Saatananpalvontapaska...

"Tällainen musiikki viehättää nuoria, mutta siitä puuttuu kokonaan kaikkein tärkein asia: rakkaus. Tämä musiikki ei tuota iloa."

Voi vittu!!! saatana kun noi puhuu mitä sattuu.. Minä voin ainakin kumota tuollaiset väitteet.. En mä ainakaan kuuntele metallia sen takia et tulisin jotenkin surulliseksi tai vittuuntuneeksi. Kyl mä ainakin saan metallista paljo iloa irti.. vaikka se vähän tyhmältä kuulostaakin.. Ja vittu tossahan väitetään suoraan että kaiken musiikin pitäs kertoa rakkaudesta!! Eihän tossa oo mitään järkeä.. Kumma kun eivät sano suoraan että kukaan metallin kuuntelija ei kykene rakastamaan. Mitähän noi sanois kun niille veis Sentencedin lyriikoita eteen.. uudemmissahan ei juuri muusta lauletakkaan kun rakkaudesta. Vittu!!!

Ja toi vitun homonaamapelle joka "tuli uskoon".. VOI PERKELE!!! Luulis et edes ne jotka itse on olleet "saatananpalvojia" älyävän et ei se musa niistä mitään peikkoja tee. PERKELEEEEEEE!!!!! VITUTTAAAA!!! ja taas niillä kulki nämä satanismi ja saatananpalvonta täysin käsikädessä eikä tehneet mitään eroa niille..

"Meidän ei kuitenkaan tarvitse odottaa toimettomina kun herkässä kasvuiässä olevat nuoret aivopestään kuolemasta, huumeista ja homoseksualismista kertovilla lauluilla"

Toi oli kyl kans melko "hauska"... mitä toi homoseksuaalisuus tossa tekee?? ja huumeet? vittu ne saatanan homorapparit laulaa huumeista! ei metallibändit..
Ja muistin kun siinä MOT dokussa valitettiin siitä kun Impaledin sanat haukkuu homoja, mutta raamatussahan kielletään homoseksuaalisuus.. eli eikö näitten uskovaisten pitäs olla Impaledin puolella?

Niin joo.. ei se meidän musan ope ollu vissiin kovin tosissaan.. se ilmeisesti kysyi luokan mielipidettä siitä et onko Emperor niiden mielestä saatananpalvojamusiikkia. mä sit sanoin sille että jos ne vitun jeesustelijat sanoo että se on niin kai sen on pakko olla.. ja sit lisäsin et mäkin oon kerta ne niin sanoo. pakko kai niiden on tietää kerta ne niin sanoo!!!

Katsokaapas mitä nyt kuuntelen :mad:
 
Ja muistin kun siinä MOT dokussa valitettiin siitä kun Impaledin sanat haukkuu homoja, mutta raamatussahan kielletään homoseksuaalisuus.. eli eikö näitten uskovaisten pitäs olla Impaledin puolella?
Mäkin ajattelin hieman tota..Mut ei raamattu koskaan oo metallin puolella..Vaikka esim. Dark Funeral laulais, että 'Jeesus on herra ja hän on vapahtaja. Jeesuksen vuoksi minä menen taivaaseen', ni silti se olis saatananpalvontaa.. En kyllä kauheesti usko, että DF tommosia lauleskelis..
 
Originally posted by MtG
Kyllä on typerää.. Mä oon nyt sitten täys satanisti! JES! Kuuntelen tätä saatanallista musiikkia! YEEEEEE!

Joo, niinhän me ollaan kaikki.

Tämä valistuspostin kirjoittaja on ilmeisesti sitä mieltä, että kun laitetaan kaikki britney spearsit (huomaa pienet alkukirjaimet!!!) soimaan, muuttuu elämä paljon valoisammaksi ja mukavammaksi...:eek:
 
mutta eikö jossain britneyn laulussa lauleta "hit me baby one more time" tai jotain...tuohan on selvä viittaus raa´an väkivallan harjoittamiseen, eihän se kerro rakkaudesta mitenkään...tuotakin niitten valistushyypiöiden pitäisi sitten vastustaa..
 
Niin ja jonkun Ezkimon biisin nimi on Vedä Käteen... miksei niihin kiinnitetä huomiota? Kyllä ne 7-12 vuotiaat ymmärtää mitä siinä biisissä sanotaan. Tuskin ne minkään Bodom-tyylisestä laulusta saa mitään selvää, jos saisikin, niin ei ne sitä englantia pahemmin ymmärtäisi.
 
Originally posted by Dethroned
Niin ja jonkun Ezkimon biisin nimi on Vedä Käteen... miksei niihin kiinnitetä huomiota? Kyllä ne 7-12 vuotiaat ymmärtää mitä siinä biisissä sanotaan. Tuskin ne minkään Bodom-tyylisestä laulusta saa mitään selvää, jos saisikin, niin ei ne sitä englantia pahemmin ymmärtäisi.

Aaaivan.. Siis herran Ju.... (tuohon jätkään ei ole uskomista...) Kerääntykäämme ja tuhotkaamme rap-"musiikki", koska se selvästi tuhoaa nuorison aivot!
 
Vittu saatana, nyt me tehää oma ohjelma "vasta iskuks" MOTille.

Pistetää aluks johonki Moon TV:lle ja tampereen tv:lle pyöriin :p

Lopulta sitä näytetää joka kanavalla 24h/vuorokausi :D