Viimeisin levyostoksesi?

Warheart83

Member
Nov 25, 2001
228
0
16
Visit site
nojoo pöllinpä tämänkin aiheen taas jostain mutta kun piti päästä mainostamaan hyviä bändejä ja muutkin varmaan haluaa mainostaa ni kertokaas nyt sitten mitä on tullut viimeksi hankittua.

Itse ostin viimeksi Nightwishin Ever Dream -sinkun

mutta viimeisin ostettu albumi on (eikun ovat, niitä on oikeesti kaksi...ostin siis yhtäaikaa)

Kalmah - They Will Return 3,5/5 ja
Eternal Tears of Sorrow - A Virgin And A Whore 4/5


edit: piti sen verran korjata tätä että lisäsin noi arvosanat kun pääs unohtumaa sillon aluksi..
 
En ole oikein varma kummatko ostin viimeksi, kun ei ole kuitteja tallella. Kuitenkin jokin aika sitten hankin tuon samaisen EToS - lätyn ja Dark Tranquillityn Skydancer/Of Chaos and Eternal Nightin (yhtäaikaa) ja sitten joskus niihin samoihin aikoihin tuli myös The Black Leaguen Utopia A.D.:n vinyylipainos postissa.

Kaverilta ostin noitten jälkeen myös Corrosion of Conformityn America's Volume Dealerin. Kun ei miestä kerran hyvä rokkihevi kiinnosta, niin pitäähän se pois ostaa, vaikka hintaahan tuo tuosta repi hurjat 5 euroa ja eineshampurilaisen.
 
mä ostin

Kalmah - they will return
Impaled nazarene - absence of war does not mean peace
Impaled nazarene - Nihil
Ozzfest 2001 the second stage
 
Öööö... Jotai tähän suuntaan:

In Flames - The Jester Race/Black-Ash Inheritance (digi)
In Flames - Colony
Kotipelto - Waiting For the Dawn (digi)
Nightwish - Ever Dream -single

Tosin kaikkien ollessa impulssiostoksia, päättelin etten tarvitse Kotipeltoa aitona, joten möin sen kaverille ja poltan sen sitte siltä itelle tässä joskus.. FAKE NO MORE!!!!!!!! :lol: :lol:

Onko muuten tää Kalmah ostamisen arvoinen? Ja kumpi levy on parempi?
 
Extendar: Sul taitaa olla noit levyi aika paljonkin ku jotai muutama kappale jottai singlee..
olin vaan utelias sori

kyl se kalmah on ihan hyvä
ei oo vanhempaa levyy ni en osaa sanoo kumpi on parempi.
 
Extendar:
voisinpa vain pari biisiä vanhemmalta levyltä kuulleena suositella molempien ostamista, ehkä ensin Swamplord jollet yhtäaikaa halua ostaa molempia...hienoa musaa kyllä
 
Ostinpa Northerin viimeks. En o tainnu vuoteen ostaa mitää muuta ku sen... :p Eipäs, ostin mä huuto.netistä yhen bodomin sinkun....

Jää toi ostaminen vähälle ku omistaa polttavan aseman, ja harvoin tulee niin hyviä levyjä että ostasin ;)

Mutta Northeri oli sen verran kova että piti ostaa :)

Ja Anarkisti, mulla on se Dusk and her embrance, vitun kova kiekko :)

Kuuntelen just yhtä sen levyn biisiä... :)
 
Taispa olla seuraavat levyt..
Immortal: Sons of Northern Darkness
Tribute to Mayhem: Originators of Northern Darkness
Zyklon: World OV Worms LP
Emperor: In The Nightside Eclipse LP

Noiden ostosta on jo vitun kauan..ostan tosi harvoin levyjä kun ei ole rahaa.
 
Kalmah tuntuu olevan kovilla, se on mullaki ostoskorissa (tosin levyt eivät ole vielä saapuneet mutta lähipäivinä tulevat) elikkäs:

Kalmah: They Will Return
Alghazanth: Osiris - Typhon Unmasked
 
Huuto.netistä tullut osteltua yhtä sun toista viime viikkoina, mm. tämä Ulverin Kveldssanger, Megadethin The World Needs a Hero, pari Dreams of Sanityn levyä ja niin päin pois. Edge of Sanityn Infernalkin olisi tulossa.

-Villain