Viimeisin levyostoksesi?

Hmm.. mitäkähän mä viimeks oon ostanu..

Uusimmat taitaa olla
Ancient: Mad Grandiose Bloodfiends
Nightwish: Century Child 2-CD
Nightwish: Wishmaster
Impaled Nazarene: Absence of War Does Not Mean Peace
Moonsorrow: Voimasta ja Kunniasta
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Itku Pitkästä Ilosta

Noi on viimeisimmät muistaakseni..
 
Mitäs mä...

Northerin Dreams of endless war vai mikä sen nimi olikaan...

Äiti osti nimpparilahjaks... :) :) :)

Ja sitä ennen ihan itse sain viimein ostettua Iced Earthin Horror Shown, on muuten saatanan hyvä levy. :headbang:
 
Minäpäs tein eilen "löytöjä".. ainakin hintansa puolesta...
Iron Maidenin Rock in Rio, Best of the Beast ja Number of the Beast yht. 40€...:) rock.. ja huomenna taas suolle seikkaileen ku oon kipee en mee kouluun.. tyhjennän tilin ja ostan liikaa cditä...:) hitto ku ei oo tilillä ku 180€.. no... perjantaina on palkkapäivä..
 
Viimeisin ostos on Faith No More - Angel Dust. On muuten ihan saatanan hyvä läddy vaikkei metallia olekkaan. En oo viime aikoina paljon muuta kuunnellut kuin Pattonin Miken mainiota lauluääntä/ääntelyä, kun soittimessa on vuorotelleet Mr. Bungle, Faith No More ja Fantômas. Niin ja Dillinger Escape Planin uusimman mp3sia on tullut kuunneltua, DEPin uusimmalla kun on Patton messissä.
 
mä en vaan tajua miten ne sai hinnaks noille levyille 40€... pelkkä rock in rio maksaa jo 28.90... ja best of the beast oli hintalapun mukaan 13.95... mut ei mua haittaa..:)
 
tänään tuli sit toi spesiaali Something Wild... ei ollu swampissa mitään kivaa... ainakaan mun makuun... tulipa 100 ostettua metalli cd:tä täyteen...:) sit on kaikkee paskaa viä lisäks..:)
 
Viimeksi ostin Profane Omen - Label of Black levyn..tuskin on tuttu bändi monelle, mutta jos vaan on mahdollisuus jollain levy ostaa tai muuten tutustua, niin suosittelen.
 
Viimeksi ostin Profane Omen - Label of Black levyn..tuskin on tuttu bändi monelle, mutta jos vaan on mahdollisuus jollain levy ostaa tai muuten tutustua, niin suosittelen.
 
hei tähän väliin voisin sanoa että pistäkää vähän jotaa arvioinnin tynkääkii niistä uusista levyistänne tai ihan vaa arvosana vaikka 0-5.....

itse kävin tänään ostamassa Dark Tranquillityn uusimman eli Damage Done:n.....arviota seuraa kunhan saan kuunneltua levyn ensin muutamaan kertaan...pari kertaa vasta oon kuunnellu ja alkaa jo vähän avautumaa.



EDIT: no nyt on joku kuutisen kertaa kuunneltu levy läpi ja aina vaan paranee...ei oo täysin vielä avautunu ku en oo sanojakaan edes vilkassu...jotenkin laulajan äänestä tulee paikoitellen mieleen semmosen PAIKALLISEN :) bändin ku Omnium Gatherum:in laulaja...samaa henkeä tuossa rääynnässä...noh nytten arvosana lähtee tästä eli pistetään reilusti 4,5/5

no suht ensihuumassahan tuo tuli mutta tulkoot :p




II EDIT: joo ihan hyvä idea dethroned....pistetään ossu kans...eli www.darktranquillity.com ...sinne vaan biisejä lataamaa
 
ite ostin viimeks Ozzyn-No rest for the wickedin.. se on semmonen 3,5¤... muutama täytebiitti ja pari sikahyvää.
joo iced earthia risää ja ranteen paskaks
 
No tässä on mun arvosanat noille levyille mitä aiemmin luettelin

Ancient: Mad Grandiose Bloodfiends 4
Nightwish: Century Child 2-CD 4
Nightwish: Wishmaster 4.5
Impaled Nazarene: Absence of War Does Not Mean Peace 4.5
Moonsorrow: Voimasta ja Kunniasta 3
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Itku Pitkästä Ilosta 3.5

Ja noita aiemmin taisin ostaa Sentencedin uusimman ja sille annan täydet 5 :)
 
Vielä vähän lisäystä Warheartin juttuihin ->

Olisi mukavaa jos pistäisitte mukaan myös bändin kotisivujen linkin. Niillä sivuilla kun on yleensä mp3sia, kokonaisia tai pätkiä. Muutkin voi tutustua sitten kehumaasi bändiin. :)