Bodomin livevideosta....

Itsemurhailija

Spirit of Rebellion
Jan 14, 2003
13
0
1
38
Korpi
Visit site
Joku muukin on varmaan huomannu Silen Night, Bodom Night:n livevideossa, että vaikka Laiho ei oo ees mikin lähellä kuuluu silti JauJauJau ja toi on ihan laihon äänellä? Niin että onkohan tossa veetty playbackinä tai jotain? Niin toi video on se Tokyo Warhearts video.
 
Joo, on huomattu. Mä veikkaan että ei oo vedetty playbackina, mutta käytetty esim. minidisciä mm. just tuohon jaujau:hun.

Esim. To/Die/For käyttää paljon minidisciä, kun niillä ei oo ollenkaa kosketinsoittajaa, mutta silti musassa on synamelodioita taustalla. Niiden kaikki synahommat tekee itse rumpali Tonmi Lillman, joka siis laittaa ne minidiscille ja ne soitetaan sitte taustalla keikalla.

edit: niin ja esim. jos mietitään että CoB haluaa tulevilla keikoilla vetää uusien biisien "kuorolaulu"-osuudet, että kuulostais samalta kun levyllä, niin veikkaisin että kayttävät minidisciä.
 
Oon kuullut myös "kuva eri keikalta kun musa" jutun. En tie onko mitää perää.
Ja kyllähä sieltä kuuluu myös kunnon karjasuki välissä vaikka Laiho potkii toiselle puolella lavaa.
 
Joo no se video kyllä näyttää siltä ihan kuin olis eri keikalta kuvattu, mutta ei sillä mun mielestä oo mitään merkitystä.

Ja mä en tiedä mitään Bodomien minidiscien käytöstä, mutta tuskin ne niitä hirveesti tarttee, verrattuna tosiaan johonkin To/Die/Foriin.

NP: Cradle Of Filth - Lord Abortion
 
Voi olla eri keikalta kuvattu, tai sitten vaan kun sitä on leikelty ja editoitu sitä kuvaa jne. niin on voinut tapahtua kämmi ja kuva voi tulla väärästä kohdasta tai jotain sellasta..
 
Jepjep. En minä itsekään kyllä usko tohon omaan minidisc selitykseeni, mutta eipä tullu muuta mieleen eilen. Toi taas kuulostaa ihan järkevältä että kuva ja musa eri keikoilta. Makes more sense...
 
Mutta mun mielestä se o kyllä tyhmästi tehty...

Tai okei, jos keikka meni vituiks ja ne halus ottaa musan ja kuvan eri keikoilta ni mikäs siinä, mutta kyllä se ainakin aluks hämäs ihan saatanasti että miksi noin.
 
Joo on tossa että "kuva eri keikalta ku musa" nii enemmän järkee mun mielestä ku toi minidisc homma. Oishan se aika typerää käyttää minidisciä ku on laulaja joka huutaa että JAU!
 
Kuva ja ääni ovat samalta keikalta, ilman mitään helvetin minidisc-säätöjä. Soittoa ja laulua on varmaan vain "vähän" paikkailtu studiossa jälkikäteen, kämmejä pois, paremmat soundit, jne... Tähän sanoo tietysti puritaaninen Bodom-fani, että Laihon soittoa/laulu EI ole EIKÄ sitä tarvitse jälkikäteen paikkailla.
:heh: :heh: :heh:

On muuten tosi yleistä touhua, esim. Iron Maidenin livelevyt eivät olekaan niin livejä kuin luulisi.
 
No nehän myöntää sen itsekkin.. tosin sanoivat että Rock In Riossa ei olla paikkalitu mitään..

Hellchild: Sulla on asia avatar!!!! ROTTEN SOUND ON VITUN HYVÄ!!! TAAAAARRRRGEEEEEEETSSSS!!!! :headbang: :headbang:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Perkele, ei kai kukaa nii tyhmästi paikkaile niitä että se oikei loistaa sieltä välistä :lol:

Itseasiassa kyllä, ainakin pari musiikkivideoo ne on tehny sillain et musiikki levyltä ja kuva keikalta...:lol:
Maidenin musiikkivideot kylläkin on mitä on..:rolleyes:
 
Mä puhuinki Bodomista :p


Se musa mikä siinä Silent Night videolla on ei varmasti ainakaan o levyltä :lol:

Ja jos ne jälkeenpäin paikkaa niitä, miks ne lisäis jonkun karjasun sinne välii vaikka Laiho ei lähelläkä mikkiä :lol: Jos se on taidetta.... :D
 
Onko kukaan miettynyt, että Laiho karjaisee niin kovaa vaikkei ole mikin lähellä? Kuka tahansa voi karjaísar "jaujaun" kuuluvasti? :p
Minä ainakin... Tai sitten muut bändin jäsenet huutavat siinä Silent Night...-livevideolla mikkiin... Henkka ja Ale olivat hiton lähellä mikkiä, kun tuli se letinheilutus-kohta.
 
Ei vitussa kuullu... Onko meijän meren elävä missään vaiheessa ollu keikalla ja huutanu jossain, että "Jau, Jau" ja se kuuluu ja kauas :rolleyes: Hyvä ku ite kuulee omaa ääntänsä treeneissä ku huutaa keksen biisin, no vaikka et "Jau, Jau"...