Saatananpalvontapaska...

Kerran yksi pikkulapsi rattaissa sanoi äitilleen minut nähdessään "katso äiti tuota tyttöä", piti kääntyä poispäin, kun alkoi naurattamaan.

En ole kuullut kommentteja "satanisti", "homo" tai "saatananpalvoja", mutta mutsi kerran automatkalla alkoi selittämään, että "sun kyllä pitäis leikaututtaa noi hiukset" ja perään se selitti, että pitkähiuksiset miehet on homoja ja jos oikein muistelen niin kyllä ovat sanoneet kaverit minulle, että "sun musiikkimakusi on outo", mutta minä en periaatteestakaan reagoi tuollaiseen jos kommentoija itse kuuntelee Pikku G:tä
 
No, jos noi ei ala pelleilee (sitähän täälä ei harrasteta :D ) ni hyvä vaa jos tulee väkee... Kaikki vanhat kadonnu. Prkl.

Kauanko muuten väki on kirjotellu tälle? Mä alotin sillon kun täälä oli vielä ezboardi. Eli ainakin koko UM.comin ajan.
 
Minun pikkuveljeni sai ihmeellisen kohtauksen, kun kuuntelin Cradlea vähän tavallista kovemmalla. "Mitä sä kuuntelet? Laulaaks nää saatanasta? Ootko sä joku saatananpalvoja?" Pudistin päätäni, ja velikulta lähti pelokkaan oloisena huoneesta.

Koulussa ihmiset katsovat pitkään niittirannekkeita, haukkuvat lempibändejäni paskoiksi ja sanovat saatananpalvojaksi. Mutta kun vilauttaa sellaisen oikein hyytävän ilmeen kulmien alata, nekin yleensä lähteävät äkkiä pois. "Näitkö sä, miten se katto mua? Se _on_ saatananpalvoja!"

Eli minullakin on jonkinlainen henkinen yliote noihin kauhistelijoihin.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Kauanko muuten väki on kirjotellu tälle? Mä alotin sillon kun täälä oli vielä ezboardi. Eli ainakin koko UM.comin ajan.
Sulla: Join Date: January 14th, 2002
Mulla: Join Date: January 11th, 2002
 
Heh, aika lähekkäin, mutta mä vaihdoin nickiä sillon, kerkesin vanhalla nickillä kirjottelee ezboardii jonkinaikaa ja tänne 169 postia, sillon ei saanu viä nickiä vaihdettua muuta kun rekisteröimällä uusiks.
 
Joo siis tää saatananpalvoja-yleistys alkaa kyrpimään iha asenteella, mulle, uskovaiselle nuorelle, jolla on vittu viikymmenen kilon risti kaulassa tullaa valittaa jos on bodomi tai "saunan takana on vielä tilaa"-trjtn paita päällä! etenki pikku-gangstat ja jotku aikuiset tulee valittaa....mut ne pennut saa hiljaseks ku pitää kädessä rautakynttä ja ottaa niitä kauluksista ja sanoo että jos haluu ettei vasen kives lähe irti nii menee mamman luokse syömään pullaa ja juomaa maitoa, tai että sanoo viel kerran uuestaa ja saa tietää miltä tuntuu kylmä kirves kyrvän juuressa!!!!
 
~Rappion Lapsi~ said:
Heh, aika lähekkäin, mutta mä vaihdoin nickiä sillon, kerkesin vanhalla nickillä kirjottelee ezboardii jonkinaikaa ja tänne 169 postia, sillon ei saanu viä nickiä vaihdettua muuta kun rekisteröimällä uusiks.
Aini, Martti69kö se oli?

Mistä vitusta nuo sikiää, vai onko jollaki älypäällä hauskaa? Viimeksi ku oli se tulokkaiden invaasio, ne oli kaikki trolleja vai oliko se vaan yks homo trolli?
 
Kiitos vain hyvästä vastaanotosta, joo ja en sitten ole mikään trolli, mutta uusi pärstä kuitenkin tällä foorumilla ja löysin tämän keskustelun googlesta.
 
Tulee muuten paljon näitä uusia... Sinäänsä ihan hyvä, olis se kyl ihan hyvä vähän kattoo mihin keskustelu on edenny kun alkaa postailemaan...

Miks kaikilla on aina joku ongelma et haukutaan satanistiks ja elämä on hirveetä? Ei hogaa. Vaikka mulle on koulussa ehkä pari kertaa joku huomauttanu tosta mun erittäin hienosta Cannibal Corpse paidasta niin mitä vittua? Kuinka tyhmii jotku ihmiset on. Onko ne "tavalliset" niin tyhmiä että ne alkaa valittaa jos jollain on rasvaset mustiksivärjätyt metrin pituset hiukset ja sattuu kuunteleemaan jotain syna bläkki paskaa. Vai onko ne metallistit vaan tyhmii ku ottaa siitä jonkun ongelman, ja miksi pitää olla erinnäiköinen kun muut, eihän me mitään punkki kuunnella, eikä hevin sanoma ole missään tekemisissä mielenosotuksia kohtaan... Farkut, bändipaita (mielellään obituary, death, suffocation ym...) ja heviletti. Siinä on pyhä kolminaisuus!