Todellakin!Joo se on hauskaa kun ne esittää sillä tavalla vaikka ne tietää varmasti että ne toiset hopparit on samanlaisia kuin ne itse.. eli ne esittää helvetin kovaa sillon kun niitä on monta vaikka ne kaikki tietää että ne toisetkin vain haluaa ryhmässä näyttää kovilta...
joo tota aina vois olla sellanen minimissään 30cm pitkä puukko taskussa niin vois vaikka välillä kun paskahousut (eli hopparit) huutelee jotain ni mennä moikkaamaan puukonkanssa ja kysyy et vieläkös sitä huudellaan. ni luulen et niil on jo toinen ääni kellossaOriginally posted by BurningAngel
sen jälkee on sanottu useinki ku pyydettii meidän entistä uskonnonopettajaa (se oli pappi) soittaan tunnilla enochian cresentin väkisinkastettu...=) se soitti sen kokonaa... mut tuli aika hassu olo ku alkaa kupungilla iha tuntemattomat mokkakikkelit ja pikku hopparit alkaa huuteleen saatananpalvojaks... mut ei ne lähelle uskalla tulla...
vaik mulla on micmacit jalassa ja hate me huppari.. en omasta mielestäni ole mitenkään satanistin/saatananpalvojan näköne...
mut onha se kiva ku pelätää...=) tai ainaki noi nekkerit pelkää... ja pienet hopparipojat... jotkut mannet sentää uskaltaa tulla uhoon...
mua ei nyt olla vielä sentään terkkarille lähetetty vaikka mulla onkin mustat vaatteet mustat kynnet ja mustat hiukset.Originally posted by ~Zeanra~
Hmmjoo, olen muistaakseni joskus kuullut tuon nimittelyn...Enää en jaksa välittää, jos joku tulee jotain murisemaan, niin hymyilen vain valloittavasti. Eikä niitä sanomisia oikein enää tulekaan, joskus joku heittää vitsinä.
Muistan joskus yläasteajoilta, kun minut ja kaverini passitettiin kouluterveydenhoitajalle, kun meitä luultiin saatananpalvojiksi ja että viiltelimme itseämme...Siinä sitten täti kyseli kaikkea, että miten kotona menee, on ollut masennusta, juotko paljon etc
Originally posted by MtG
Pitäisi kyllä pistää jotkut koulubileet ja laittaa Northeria soimaan.. Kaikki luulis mua saatananpalvojaksi ja mut erotettais koulusta.. JESSS!