Saatananpalvontapaska...

Joo kyllä teidän perhe vaikuttaa melko kummalliselta.. mut en kyl väittäis meidänkään kotiväkeä normaaliksi. Akka (äiti) ei luota minuun paskan vertaa ja se on muutenkin sellanen juonitteleva lehmä... Luulee varmaan et mä syön kissoja ja hiippailen hautausmaalla ja nussin kuolleita ihmisiä.. (ja eläimiä)
 
:lol:mulle tuli porukoilta sanomista jo viikatteen paidasta missä lukee seläs "hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä"..
sit ne meni ihan hiljasiks kun sanoin et se on Hei tonttu-ukot hyppikää joululaulusta...:) ja kun äiti näki hate me hupparin se valitti melkei puol tuntia... mut ei sille voi mitää jos työnantaja on tampereen ev.lut srk...:) dark funeralin levyn kannesta ne valitti kans... mut kyllä mä luulen et anarkistin porukat vie voiton...tai beckhamanin...;)niin ja viestinnän vihkoon viimevuonna eräs satanisti ystäväni piirsi tosi hienon kuvan, äiti näki sen ja repi mun vihkosta kannet irti..:) ja huusi perään et meidän talossa ei mitään saatananpalvojakuvia näy tästä eteenpäin...:) huh...
 
Mun perhe on kuningas!:lol:
Pitääköhän mun alkaa pitää semmosta paitaa missä lukis, että "I believe in God. Jesu Christ is the best" ja siin ois semmonen iso kultanen risti? (Jos tollassii paitoja ei ole, niin mä kehitän sellassia, myyn niitä, ja käärin hiton isot voitot!) Sitten ne varmaankin uskois, että minä EN OLE MIKÄÄN SAATANANPALVOJA

Vittu kun väsyttää ja on huono olo

Kerran oltiin Itäkeskuksessa, menin FreeRecordShoppiin, ja pyysin viittätoista euroa Zyklonin World Ov Wormsiin, mutsi alko mäkättään kuinka se on saanut tarpeeks mun musamausta.
Sitten kun tuli vielä se saatanan MOT saatnalliset vitun sävelet. Faija sattuu olemaan semmonen joka uskoo kaiken mitä telukssa sanotaan, ja voitte sitten arvata mitä mieltä se on mun musamausta

Anteeks jos on HIEMAN sekava viesti
 
Originally posted by BurningAngel
:lol:mulle tuli porukoilta sanomista jo viikatteen paidasta missä lukee seläs "hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä"..
sit ne meni ihan hiljasiks kun sanoin et se on Hei tonttu-ukot hyppikää joululaulusta...:) ja kun äiti näki hate me hupparin se valitti melkei puol tuntia... mut ei sille voi mitää jos työnantaja on tampereen ev.lut srk...:) dark funeralin levyn kannesta ne valitti kans... mut kyllä mä luulen et anarkistin porukat vie voiton...tai beckhamanin...;)niin ja viestinnän vihkoon viimevuonna eräs satanisti ystäväni piirsi tosi hienon kuvan, äiti näki sen ja repi mun vihkosta kannet irti..:) ja huusi perään et meidän talossa ei mitään saatananpalvojakuvia näy tästä eteenpäin...:) huh...

...Mulla on kans tuo "hetken kestää elämä..."-viikatepaita ja sellanen hate me-paita, mut niistä ei o koskaan tullu porukoilta mitään feedbackia, kun taas sepultura-beneath the remains-paidasta isä-vekkuli muistaa aina huomauttaa, koska siinä on pääkallo... :lol: Muutenkin oon huomannu sellasen linjan porukoilla että yks hailee mitä kuteissa lukee kunhan ei oo pääkalloja... :D
 
Vittu teillä kaikilla on omituiset porukat. Ei minulle teidän ikäsenä keuhkottu musamaustani tai pukeutumisestani. Korkeintaa joskus ihmeteltiin, että miten voin kuunnella tuollaista örinää, mutta ei ne minua ikinä saatananpalvojaksi luulleet, käännetyistä risteistä ja pentagrammeista huolimatta.
 
Koulussakin on vittumaista kun yks meiän luokkalainen valittaa koko aika miten metalli on silkkaa saatananpalvontaa.

Kerran kysy multa, että onkos Avain hyvää? Vastasin että hyi saatana mitä paskaa!
se heittää takas, että nii ite kuuntelet vaan tollasta saatananpalvontaa ja sit alko elehtimään miten metalissa taotaan vaan rumpuja ja huudetaan. VITTU JOKAINEN KUUNTELEE SITÄ MIKÄ KUULOSTAA HYVÄLTÄ! Ei vittu tarvitse kaikkien sitä saakelin räppiä kuunnella!
 
Originally posted by anarkisti
Koulussakin on vittumaista kun yks meiän luokkalainen valittaa koko aika miten metalli on silkkaa saatananpalvontaa.
Anna valittaa, vittuako se sinua haittaa. Jokainen tulkoon autuaaksi omassa typeryydessään.
Ei vittu tarvitse kaikkien sitä saakelin räppiä kuunnella!
Sitä ei tarvis kyllä kenenkään valkoihoisen kuunnella.
 
Heh, meitin velikin naureskelee (hyvällä maualla tietenkin) meikäläisen metallin kuuntelua :D Sisko taas on sanonut että "nuohan kuulostaan ihan samanlaisilta nuo hevibändit" :D siinä on mun perheen kommentit meitin metallistin urasta :D

Niin ja äiteen kommentit on edellisissä viesteissäni :) isä-ukko kun ei ole sanonut mitään :D paitsi tietysti kehunu Iron Maidenia :)

 
Meidän porukat korkeintaan pistää huoneeni oven kiinni kun kuuntelemani musiikin voimakkuus rikkoo jonkun tietyn desibelirajan :)
Sanomista ei ole tullut muusta kuin siitä että olen tuhlannut vähän liika rahoja levyihin tässä lähiaikoina... ei siitäkään kyllä paljon ja toisaalta ovat kyllä oikeassa ;)
 
Originally posted by Torgoth

Anna valittaa, vittuako se sinua haittaa. Jokainen tulkoon autuaaksi omassa typeryydessään.
Mutta se käy ärsyttään siksi, että se ei tajua millon lopettaa! Se IHAN KOKOAJAN vittuilee ja se käy tympimään saatanasti!
 
Mulla ei ole mitään ongelmia paitojen kanssa tullut. Yhdestä In Flames paidasta kuulin kyllä jotain juttua, mutta siinä onkin ruotsinlippu:eek: :lol: