Saatananpalvontapaska...

Nii saiski, mut en mee avautumaan niille... Ties mitä ne mulle tekis... Ainaki naurais...

Kylhän se Venäjän mafia tääl pyörii, ainaki vähän... En kyl yhtään edustajaa oo tavannu... Mut kyl sitä tuol taparikollisten joukossa on, tota mafia systeemiä...

Eiks se oo nii et Venäjän ja Italian (inc. USA:n Italialainen mafia) on ne suurimmat. Ja ku toi venäjä on tässä vieressä nii...
 
Kaveri kauppaa kromattua panosvyötä luodeilla 40 €(Stuntmanilla näytti olevan samanlainen 68 €, jos oikein muistan), jos jotaki sattuu kiinnostamaan.
 
Mua ei oo vielä saatananpalvojax kyl sanottu, mut kaikkee muuta on tullu kuultua.... esim. demonix on sanottu, kannibaalix mua sanottiin pääkallokaulakorun takia ja koulussa mut ja mun kaveri on nimetty Pimeyden Lapsix, mut me ollaan tosta nimityksestä kiitollisia... :)
Kyl välillä ihmiset saattaa kattoo kadulla "toi on saatananpalvoja"-ilmeellä, mut ei mua kiinnosta mitä ne aattelee...
 
Ilta-Sanomat 15.12.2003 said:
Kirkkoa häpäistiin sillillä ja lohella

Poliisi etsii miestä epäiltynä Helsingin Pihlajamäen kirkon toistuvasta häpäisemisestä.

Mies on enintään kolmikymmenvuotias, pitkä ja hoikka, kapeakasvoinen ja hänen keskiväriset hiuksensa ulottuvat olkapäille.

Merkillistä kyllä, tuntomerkit sopisivat myös Jeesukseen. Käytöksensä perusteella hän on sekavassa mielentilassa ja jonkinlaisen uskonnollisen fiksaation vallassa.

Ensimmäisen kerran mies ilmestyi kirkkoon lauantaina 29. marraskuuta tarkoituksenaan ylistää Saatanaa. Lähtiessään mies tahri mukanaan olleella sillipurkilla kirkon oveen ristinmerkkejä.

Muutaman tunnin kuluttua mies palasi, heitti kirkon portaille paistetun lohen ja teki oveen suuren ristinmerkin ruumiineritteellä. Kala ja risti ovat kristillisiä symboleja.
:lol: