Saatananpalvontapaska...

meiän koulun hopparit on hauskoja: kun ne on yksin, ne on ihan naurettavan hiljasii jannuja, mutta kun tulee kavereita ni johan alkaa uhoominen. Kun ollaan yksin, niin hädiun tuskin uskalletaan sanoa rehtorille, että päivää, kun tulee kolme hopparia lisää, ni sit alkaa "haista vittu"-kommentit tippumaan..(Kuinka mones kerta kun ton saman viestin kirjotan oikee?)
 
Joo se on hauskaa kun ne esittää sillä tavalla vaikka ne tietää varmasti että ne toiset hopparit on samanlaisia kuin ne itse.. eli ne esittää helvetin kovaa sillon kun niitä on monta vaikka ne kaikki tietää että ne toisetkin vain haluaa ryhmässä näyttää kovilta...
 
Joo se on hauskaa kun ne esittää sillä tavalla vaikka ne tietää varmasti että ne toiset hopparit on samanlaisia kuin ne itse.. eli ne esittää helvetin kovaa sillon kun niitä on monta vaikka ne kaikki tietää että ne toisetkin vain haluaa ryhmässä näyttää kovilta...
Todellakin!
 
Hmm.. taas aiheen vierestä, mutta enpä juuri revenny tänää ku katoin sub tv:n teini chattia ja joku sano että "the rasmus o ihan teini bändi, kuuntelisitte oikeeta musaa kuten linkin parkkia, P.O.Dia (tai jotai sellasta) ja 69 eyesiä"

Voi vittu...

Toisaalta alkaa jo itkettää tommoset kommentit...
 
vittu! Linkin Park, P.O.D, Limp Bizkit jne. Ne on oikeet metallii, rankkaa sellast vitusti rankempaa ku esim. Impaled Nazarene! Nii vittu! Nytkin pyörii In The End! Ihan saatanan kovaa meininkiä!

(Ottkaa tuo viesti sitten tosissaan!)
 
Originally posted by BurningAngel
sen jälkee on sanottu useinki ku pyydettii meidän entistä uskonnonopettajaa (se oli pappi) soittaan tunnilla enochian cresentin väkisinkastettu...=) se soitti sen kokonaa... mut tuli aika hassu olo ku alkaa kupungilla iha tuntemattomat mokkakikkelit ja pikku hopparit alkaa huuteleen saatananpalvojaks... mut ei ne lähelle uskalla tulla...
vaik mulla on micmacit jalassa ja hate me huppari.. en omasta mielestäni ole mitenkään satanistin/saatananpalvojan näköne...
mut onha se kiva ku pelätää...=) tai ainaki noi nekkerit pelkää... ja pienet hopparipojat... jotkut mannet sentää uskaltaa tulla uhoon...
joo tota aina vois olla sellanen minimissään 30cm pitkä puukko taskussa niin vois vaikka välillä kun paskahousut (eli hopparit) huutelee jotain ni mennä moikkaamaan puukonkanssa ja kysyy et vieläkös sitä huudellaan. ni luulen et niil on jo toinen ääni kellossa :D
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hmmjoo, olen muistaakseni joskus kuullut tuon nimittelyn...Enää en jaksa välittää, jos joku tulee jotain murisemaan, niin hymyilen vain valloittavasti. Eikä niitä sanomisia oikein enää tulekaan, joskus joku heittää vitsinä.

Muistan joskus yläasteajoilta, kun minut ja kaverini passitettiin kouluterveydenhoitajalle, kun meitä luultiin saatananpalvojiksi ja että viiltelimme itseämme...Siinä sitten täti kyseli kaikkea, että miten kotona menee, on ollut masennusta, juotko paljon etc :err:
:lol: mua ei nyt olla vielä sentään terkkarille lähetetty vaikka mulla onkin mustat vaatteet mustat kynnet ja mustat hiukset.
 
Oli kiva illan "päätös" tuossa Lauantaina... Ei siinä mitään hakkaus juttua eikä edes puhe juttua ollut, mutta olin kaverini kanssa eräässä alikulku tunnelissa röökillä noh se lähti sitten himaan ja niin minäkin lähdin sitten sitä mäkeä ylös kävelemään ja huomasin, että sieltä tulee joku löysä vastaan ajattelin siinä vain, että saas nähdä pääseekö lämmittelemään käsiä... No en päässyt, mutta oli kuitenkin sellainen kiva katsekontakti... Mollemat katsottiin toisiamme oikein sellaiseella ilmeellä, että "mikä vittu sinä luulet olevasi/mikä vittu sinä olet?!" noh sitten kun ohtimme toisemme niin ajattelin, että pitääkin katsoa, että kuinka pahasti sen housut roikkuu tuskin se kuitenkaa minua rupeaa katsomaan noh kun käänsin pääni niin se käänsi samaan aikaan päänsä... Kiva yhteensattuma :D...
 
:D

Meillä oli joskus sellainen ilmakitara-kilpailu, jossa oli mukana metallisteja, opettajia + muita ja ne tietysti jaettiin ryhmiin.

Olisittepa nähneet kuinka uskonnonope mossas Silent Night, Bodom Nightin aikana :D :headbang:

ja sitten kun tuli metallistien vuoro, niin soitettiin (ihan kiusaksi) Tik Takkia :)

ja kolmas ryhmä "soitti" Anssi Kelaa... ja siitä ei enempää :p

Naurattaa vieläkin se ope :D voi jumaliste mikä näky :lol: