Viimeisin levyostoksesi?

En tiiä. Sitä oon tässä ihmetelly itsekkin. Mutta tää on niin tätä, että koko ajan tuntuu että tili on tyhjä ja sitte kuitenkin aina jostain löytyy pariin levyyn riittävät rahat. Hmm.. Armeija edessä, sitten kyllä levyjen ostovimma laantuu. Onneksi.
 
No tässä on nyt lähiaikoina ostetut levyt(n. 1kk:n sisällä ostetut)

Celesty: Times Before the Ice - 4/5 - Ihanaa power metallia...
Nightwish: Century Child (2CD/LTD) - 4/5 - Ihanan raskas jne...
Sentenced: The Cold White Light - 4/5 - Tauko teki selvästikin nannaa!!!
Throne of Chaos: Pervertigo - 4/5 - Muutoksista viis... Loistava lätty...
Timo Kotipelto: Waiting for the Dawn (DG) - 4/5 - Todella hyvä soolo levy...
V/A: Atlantida vol. 13 - No tämän sain ilmaiseksi Eleniumilta...

Ei tule nyt muuta mieleen...
 
Nyt tuli tämäkin ...and Oceanssit vastaan Bloodthorni.. 4/5 Perkele mitä ihmemusiikkia toi Bloodthornin puoli.. ...and Oceans vetäsee homman kotiin kiitettävästi
 
Omnium Gatherum-Wastrel Ihan...
Skyfire-Timeless Departure ..vitun..
Insomnium-In the Halls of Awainting ...hyvää!

täs on mun tän kertaset ostokset...mmm...
 
Ostin Sinergyn uusimman. Sen Japanin version. Siin on kolme bonuscoveria jotka on: Iron Maidenin The Number Of The Beast, Abban Gimme! Gimme! Gimme! ja Scorpionsin Rock You Like A Hurricane.
 
Moonsorrow - Voimasta ja Kunniasta 3,5/5


...njoo on ollu koneella jo jonkin aikaa kaikki tän levyn biisit mutta ostin itse lätyn vasta nyt...ja noinkin alhanen arvosana tuli sen takia kun se uutuuden viehätys on levystä jo kadeonnut, muuten olisi tullut vähintään 4/5....hiton hyvä levy silti
 
Tänään "ostin" 5 bodomin bootlegiä.

Toisin sanottuna sain ne Espanjasta asti lähetettynä, paketti tuli viime viikolla mutta pääsin hakemaan vasta tänään.
 
Hmmh..

Century Child, joka ei ole vielä oikein auennut meitille..

... ja sitten sitä ennen The Cold White Light joka on muuten ihan perkeleen hyvä ;)
 
Mun viimesin hankinta tais olla just se uus Sentenced... Ja sit mä nauhotin yheltä tyypiltä vanhanaikasesti kasetille Trio Niskalaukauksen Rajaportin... Ja sit mulla on tilauksessa To/Die/Forin All Eternity vinyylinä... Että sellasta...

:headbang:
 
Tänään ostin

Airdash - öö mikäs se nyt oli EP (siis ihan vinyyli-ep)

Perkele kun jo ehdin unohtaa sen ep:n nimen. Samalla ostin Hammerfallin DVD-hässäkän, ja nyt jo vituttaa kun taas meni rahaa..
 
Kaivetaas näitä vanhoja välillä:

Demons & Wizards - Demons & Wizards

Kun Iced Earth ja Blind Guardian tapaavat :eek: Potkii persuuksille ja kovaa!


EDIT: Warheartin pyynnöstä arvosana levystä -> 4,5-5/5

Vähän vaikeata sanoa, osa biiseistä rokkaa aivan kympillä, mutta sitten muut on sellaista keskitasoa (ja ellei hieman ylempänä siitä)

Melkeinpä pakko ostos niille jotka pitää Iced Earthin kaltaisesta meiningistä, sitä on tällä levyllä paljon. :)
____________________________________________
http://www.demons-wizards.com/
tuolta löytyypi pätkiä muutamasta kipaleesta jos kiinnostaa.
____________________________________________