joten sehän tarkoittaa et huomenna otetaan bisseä :D
 
Enpä tiedä, kai sitä ehkä vois Tampereen keskustorille mennä käymää ;)
Vetään kaljaa ja mustaamakkaraa :D hah.. no ei nyt sentään ;)
Tuskin mitää erikoista ton keskustassa pyörähtämisen lisäks...