Saatananpalvontapaska...

~Rappion Lapsi~ said:
No siä o se ostoskeskus, jossa o mäkkäri ja tällästä, ja semmone parin neliön kokonen esiintymislava yläkerrassa.. sieltä poistut sieltä mäkkärin ovesta, kuljet pienen mettän läpi jossa o pulsuja ja sit o se TB/hese.. sielä oltii.

Ei tuu mieleen, voi olla et oot jotai sekottanu... Tarkotaksä Isoo omenaa??
 
Sattupa koulussa ihmeellinen tapahtuma:
Yks läski muija mun luokalla teki esitelmää erilaisista ihmisistä. No, tietenkin esseen luki opettaja, ei oppilas itse, ettei kukaan tietäis kuka sen on kirjottanu. No, tuli kohta saatananpalvojat, ni oli sitte hienosti kirjoittanut kuvauksen, joka sopi TÄYDELLISESTI muhun (maastohousut, nahkatakki, pitkä letti, maiharit, bändipaita, ja kuuntelee Bodomia täysillä).. No, oon ainoo melkeen meijän koulusta, joka on ns. hevari, joten tietenki kuvaus oli musta... :Smug:Ja olin asiasta aika vittuuntunut... Ja tiedän nykyään kuka sen kirjotti.. yks ruma muija.. Sori että nyt kirjotan omista huolistani, mut oli pakko!

(ps. se alko itkee ku menin metrin päähän ja osoitin "haista vittu"-mielipiteeni :tickled:)
 
BurningAngel said:
No rappion ohjeilla sitä paikkaa ei löytäs vaikka siä olis joku jäljityslaite. :D

Nii sitä mä just ajattelin... Voi olla et se onki iha toisessa päässä espoota, missä sen rappion mukaan pitäis olla... En ainakaa yhtään ihmettelis :D

Eiku hei nyt mä taidan tietää mistä se puhu. Niittykumpu onks se se paikka. Siel on ainaki mäkki ja joku huoltoasema. Sit vieres ostari ja joku hiekkakenttä...
 
No vittu ohan :lol: Ihan pari metriä bussilla ja sit joku 100 metriä kävellen :D Muijaki sano ihan samaa että ne o käyny siä lähellä kirkossa koulun kaa. Joko sä tiät mistä Hesestä mä puhun?
 
Blood Fiend said:
Kyl siel kai joku Hese on, en mä muista... Tai sit se oli mäkki... Sen kauppa keskuksen sisällä... Se on ainaki 5-7km:n päästä westendistä, eli ei ihan siellä vieressä...
Olin taas eilen hesassa.. vittu. Mikähän se yks kuppila o kampissa? Poistuin sieltä ja eksyin 2 kertaa... :Smug:
 
Torgoth said:
Mikä juttu tuo on? Se missä niitä turistejaki loukkaantu lasinsirpaleista? Suomessa mitään mafiaa oo...
Ei Suomessa oo mafiaa, mut Venäjällä on. Ja se mafia pyörii Suomessaki jonki verran... Kai jotain pari ihmistä löykkaantu lasinsirpaleista, mut ei siin oikeestaan käyny muille mitään ku sille auton omistajalle... En mä muista mikä se paikka oli minkä edes se räjähti, mut Corner baari ainaki on siel lähel... Me oltiin silloin tuol Sonic Pump Studiossa äänittämässä (toka päivä), ku se räjähti. Se meijän äänittäjä Nino Laurenne (from Thunderstone) heräs siihen räjähdykseen, ku se oli siin ihan vieressä. Tuli kuulemma melkee paskat housuun, sil oli viel ikkunaki kuulemma auki... Sen koko päivän ajan sen tutut soitteli sille ja kyseli onks se hengissä...

Mä sekoilen siit Baarista