Saatananpalvontapaska...

Graveheart said:
Mä ainakin oon saatananpalvoja. Mulla on kotona myös verinen kirves

Ai se saatananpalvoja sketsi? :tickled: Se on loistava. "MINULLA ON KOTONA VALMIIKSI VERINEN KIRVES... VERRIINNEEEEN KIRRRRRRRRRRRRVESS!!!"

Ja niin joo, kirkonpolttohevillä tarkotan esim. Dimmu Borgiria.
 
heh käyty on.
Ja mitä helvettiä jotku Nykänen tai Valo siellä edes tekee, ihmettelen vaan?

Tietysti voi myös kysyä, mitä helvettiä Linkin Park tekee metalliliitossa... kun jotenkin muistelisin Flamingin sanoneen, ettei sentään sitä nu-metallia soiteta...?
 
-DQ- said:
heh käyty on.
Oikein.:)
Ja mitä helvettiä jotku Nykänen tai Valo siellä edes tekee, ihmettelen vaan?
Pitäähän idiooteille ja teinitytöille joku äänestettävä olla.


Hilpeä:
naisetrlz.jpg
 
Blood Fiend said:
Mä äänestän sua vastaan. Tulee +-0.
Mulla on niin paljon äänestäjiä, ettei tilanne tule koskaan olemaan +-0. Eikä siellä voi ketään vastaan äänestää, apina:D
 
samaa mäkin kysyn.. että mistä tulee toi pelon maantiede?
- senkin sovinistin alusvaatekerrasto!

sovinistivihaa selventääkseni, jotkut maikat on sellasia... ja kaikki tunnit menee niiden vihaamiseen, ettei sit opi mitään... jos oppis muutenkaan...
 
Graveheart said:
Mulla on niin paljon äänestäjiä, ettei tilanne tule koskaan olemaan +-0. Eikä siellä voi ketään vastaan äänestää, apina:D
Niin varmaan, vai äänestääks se kälättäjä muijaki sua? :D
No prkl, pitää hommata viel joku sua vastaan äänestämään nii sais sen +-0:n.
Kylhän siel voi vastaan äänestää, jos säkin oot ittes sinne listalle saanu, pakkohan on pystyy.

grave.JPG
 
Torgoth said:
Mitenkäs ne maikat sitä sovinismiaan ilmentää?

kaikin mahdollisin tavoin... esimerkiksi puhuu ja selittää vaan sille puolelle luokkaa, jossa miespuoliset henkilöt istuvat, naureskelee ivallisesti partaansa tyttöjen vastauksille, mutta keskustelee asiallisesti muiden kanssa, kertoo irstaita naista halventavia vitsejä jne. lista on loputon.
kuulostaa muuten typerältä teinivalitukselta jos ei itse ole nähnyt ja kuullut.
onneksi päästiin tästäkin "tohtori sykeröstä" eroon vuosi sitten...
:ill:
 
ja eikö sitä sovinismin vastasta kirjallisuutta ees tunneta.. :yell:
pelon maantiedehän on anja snellmannin book, jossa se yks naisjengi rupeaa lahtaan niille pahuuksiaan tehneitä miehiä.. safari clubin voi myös lukasta jos kiinnostaa :Shedevil: ah tätä tuskaa..