Saatananpalvontapaska...

Blood Fiend said:
Tulee muuten paljon näitä uusia... Sinäänsä ihan hyvä, olis se kyl ihan hyvä vähän kattoo mihin keskustelu on edenny kun alkaa postailemaan...
Niinpä.
Miks kaikilla on aina joku ongelma et haukutaan satanistiks ja elämä on hirveetä?
Pidemmän päälle alkaa ärsyttämään kuunnella aivovammaisten "läppiä", jos ei älyä mennä mukaan ja vetää yli sitä saatanallista rooliaan.
Onko ne "tavalliset" niin tyhmiä että ne alkaa valittaa jos jollain on rasvaset mustiksivärjätyt metrin pituset hiukset ja sattuu kuunteleemaan jotain syna bläkki paskaa.
Kyllä rasvasista hiuksista voi vähän valittaaki.
Vai onko ne metallistit vaan tyhmii ku ottaa siitä jonkun ongelman, ja miksi pitää olla erinnäiköinen kun muut
Pitää olla sen näköinen ku aate vaatii.
Farkut, bändipaita (mielellään obituary, death, suffocation ym...) ja heviletti. Siinä on pyhä kolminaisuus!
Enpä ole ikinä bändipaitaa omistanut, mitä nyt ostin tuon Aatun Euroopan kiertue paidan.:D
 
Torgoth said:
Pidemmän päälle alkaa ärsyttämään kuunnella aivovammaisten "läppiä", jos ei älyä mennä mukaan ja vetää yli sitä saatanallista rooliaan.
Niinpä, mutta ne on idiootteja, ne on ärsyttäviä mitä tahansa ne tekeekään. Ne jotka rupee jotain ulkonäöstä/musiikista urputtamaan on lähes poikkeuksetta idiootteja ja ne on ärsyttäviä.

Torgoth said:
Kyllä rasvasista hiuksista voi vähän valittaaki.
Niin, mutta jos näkee esim kadulla jonkun niin eihän sitä tarvii alkaa valittamaan (siis jos oletetaan ettei ne hiukset haise niin pahalle :D ).
Toi oli vähän niinku vastaus sille "Puupäälle" jota joku lapsi oli luullu sitä tytöks.

Torgoth said:
Pitää olla sen näköinen ku aate vaatii.
No joo, mut eihän nyt sitä kauheen erikoiselta pidä näyttää et näyttäis edes vähän metallistilta. Vaikka alkaahan jotkut valittaa jo musiikista. Cannibal Corpsesta, Carcassista ja muihin tollasiin missä on vähän sisäelimiin/uskontoon viittavaat sanat aletaan kyl aika usein valittamaan et miten sellasta jaksaa kuunnella ym.

Torgoth said:
Enpä ole ikinä bändipaitaa omistanut, mitä nyt ostin tuon Aatun Euroopan kiertue paidan.:D
Ei mullakaan hirveesti niitä löydy, mut mä tykkään enemmän tosta bändi paita tyylista kun nahkatakki. Paitsi jos paita on helvetin ruma...
 
Eikö toi ollu selvä, vai oliko sulla vaan tylsää? :D
No kato vaikka esim. Obituaryn "Cause of death"in bändikuvia, niin niillä on päällä farkut ja bändipaita. Ja kato vaikka jotain bläkki bändiä (ei tuu yhtään esimerkkiä mieleen) jossa soittajilla on pitkät nahkatakit maahan asti ja jotkut mustat housut.
Mä ennemmin ylläpitäisin tota ensinmainittua tyyliä. Mut ei se sitä tarkota et joskus jaksaisin vaivautua ostamaan nahkatakin (en tosin tollasta pitkää versiota).
 
Joo, mä olen ainakin samaa mieltää BF:n kanssa. Bändipaidat, farkut ja nahkatakki on ainoa oikea yhdistelmä mulle. Kohta kun saan vielä farkkuliiveihin kaikki merkit ommeltua niin olen täydellisen tyytyväinen :headbang:
 
Minä en. Mä oon kateelinen, varsinki niistä Death ja Obituary merkeistä.
Se Obituaryn "Cause of death" merkki kuuluis mulle, kun sä et edes omista yhtään niitten levyä, PRKL.
Tehäänpä Malevolent creationit ja sanotaan et tulee kenkää jos et enna sitä mulle (ne ei kuiteskaan) :D Onneks mulle on sentään Slugathor hihamerkki ja SFDM pinssi, enkä mä oikeestaan noita hihamerkkejä ym. tarvii kun mulle ei oikeen edes ole mitään mihin ne pistäis. Mut jos noita alkais saada nii kylhän vois jonku tollasen liivin säätää.

Edit: Haluutko muuten myydä mulle sen "Cause of death"in kun sä et kumminkaan ymmärrä mitään Obituaryn päälle.
 
Hiljaa siellä. Onhan mulla sitä kasetilla:D Enkä mä mitään myy :D Se on tällä hetkellä ainoa joka ei vielä ole kiinni, joten taidanpa ommella sen viikonloppuna ja pistää farkkuliivit päälle ens treeneihin. Saat sitten kateellisena kuolata ja katella sitä :D Tosin täytyy kyl vielä saada aika paljon lisää merkkejä ennen kun viittii alkaa kunnolla käyttää sitä. Tai sit voisin piirtää siihen ite jonkun bändin logon
 
Jos sä piirrät siihen jotain nii sit se ei oo enää nii kova, pahimmassa tapauksessa menee pilaalle. Kyl ne pitää kaikki olla ihan oikeita merkkejä...

Ei muuten kannata ärsyttää, muuten mä heitän sua Kalevin kapulalla silmään :D
 
kovaan meininkiin kuuluu, että siihen piirretään ite. Ja kyllähän mä tietty suunnittelisin sitä ensin, ettei menis pilalle. Täytyy nyt kuitenki vielä koittaa saada lisää merkkejä. Muuten se on vähän liian karun näkönen.

Mä työnnän sen kapulan sun perseeseen :D
 
Graveheart said:
Bändipaidat, farkut ja nahkatakki on ainoa oikea yhdistelmä mulle.

Sama täälä :D

Yleensä viä filtin paita ni kaikki kattoo että vitun teinibläkkäri :p

Vittu ku jostai löytäs mustat farkkuliivit, ja ku nää amisviikset viä kasvas... Ei vaisinkaa, sikku karvat kasvaa vähä tuuheempana pitää kasvattaa leukaparta :D


EDIT: Tältä sen takin kuuluu näyttää http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/nahka/52200_iso.jpg
 
Mulla on just tollanen takki, ja leukapartaakin alkaa jo pukkamaan :D

Edit : tai siis ei toi takki ihan samanlainen ole, mutta samanmallinen kuitenkin ( ihan kuin se ketään kiinnostaisi )
 
bleh, tulinpa täälläkin käymään, kun pitäs vielä puoli tuntia aikaa tappaa vähintään. Sama meininki kuin ennenkin, näköjään.

@Torgoth: Aatun euroopankiertue-paita löytyy täältäkin. Sinänsä huono ostos, kun ei sitä oikein kehtaa kuin festareilla pitää. Sielläkin olen ajanut ihmisiä karkuun kun se on ollut päällä. Kaveri ei oikein arvostanut kun sen tunnin lämmittelemä nainen karahti karkuun kun tulin paikalle. Luuli natsiksi. :D Kaikilla kun ei huumorintaju riitä...
 
Joku tollanen nahkatakki voi olla ihan kova, mut tällä hetkellä se on farkkutakki.
Saan luultavasti tällä viikolla taas uuden bändi paidan, Slugathor tietysti. Pitäis varmaa alkaa hommailee muutakin kun Slugathoria. Nyt löytyy Slug-pinssi, Sluga-hihamerkki ja Slugathorin kaikki demot, promot, levyt, splitit, live kasetit ym...

Graveheart said:
kovaan meininkiin kuuluu, että siihen piirretään ite. Ja kyllähän mä tietty suunnittelisin sitä ensin, ettei menis pilalle. Täytyy nyt kuitenki vielä koittaa saada lisää merkkejä. Muuten se on vähän liian karun näkönen.

Mä työnnän sen kapulan sun perseeseen :D
Mä voin kirjottaa siihen mustalla paksulla tussilla että "Nerlich".
Kannattaa varoo ettei tuu liian punk :D

Niin varmaan. Mä teen sulle peukku tempun (Kalevin peukulla tietysti).
 
Voice of God said:
@Torgoth: Aatun euroopankiertue-paita löytyy täältäkin. Sinänsä huono ostos, kun ei sitä oikein kehtaa kuin festareilla pitää.
Minä kyllä kehtaisin, mutta avovaimo ei tykkää. Enkä tiedä miten järkevää se täällä Kontulassa olisikaan, heh.
Sielläkin olen ajanut ihmisiä karkuun kun se on ollut päällä.
Se oikein, paskahousut lipettiin. Toissa v-lopun olin Haapavedellä liikenteessä hakaristihihanauhan kanssa, ei kukaan sanonut mitään.
 
eräs musta kiinnostunut lökäpöksypoju tuli huoneeseeni, katto riipperi-julistetta seinällä ja kysy oonko mä saatananpalvoja...heeheehee...se juttu sen kanssa loppu sit aika lyhyeen.
muita kommentteja ei ole tullut... :p

"Take me Satan, ah, take me now"
 
siis mitäs sä DQ-bitch täällä siteeraat mua niinku ilman mitää maksuja????!! I'LL RIP YOUR SOUL OUT for this!!!! Satan is mINE!!

hautakivi, jonka tänään syöksen turmioonsa, omaa sinun nimesi!!!!!!!!!!!"!!!

mii bääd, you SUCKKK

*ihan selvin päin* :wave: :Shedevil:
 
nii ethän sä maksa mulle mitään, ku oot iiha ilmanen pour moi!! :devil:
mii own thy soul and the rest that comes with it :Spam:

joten älä thou määd sleeiv mulle rupee