Viimeisin levyostoksesi?

hmm.. piti oikein miettiä... mut viimeks osttettu levy(t) oli kai kaikki mahdolliset cd:llä olevat Viikatteet... ostin kaiken kerralla... samana päivänä...:)mut sen jälkee oon saanu In Flamesin Whoraclen... nii ja onha noita kirjaston cd:itä tullu poltettua yli 50...:) mut ei siitä enempää... nyt oon kattellu viikatetta vinyylillä...:)
 
Njoop, taisi tulla ostettua Ensiferumin albumi
ja jos nyt mainostetaan bändejä niin: Bal-Sagoth, Moonsorrow, Thyrfing, Dark tranquility, Blackmore´s night, Finntroll ja tietenkin CHILDREN OF BODOM!!!
 
No niin!!!!

Nyt sitte tuli pieni paketti. Sisälsi:

- Children of Bodom: Hatebreeder kuva-LP
- Children of Bodom: Follow the Reaper kuva-LP
- Throne of Chaos: Truth and Tragedy cds
- A Tribute To The Beast - A Tribute To Iron Maiden -kokoelma

Ja kohta uutta tilausta putkeen... Vittu kun palaa rahaa...
 
Originally posted by Extendar
Onko muuten tää Kalmah ostamisen arvoinen? Ja kumpi levy on parempi?

Mul on itellä toi Swamplord ja se on helvetin hyvä! Kuuntelin joskus noita uuden levyn biisejä ni ei sytyttäny ku toi they will return -nimikkobiisi... En tiedä tosin miksi ei sytyttäny muut. Oli vissiin hyvien biisien "tatsi" hävinny tjsp.
 
mä ostin viimeksi
Diablo: elegance in black
Stratovarius: Visions
Metallica: ...and justice for all
Pantera: Cowboys from hell

aika vanhoi levyi mut ei oo tullu vaan ennen ostettuu
 
Originally posted by razor001666
Extendar: Anteeksi jos utelen mutta monta levyy sul on? siis cdt lpt?

Öö.. Ei niin hirveesti, että kovin kannattais kehua. Aitoja, alkuperäisiä cd:tä on noin 100, poltettuja noin 200. Siihen päälle singlet (about 30-40). Ja älppäreitä ei löydy kun.. hmm.. oisko 12 pitkäsoittoo ja Hate Me! -keltavinyylisingle. Tosin ostin juuri 3 Overkillin LP:tä ja yhden EP:n ja vielä lisäksi Airdashin LP:n, jotka eivät ole vielä saapuneet.

Siis, kuten mainittu, ei kovin kehuttava kokoelma.
 
juu törsäsin taas uuteen lättyyn...vähän vituttaa mutta ei paljon..noh bändi on Catamenia ja levy Eskhata, ei oikee uppoo pitää kuunnella lisää viel tosin mut muutama piisi rokkaa aika helvetin hyvin, muuten aika keskinkertanen kakku