Originally posted by anarkisti
Jos sen ostais, niin kyllä mut karkotettais suvusta.
Originally posted by Zyklon
Luulee varmaan et mä syön kissoja ja hiippailen hautausmaalla ja nussin kuolleita ihmisiä.. (ja eläimiä)
Originally posted by BurningAngel
mulle tuli porukoilta sanomista jo viikatteen paidasta missä lukee seläs "hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä"..
sit ne meni ihan hiljasiks kun sanoin et se on Hei tonttu-ukot hyppikää joululaulusta... ja kun äiti näki hate me hupparin se valitti melkei puol tuntia... mut ei sille voi mitää jos työnantaja on tampereen ev.lut srk... dark funeralin levyn kannesta ne valitti kans... mut kyllä mä luulen et anarkistin porukat vie voiton...tai beckhamanin...niin ja viestinnän vihkoon viimevuonna eräs satanisti ystäväni piirsi tosi hienon kuvan, äiti näki sen ja repi mun vihkosta kannet irti.. ja huusi perään et meidän talossa ei mitään saatananpalvojakuvia näy tästä eteenpäin... huh...
Anna valittaa, vittuako se sinua haittaa. Jokainen tulkoon autuaaksi omassa typeryydessään.Originally posted by anarkisti
Koulussakin on vittumaista kun yks meiän luokkalainen valittaa koko aika miten metalli on silkkaa saatananpalvontaa.
Sitä ei tarvis kyllä kenenkään valkoihoisen kuunnella.Ei vittu tarvitse kaikkien sitä saakelin räppiä kuunnella!
Mutta se käy ärsyttään siksi, että se ei tajua millon lopettaa! Se IHAN KOKOAJAN vittuilee ja se käy tympimään saatanasti!Originally posted by Torgoth
Anna valittaa, vittuako se sinua haittaa. Jokainen tulkoon autuaaksi omassa typeryydessään.
Originally posted by anarkisti
Mutta se käy ärsyttään siksi, että se ei tajua millon lopettaa! Se IHAN KOKOAJAN vittuilee ja se käy tympimään saatanasti!