Saatananpalvontapaska...

Nyt taas alkaa luisumaan aiheesta..Ja mitäs sitten tv-shoussa sanotaan? Kumotaan kaikki maholliset väitteet siitä, että metalli on syynä saatananpalvontaan?
 
Mun kommentti tähän koko saatananpalvonta-asiaan on se, että itsehän sinä tiedät, mikä vittu olet, ja kenellekkään muulle se asia ei kuulu. Saat olla mikä tahansa ja kellään ei pitäisi olla pään aukomista... kaikki nämä sen tapaiset vittuilut ovat vain ajankulua tai itsetunnon korotuksen yritystä!!!
:cool: :cool:

mieltä?
 
Mun kommentti tähän koko saatananpalvonta-asiaan on se, että itsehän sinä tiedät, mikä vittu olet, ja kenellekkään muulle se asia ei kuulu. Saat olla mikä tahansa ja kellään ei pitäisi olla pään aukomista... kaikki nämä sen tapaiset vittuilut ovat vain ajankulua tai itsetunnon korotuksen yritystä!!!

Totta!
 
Kannattaa käydä lukeen!!! toi on sellanen juttu et tosta ei voi paljo paremmaks pistää! vittu jää ne "kun tämän biisin soittaa takaperin ja vaihtaa sen ja sen sanan tilalle tämän sanan, ja sitten vielä lisää joukkoon muutaman SATAN sanan, niin tämä biisihän ihan selvästi hypnotisoi nuoret tappamaan toisia"-jutut kakkoseksi...
 
No okei mä kirjotan...

"Slipknotin niskoille on yritetty sälyttää osasyytä erfurtilaisessa koulussa Saksassa tapahtuneesta joukkomurhasta. Britannian myydyin sanomalehti The Sun kertoi miljoonille lukijoille 19 ihmistä ampuneen Robert Steinhäuserin olleen Slipknot-fani. Lehti kertoi, että Slipknotilla on kappale nimeltä School Wars ja että se on saattanut vaikuttaa 19-vuotiaan koulun entisen oppilaan, jota The Sun lehti kuvailee sanalla satanisti, päätökseen surmata opettajia ja oppilaita. The Sunin mukaan kappala sisältää sanat "shoot your naughty teachers with a pump gun". Lehdessä myös kerrottiin, että Slipknot käyttää maskeja ja Steinhäuserilla oli maski päässään surmatyötä tehdessään. Oudointa väitteissä on tietenkin se, ettei Slipknotilla ole School Wars-nimistä biisiä. Joka tapauksessa Saksan suurin musiikkikanava Viva ja Viva Plus ovat lopettaneet Slipknotin videoiden esittämisen kuultuaan koulusurmaajan olleen bändin fani. Slipknotin leirissä tapausta on kommentoitu taas yhtenä esimerkkinä siitä, kuinka metallista tehdään syntipukkia surmatöille."

SIIS VOI VITTU!!! The Sun lehdelle pitäs ontaa Oscar-pysti kun ne keksi noin hyvän jutun..
 
Toi sama juttu oli muusikoiden.netissä ja vastauksena siihen että niillä ei oo semmosta biisiä oli että "etkö ole ikinä kuullu keikka extrasta"...
No, mä en paljo bändistä tiä, enkä tykkää....