Viimeisin levyostoksesi?

Noh.. en oo vielä varma mutta parit käytetyt ois tiedossa mutta hinnoista en vielä tiedä.. molemmat on Casiot.. heh.. kyl mä tiedän ettei Casiot oo mitään huippuja mutta kun en vihti laittaa niihin kovin paljoa rahaa ja toiseksi mä en osaa vielä soittaa mitään niin sama opetella tollasilla halvoilla peleillä..

henk. koht. Piraatti aidoksi-kamppanjan saldoa ;)

Iron Maiden ~ Seventh Son Of A Seventh Son
-Tätä ei varmaan tarvitse selitellä... 5/5

Iced Earth ~ Something Wicked This Way Comes
-Icedin poikien varmaankin paras levy, yhdistelee sen herkimmän ja raaimman IE tuotannon. Loisto levy, kertakaikkisesti 5/5

Hmm.. no Powerslave taitaa olla mun listalla sitten kakkosena :)

Number of The Beastistä en henkilökohtaisesti pidä kovin paljoa.. se ei mun mielestä ole lähellekkään niin hyvä levy kuin monet hehkuttavat.. Somewhere in Time on kans vitun kova..

Mäkään en oo täysin tyytyväinen mihinkään levyyn. Seventh Sonillakin on pari sellasta heikompaa biisiä. Toi uusin eli Brave New World on kans aivan perkeleen hyvä mutta siinäkin on pari vähän huonompaa biisiä..

mun mielestä maidenin paras levy on joko toi rok in riio tai fear of the dark... fiör ov tö tarkilla on vaan yx tylsä kappale..:)

Somewhere In Timellä on käytetty kitarasyntikoita ;) ei voi olla hyvä! No, maidenin levyistä jokainen on huippu. Blazen/DiAnnon aikaiset on ihan ok tuotoksia, paitsi ehkä Killers. Oma henk. koht. suosikki on Piece Of Mind:

:headbang: \m/ !!!The Trooper!!! \m/ :headbang:

The Number Of The Beast tulee perässä Piece Of Mindin jälkeen... :) ja kaipa tuo Powerslave sen jälkeen.

Ketuttaa hieman kun noiden uusien levyjen kannet kastuivat, näyttävät törkeiltä :(

Ei noi kitarasyntikat haittaa mua ainakaan ollenkaan :)

Mä en oikein noista Baileyn aikasista välitä.. kun se Blaze on paska laulamaan mun mielestä.. en sit tiedä miltä ne kuulostais Dickinsonin laulamana.

Ootkos kuullu Blazen sooloja? Aivan pirun hyviä! Blazen ääni toimii paremmin omien juttujen kanssa kuin Maidenin. Voi olla että äijä myy levyjänsä "ex-Maiden vokalisti" tittelin takia.

Ghost In The Machine on kuuntelun arvoinen kipale :)