Saatananpalvontapaska...

No ei harrastettu!
Meidän koulussa on semmonen tytteli joka viiltelee itteään ja sanoopi, että 'kissa raapi'. On kyllä aika hihhulikissa kun kaikenmaailman ristejä viiltää yms.yms.
 
hhahahaha... Meidänkin kissa on melkein yhtä outo!!! :lol: :D
Taivas... Kun jos viiltelee itseään niin voisi sitten kanssa myöntää sen, sensijaa kuin sanoo, että kissa teki sen... Ihmekun ei sanonut, että se oli naapurin vaaleanpunainen elefantti :lol: :D...
 
Originally posted by Crimson Twin
[BMinä en ennen sano ketään saatananpalvojaksi ennenkuin näen, että jätkällä on pentagrammi, risti väärinpäin etc.. kaulassaan JA kädet viilleltyinä... Sitten vasta epäilen tyyppiä saatananpalvojaksi kun näen, että tyypin kädet ovat viillellyt... [/B]

:lol: Jos olisit nähnyt minut kolmisen vuotta sitten, olisit ilmeisesti pitänyt minua saatananpalvojana. Minulla oli pentagrammi sormus(ja on edelleen, se kun on sormessa seitsemän vuotta ollut, niin eipä sitä ilman osaa enää ollakkaan), kaulassa roikkui käännetty risti, pentagrammi ja kotkan kynnet (joista pentagrammi on nykyään avaimenperänä ja muut kettingit roikkuvat miekasta seinällä), lisäksi käsissäni on vaikka millaisia arpia, viillettyjä ja poltettuja. Tuskinpa olisin silti myöntänyt saamaria palvelevani, paitsi ehkä vitsinä ja idiootteja ärsyttääkseni.
Vitun ennakkoluuloinen hippi...:lol:
 
No kerran alko jotkut penskat huutelemaan saatananpalvojaks mua ja paria kaveriani, ku meillä kaikilla oli mustat kuteet. kyllähän joskus jotkut ulkona kattoo vähän silleen, et toi on varmasti saatananpalvoja. no, ei tuosta varsinaisesti loukkaannu.
 
Torgoth: Uupsi... Sori unohtus tosta mun viestistä se, että tietysti minun pitää kuulla se vielä sen tyypin suusta, että hän on saatananpalvoja...

Niin ja BurningAngel on hippi... En minä... Saatanan juutalainen!!! :p :D :lol:
 
Originally posted by Torgoth
Jos olisit nähnyt minut kolmisen vuotta sitten, olisit ilmeisesti pitänyt minua saatananpalvojana. Minulla oli pentagrammi sormus(ja on edelleen, se kun on sormessa seitsemän vuotta ollut, niin eipä sitä ilman osaa enää ollakkaan), kaulassa roikkui käännetty risti, pentagrammi ja kotkan kynnet (joista pentagrammi on nykyään avaimenperänä ja muut kettingit roikkuvat miekasta seinällä), lisäksi käsissäni on vaikka millaisia arpia, viillettyjä ja poltettuja.
:err: Hetki hetkeltä käyt pelottavammaksi, porina kattila hyvä.
 
Eihän se käännetty risti itseasiassa viittaa mitenkään saatananpalvontaan. se on lähinnä vastalause kristinuskolle mikä ei kuitenkaan tee kenestäkään saatananpalvojaa.. minä todennäköisesti pitäisin käännettyä ristiä kaulassa jos en saisi siitä niin paljoa paskaa niskaani. eikä minkään pentagramminkaan perusteella voi ketään saatananpalvojaksi sanoa.. niitä näkee nykyää aivan helvetisti ja ihmeellisellä porukalla.. ja jos joku tosissaan palvoo saatanaa viiltelemällä itseään, voin kyllä sanoa että on pellemeininki.. :D
 
Mä en ole oikeastaan koskaan kuulluut kenenkään kutsuvan mua saatananpalvojaksi. Oon varmaan jäänyt paljosta paitsi;)
 
en minäkään enää ole hippi... menin ja leikkasin hiukseni... tai siis patruli leikkas.. mut kuitenkin...
 
Ool rait, heti kun värjäsin lettini mustaks aloin kuuleen satanisti kommentteja, vähän upeeta :D
Ja kämppikset rupes jutteleen jostain kissojen katoamisista...
 
Minä menen vapaaehtoisesti parturiin monestakin syystä, esimerkiksi:

-Jos mä kasvatan tukkaa, siitä tulee pallo, ei hevitukka!
-Saan aina pitää ekstrat mitä siitä jää, yleensä noin 5€
-Mukavaa kun on lyhyt tukka
-Ei mulle mikään pitkä tukka sopiskaan

:headbang:Ensiferum-Windrider
 
ei siellä lähtenyt kuin kaikki 10cm...=) siis ei nyt niin hirveesti... mut ei niitä hiuksia sit enää ookkaa...