Bodomin soolot

Multa käy:

Sähkökitara
Klassinen akustinen kitara
western akustinen kitara
puoliakustinen kitara
mandoliini banjo

Haitari
syntikka
harmonikka
piano
Flyygeli
rummut
basso
kontrabasso

Munniharppu:lol:
 
Originally posted by Hatebreeder86
hehe. no uskoisin että mulla niitä voi kutsua jopa sävellyksiksi :) ja samaten warmanilla. ehkä.

Kylhän kuka tahansa pullianinen voi tehä jollai (no vaikka) gtr-prolla jonku sähellyksen 5 minuutissa ja sanoo "Kato tää on mun uus sävellys/biisi"... Mutta hyvän biisin tekeminen on taidetta :D Ja siihen mä pyrin...
 
Joo kyllä mä uskon että disa haluaa tehdä taidetta.... :)

Jes mä viimein löysin tästä kuppasesta kylästä paikan jossa saa käyttää nettiä... :headbang: Tosin ä:n ja ö:n tekeminen täällä on puolet vaikeampaa... :mad: Saatana... Mä oon ollu jotain neljä päivää ilman konetta... :cry: Ja nyt mä pääsin tänne taas... :heh:

Vittu tuli vähä offtopicia tähän väliin... :lol:
 
hei disa- kysy esim zzyltä että onko ne mun sävellykset edes taiteeseen päin viittaavia ;) tai voiko niitä sanoa edes musiikiksi..

tai hei- kysy ennemmin suatanalta -> saat vielä varmemman vastauksen. :)
 
Aaa luulin et niit oli vaa yks... Mä en osaa tehä oikee tiluliluu, en oo kyl hirveesti kokeillukkaa ku ei tehä sen tyylist... Mun biisit on sellast Death/Cannibal corpse/Slayer/Obituary/ym... Death/trash paahtoo, sinne ei tiluliluu oikee sovi :)
 
Onks ne sun biisit nopeit? Mul on just jotai Slayer (reign in blood)/Cannibal corpse paahtoo... Tietysti välil tempon vaihteluita (viel nopeempaa/hitaampaa)

Edit: Ultimatemetal taas sekoili... Yllätys yllätys, se vänkäs postii tonne threadin puoleen väliin :rolleyes:
 
Originally posted by Hatebreeder86
hei disa- kysy esim zzyltä että onko ne mun sävellykset edes taiteeseen päin viittaavia ;) tai voiko niitä sanoa edes musiikiksi..

tai hei- kysy ennemmin suatanalta -> saat vielä varmemman vastauksen. :)
Hatebreederin biisit rokkaa aika vitun kybällä!:headbang:
:D