Saatananpalvontapaska...

niin no nuo meidän jutut ei taida oikeen avautua muille... joten pitää siirtää ne privaattipostin puolelle varmaankin :dopey:
itseasiassa pitäs kai poistaa ne kokonaan ettei pilata tän paikan "mainetta" :D
 
-DQ- said:
niin no nuo meidän jutut ei taida oikeen avautua muille... joten pitää siirtää ne privaattipostin puolelle varmaankin :dopey:
Yleisellä foorumilla inside-vammailu on aivan kiitettävän ärsyttävää.
itseasiassa pitäs kai poistaa ne kokonaan ettei pilata tän paikan "mainetta" :D
Heko, heko. Vaikka täällä onkin "välillä" todella vammaista touhua, ei se tarkoita, että sitä pitää ehdoin tahdoin itse harrastaa. Joo, enkä väitä etten itse siihen olisi kiljuhuuruissani syyllistynyt.
 
Torgoth said:
Toissa v-lopun olin Haapavedellä liikenteessä hakaristihihanauhan kanssa, ei kukaan sanonut mitään.
Haapavesi on kyllä muutenkin niin inva paikka, etten viitsi edes sylkeä siihen suuntaan. Muutaman kerran olen olosuhteiden pakosta ja rahantarpeesta johtuen joutunut siellä käymään ja joka kerta se tuntu entistä vittumaisemmalta paikalta, vaikka en sieltä edes ketään tuntenut, en käynyt edes kaupassa, ja enimmillään yhteen putkeen vietin siellä n. 1,5 tuntia.

Kaveri muutti sinne opiskelemaan media-assistentiksi (tjsp.) mutta lähtönsä jälkeen on vain katunut muuttoa eikä ole yhtään positiivista sanaa kyseisestä paikkakunnasta sanonu. On se niin syvältä.

Toista on täällä Oulussa, sellun luvatussa kaupungissa.. :lol:
 
Graveheart said:
Ei sua tänne halutakaan kun sä oot niin paska jätkä:D
grave.JPG



Grave, älä sano mitään.:p
 
Extendar said:
Haapavesi on kyllä muutenkin niin inva paikka, etten viitsi edes sylkeä siihen suuntaan.
En minäkään siinä perslävessä kävisi, jos siellä ei asuisi huomattavaa osaa kavereistani.
Muutaman kerran olen olosuhteiden pakosta ja rahantarpeesta johtuen joutunut siellä käymään
:confused:
 
Torgoth said:
No, kun olin työharjoittelussa sellasessa yhdessä ATK-työpajasysteemissä, ja se oli ESR:n rahoittama projekti. Ja kun monessa kunnassa on samanlainen projekti, niin aina välillä tehtiin jotain helvetin reissuja niiden muiden työpajalaisten kans. Haapavedelläkin jouduttiin sitten muutaman kerran käymään. Niistä reissupäivistä sai aina 7euroa "ekstrapalkkaa". Eli ts. työmarkkinatukeen lisättiin 7euroa aterialisää.
 
Joo vois varmaan, se olis kyl hyvä jos olis kaikista tollaset hienot kuvat.
Mut musta ei taida löytyä (ainakaan mä en ite sellasia löydä), ja rumpalillahan on massaa niin paljon ettei sitä saa edes humalaan (siis sen saa aika helposti, ainakin luulis).
 
Blood Fiend said:
Joo vois varmaan, se olis kyl hyvä jos olis kaikista tollaset hienot kuvat.
Mut musta ei taida löytyä (ainakaan mä en ite sellasia löydä), ja rumpalillahan on massaa niin paljon ettei sitä saa edes humalaan (siis sen saa aika helposti, ainakin luulis).
Te ootte niin nihkeitä tyyppejä, ettette te ees osaa olla kunnolla humalassa, toisin ku minä :D