Viimeisin levyostoksesi?

no nii ja taas meni euccuja turhuuteen!!ToC Rocks...not.kaikinpuolin surkea levy, ne missä on tykimmät soundit ni niissä on sitte sitä saatanan vinkumista!!:(
 
Tuo Dissectionin levy on kyllä hyvä! Itsekkin ostin sen tässä joku viikko sitte. Se on kyllä pirun kovaa materiaalia. Lisäystä taas omaan listaani kun huusin huuto.netistä
The Best of Beethoven
 
Ja minähän en cditä osta...:) kuluneen viikon aikana oon saanu serkulta ILMASEKS kasan sinkkuja... uus sentenced, 2x t.rautiainen, uus nightwish, yks viikate... tai no... vois sen limited nightwishin ostaa...:) ois ollu jo pe rahat mut ei aikaa ostaa sitä... kattelin kyllä jo kaupassa sitä...:)
 
Pari viikkoa sitten ostin uuden niskalaukauksen.
Seuraavaksi ajattelin ostaa uuden Immortalin, The crownin ja Nightwishin.
 
Joo, Nightwishin uudella ollut hieman kysyntää.

Mutta itse ostin juuri Barathrumin Legions of Perkele :n. Käytettynä tosin mutta ostin silti.
 
Onhan tuo Nightwish myyny ihan hyvin. Itsekkin petyin tuohon levyyn mitä ehdin vähän kuulostella noita biisejä mutta nyt kun kuuntelee tarkemmin niin ei tämä nyt niin hirveää ole. On muuten aika pirun hieno tuo kakkoslevy joka sisältää Over The Hills.... :n videon. Siisti tollanen läpinäkyvä tuo levy!
 
mitä oon muutaman piisin kuullu, niin seuraava levy jonka aion haalia, on Insomnium-In the Halls of Awaiting. kuulostaa helvetin hyvältä!