Saatananpalvontapaska...

Nauratti makeasti kun faija eilen tuli valittamaan mulle yöllä kun kuuntelin Helloweenia , sit se kysy: "Onks tää jotain dark-metallia?" Veljen kanssa riitti naurua, ja sit rakas isukki vielä vaati nähdä sanat Helloweenin biiseille. Voi itku.. Pitäis varmaan näyttää sille Enochian Crescentin Väkisinkastetun sanat ja sanoo, et 'täs ne Helloweenin sanat nyt sitten on'

:headbang: Finntroll-Rivfader
 
Minua ei ole muutakuin omat luokkalaiset joskus sanoneet saatananpalvojaksi(ja senkin ihan tsoukilla(kai?))... Mutta yksi sälli mun kotsan ryhmästä kerran sillon joskus sanoi minua skiniksi... Mitä vittua mulla oli Dimmu Borgirin paita mustat housut... Mulla on nyt kauhea pehko kun kasvatan pitkiä... en tajua, että millä vitulla se sai musta skinin... :p
 
No en yhtään ihmettele, saahan mun velikin mun luokkakaverista joka on niin hei-katsokaa-olen-tyhmä-läski-ja-nörtti natsin koska se kuuntelee Impaled Nazarenea
 
Originally posted by anarkisti
Nauratti makeasti kun faija eilen tuli valittamaan mulle yöllä kun kuuntelin Helloweenia , sit se kysy: "Onks tää jotain dark-metallia?" Veljen kanssa riitti naurua, ja sit rakas isukki vielä vaati nähdä sanat Helloweenin biiseille. Voi itku.. Pitäis varmaan näyttää sille Enochian Crescentin Väkisinkastetun sanat ja sanoo, et 'täs ne Helloweenin sanat nyt sitten on'

:headbang: Finntroll-Rivfader

Voi jumalauta, on sulla kans perhe :lol:
 
ihmiset eivät todellakaan tiedä mitä skinit, natsit, satanistit ja saatananpalvojat ovat joten he nimittelevät metalliporukoita noiksi... kyl multakin kysyttiin kerran et oonko natsi vai "satanisti"... meinasin sanoo että oon saatananpalvoja satanisti mutta kyseinen henkilö oli sen verran vähä-älyinen että se olisi aloittanut kunnon huudon asiasta...
 
Unohdin aivan mainita;

Olin tuossa männä vuonna Kankaanpään yöelämää tarkistamassa ja siinä sitten ajateltiin, että voitaisiinpa liftata, jonkun pilluralli kuskin kyytiin, kun siellä ihan hyviä vosujakin autoja ajoi, niin siinä sitten tienvarressa seisoessa, tuli useampaan otteeseen kommenttia tyyliin: "Mee muualle kerjäämään vitun hippi". Eli kyseisessä jyväjemmaricityssä on ilmeisen kieroutunut kuva hipeistä. :)
 
tänä aamuna sain palutetta bussi nro 12:ta kun tulin kouluun...=) joltain taitokeskuksen aishokiaishoki liimapää hoppareilta...=)
 
Minä satuin olemaan sillon DiTerlizzin kanssa Raunistulassa... Multa lohkes hammas/hampaat... ei sen pahempaa onnexi... Vitun skinit... Siitä lähtien olen vihannut skinejä niin vitun paljon... Saatanan laumaeläimet... Ne tarvi mopoja siihen et ne sai meidät kiinni... Tosin mua ne ei saanut kiinni... Menin "pimeyteen" piiloon ja koska mulla oli mustat farkut ja nahkatakki niin ne ei huomannut mua... Ei ne edes olis pärjänny meille jos niitä olis ollu 3... tai 5... Saatana kun tarvii olla yli 20hengen jengi ennenkuin pärjää kolmelle sällille... Voi niiden skinien elämää... Löysistä mulla ei sitten ole pahemmiten mitään sanottavaa... Vaikka nekin vituttaa...
 
Skinit on tosiaa semmosia laumaeläimiä... Niitten kanssa en kyllä oo koskaa ollu missää tekemisissä.

BurningAngel:

Ai bussi 12:sta? Mulla tuli 62:sessa lauma teiniritsoja viereen, ja niitten lökäpöksy kavereita... Vittu palo päreet niihin.... Niin teini juttua.. voi saatana...
 
Mulle ei onneks ole mitkään skinit ikinä tullut uhkailemaan(enkä ole täälläpäin muutenkaan paljon skinejä nähnyt), mutta sitten jotkut lökäpöksy tyypit on joskus alkanu aukomaan ja nekin vain isommissa porukoissa. Naurettavaa pelleilyä
 
Joo.. skinit ja hopparit on melkein samanlaisia.. laumaeläimiä.. kun ne on yksin niin ne menee pakoon ja kohta tulee 1349873478193481498 samanlaista lisää ja ne alkaa kovisteleen.. ja noita homo huutoja saa kuulla melkein joka päivä...
 
Protector(Summoning, DVKE, Ice Ages) sanoi hyvin skineistä:
"The skinheads are just stupid idiots, who are just frustrated, and search for an enemy. Perhaps someone told them: "your enemies are the foreigner" and they became skinheads. If someone would have told them "your enemy is the fascism" they surely would have become punks."
 
mä joudun joka ikinen päivä kulkeen teinixteinix bussilla nro 12 aamulla samaan aikaan kun ne saatanan aishokiaishokivanapiituuninkikarvanoppavitunliimapäät.... joudun kuunteleen juttua joka on tätä tasoo: "vitu eilen niittasin yhe vitu spede tajuttomax reenis.. vitu mä oon kova vitu vitu.. onks tukka hyvin näkyyks kello..."=) perkele... ja en tunne kun yhen skinin ja se on ihan kiva... arvostan eri paljon sitä sen jälkeen kun se hakkas 3mannee ja yhen saatanan venäläisen koskarin takana yksin...=)