COB artikkelit ym

Kannattaa ladata photobucketiin, siellä ainakin saa suuremmaksi, kun kopioit kuvasta sen html-tagin vai mikä lie, jolloin se kuva tulee omaan ikkunaansa ja saa suurennettua.
 
Löytyskö keltään uusinta Suosikkia skannattuna? Celeb, Jhonnah, anyone? :)

edit: siisi sitä herra Laihon osuutta, ei koko lehteä ;)
 
Mitäh, mitä uudessa Suosikissa? Olen melkein mukana, ei vaan ole varmaan viikkoon tullut silmäiltyä lehtipistettä. Mitä haastis käsitteli?
 
Mitäh, mitä uudessa Suosikissa? Olen melkein mukana, ei vaan ole varmaan viikkoon tullut silmäiltyä lehtipistettä. Mitä haastis käsitteli?

Jotain Guitar Heroes juttua se oli... En tiedä tarkemmin kun en ole lukenut :).
 
Minä sitä lehteä silmäilin ja meinasin ostaa, mutta kun siinä tuli edellinen numero mukana, mikä mulla jo oli (missä on Alexin ja SuDin haastattelu) niin en sitten viittiny
 
Hei sori nyt mut mihin se suomennos treadi on hävinny? olenko mä vaan sokea vai onko se poistettu?
 
No ni, menin sitte ja ostin sen Suosikin, vaikka siinä tuli se edellinen numero joka mulla myös oli (se Alexi&Sud-haastis)

Tässäpä tätä nyt olis, ei kovin kummonenkaan haastis, juttuja joita tietää jo
Sivu 1
Sivu 2
Sivu 3
Sivu 4
 
almafiina, kiitoksia! pitää siis ensin opetellä käyttämään tätä ennen kun alkaa hysteeriseksi ...jep mut nyt lopetan OT.
 
Kiitos taas Celeb! Rahapussikin kiittää kun ei ite tarvitse tuota lehteä ostaa.
Haastis ei sisältänyt mitään kamalan uutta, mutta ongelmat auton kanssa olivat hauskaa luettavaa :)
 
Kiitos taas Celeb! Rahapussikin kiittää kun ei ite tarvitse tuota lehteä ostaa.
Haastis ei sisältänyt mitään kamalan uutta, mutta ongelmat auton kanssa olivat hauskaa luettavaa :)
Jep, jotenkin voi kuvitella hyvin sen tilanteen ku muut löytävät Roopen karaokebaarista :D

Suosikilla on muuten sensuuri kirosanojen suhteen (meikä on taas joku vitun einstein ku huomaan tällasia ehkä-vähän-myöhässä) Soundissa sentään kaikki kirjoitetaan ihan rehellisesti.
 
Kiitos Celeb skannauksista :) Oli ihan kiva lukea selitys sille poliisiautollekin.

Niinpä! Jäi kyllä vähän ihmetyttämään kun näin sen poliisiautokuvan. Mutta nyt sekin selvis.
Toivottavasti almafiina saat hoidettua ne haastattelut kuntoon, kun en ole niitä aiemmin lukenut.
 
Suosikilla on muuten sensuuri kirosanojen suhteen (meikä on taas joku vitun einstein ku huomaan tällasia ehkä-vähän-myöhässä) Soundissa sentään kaikki kirjoitetaan ihan rehellisesti.
öö, Suosikki on ehkä osotettu hieman nuoremmille lukijoille ku Soundi, ett toi sensuuri on aika ymmärrettävää...
 
öö, Suosikki on ehkä osotettu hieman nuoremmille lukijoille ku Soundi, ett toi sensuuri on aika ymmärrettävää...
Joo, kyllä mä sen tiedän :) Ite en oo oikeen koskaan lukenu Suosikkia, en ole edes kaupassa jaksanut selata mutta nyt on tullu ne pari ostettua ku on ollu noita kiinnostavia juttuja...
 
SOUNDI
1.
almafiina



2.
almafiina




3.
almafiina


Kokeillaan. Lähetän nää nyt ja laitan sitten lisää.