Saatananpalvontapaska...

Hmm.. onko sulla muita Bodom paitoja ku Hate Me!???
Kun monessa muussa Bodomin paidassa on aika hienoja kommentteja niissä hihoissa. Kuten "Menkää pois!!!".. Niitä olis hyvä näyttää vanhemmille kun ne kitisee..
 
Mulla o follow the reapper keikka paita, ja i survived lake bodom paita jossa lukee että "ja sota jatkuu" ja toisessa hiassa "murha-järviset".

Ja mulla melkein oli hatebreeder kiertuepaita. Nimittäi äite osti toissa tai vie kuaemmin jouluna mulle sen lahjaks swampista, sitte kotona se hokas että hiassa luki että "haistakaa vittu" ni se oli menny palauttaa sen swamppii :cry:

Se haistakaa vittu paita ois kyllä vitun kova :)
 
haistakaa vittu-paita olis niin kuningas.. Olettekos muuten (btw, ohi topikin jne..) että Bodomin sinkku muistuttaa HIEMAN Sodomia.

Sodomin albumin nimi oli Better Off Dead (Olikos se albumi?)
Bodomin singlen nimi on You're Better Off Dead (?)
 
Sitten mua alettais pitään sovinistina! Äiti siinä ois vaan, että "tuo on kyl ihan kauhea loukkaus minua, naista, kohtaan. tuo vittu-sana nimittäin":lol:

Saatana! Mutsi pölli mun kännykän!
 
ajattelin teettää tässä vielä tällä viikolla paidan jossa lukis selässä Fuck yourself and die!! ja Edessä Children Of Bodom ja Niskaan viä teksti BurningAngel... sillai aika pienellä... mut ainaki tunnistais... paidan piirustukset on valmiina... ja koskarissa maksaa paidan painattaminen 17€... ja ne tekee sen odottaessa...:)
 
...Mulla on kans tuo "hetken kestää elämä..."-viikatepaita ja sellanen hate me-paita, mut niistä ei o koskaan tullu porukoilta mitään feedbackia, kun taas sepultura-beneath the remains-paidasta isä-vekkuli muistaa aina huomauttaa, koska siinä on pääkallo... Muutenkin oon huomannu sellasen linjan porukoilla että yks hailee mitä kuteissa lukee kunhan ei oo pääkalloja...

onhan hateme paidassaki pääkallo...:D
no jooh...
 
Originally posted by BurningAngel
ajattelin teettää tässä vielä tällä viikolla paidan jossa lukis selässä Fuck yourself and die!! ja Edessä Children Of Bodom ja Niskaan viä teksti BurningAngel... sillai aika pienellä... mut ainaki tunnistais... paidan piirustukset on valmiina... ja koskarissa maksaa paidan painattaminen 17€... ja ne tekee sen odottaessa...:)


Noni, sehä o sit hyvä keikkapaita :) Tuli tosta koskarista taas mielee tampere... Huomasin että hämeensillalla oli joku laittanu kortsun niille alastomille patsaille :D