Saatananpalvontapaska...

Ja nyt otti faija Impaled Nazarene-levyn pois! Arvatkaas miksi? Koska isoveljeni "Hei olen teini, en uskalla uhota kenellekkään muulle kun pikkuveljelleni" syyttää mua, et minä olisin sille kakskytä euroa velkaa. Okei, juttu meni näin: eilen hän lupautui lainaamaan pankkikorttiaan, ja minä otin sieltä kakskymmentä euroa. Minä OLIN jo antanut etukäteen hänelle kahdeksan euroa, ja hän oli minulle viisi euroa velkaa. Sitten minä lainasin häneltä euron bussilippuun. Tänään hän sanoi, että miten sä aiot maksaa sen kakskytviis euroa? (Kortin lainaamisesta muka viis euroa!) Hän väittää kivenkovaa, että me muka sovittiin, et mä maksan kaikkien kulujen lisäks 20€. Sit me päädyttiin riitaan, kun ei sopua näkynyt.
VITUTTAA NIIN SAATANASTI!
 
Paljon maksatte? 8e + postage/itse hae täältätaijostain?
Onko liikaa?

Paita on ihan mintti kunnossa. Ei kuluneen harmaa, eikä repaleisia, kuluneita kuvia.
 
No ei! Eihän ne usko nyt ollenkaan mun sanaa, kun ne luulee, että mä oon kieroutunut saatananpalvoja. (Puhutko ees mulle?)
Siis, mähän kuuntelen sitä kaikkein kaameinta Impaled Nazarenea! Ääkk.. Taas herää kysymys: miksi aina musamaun perusteella...?
 
Nyt on pakko kertoo yks hauska juttu.... Äite löysi varastosta yks päivä mun vanhan aine-vihon. Se oli vitosluokalta. Yhessä tarinassa minkä olin kirjottanu oli mies joka haisi mädältä ruumiilta, käytti LSD:tä ja heroiinia, ja se oli silponu jonkun miehen, ja sit se oli murhannu pari muutakin ihmistä....

Ja oli myös toinen tarina, joka oli ihan samaa luokkaa. Nauroin ihan katketakseni, miettii että oon ollu viidennellä luokalla ja kirjottanu tommosta :lol:

Opettaja oli kirjottanu perään "aika väkivaltanen" ;)

Äite päivitteli että: "Miten susta on tommonen pyöveli tullukkin?" :lol:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Nyt on pakko kertoo yks hauska juttu.... Äite löysi varastosta yks päivä mun vanhan aine-vihon. Se oli vitosluokalta. Yhessä tarinassa minkä olin kirjottanu oli mies joka haisi mädältä ruumiilta, käytti LSD:tä ja heroiinia, ja se oli silponu jonkun miehen, ja sit se oli murhannu pari muutakin ihmistä....

Ja oli myös toinen tarina, joka oli ihan samaa luokkaa. Nauroin ihan katketakseni, miettii että oon ollu viidennellä luokalla ja kirjottanu tommosta :lol:

Opettaja oli kirjottanu perään "aika väkivaltanen" ;)

Äite päivitteli että: "Miten susta on tommonen pyöveli tullukkin?" :lol:
Aika väkivaltainen?
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~ Äite päivitteli että: "Miten susta on tommonen pyöveli tullukkin?" :lol:
Käytitkö sä viidenellä luokalla semmosta pyövelin huppua?