COB artikkelit ym

4.
almafiina


5.
almafiina


SUOSIKKI/Siamin tytöt

almafiina


Noin.Toivottavasti nyt on parempi.:)
 
"Alexin syventyessä takaisin Super-Mikki-sarjakuvaansa..." :lol::lol: Heh, suloistahan tuo...

Kiitos vain, harmi vaan että sisäreunojen sanoista on jäänyt osa pois, ei jaksa alkaa arvailemaan että mitä siinä nyt sitten lukee. Mutta, oli kyllä aivan loistava tuo Japani-haastattelu :lol:

Ei yle viitsisi näyttää joskus tuota Siamin tyttöjä uusintana :p
 
^Joo, sisäreuna jäi pois, vaikka yritin saada kaikki tekstit mukaan.
Mutta lehdet on jo palautettu kirjastoon, joten ei voi korjatakaan.

Itse tykkään joo lukea eniten 90-luvun juttuja myöskin. En tiedä mikä niissä niin viehettää.

En tiedä saatteko te selvää, mutta viimesellä soundin sivulla on kuva Ewosta ja teksti:"Ewon mielestä on paras hymyillä jos ei osaa vieraita kieliä.":lol:
Ja Allu-raukka oli pidätetty, kun oli teräase kadulla mukana.:)ill:)

Itse näkisin mielelläni Siamin tytöt-sarjan. Sarja taisi tulla siinä 2000/2001 luulen. En ole nähnyt ennen sarjaa.
 
Miksi mulla noi ei pelitä????

Olen mä ne lukenut luultavasti jo mut olisin uusiks lukenut...

Luin kerran -97 vuodelta vissiin suosikista haastiksen missä pojat sanot, että ei edes tulis mieleen viillellä itteensä mutta mikäs olikaan totuus? siis Laihon kohdal...
 
Miksi mulla noi ei pelitä????

Olen mä ne lukenut luultavasti jo mut olisin uusiks lukenut...

Luin kerran -97 vuodelta vissiin suosikista haastiksen missä pojat sanot, että ei edes tulis mieleen viillellä itteensä mutta mikäs olikaan totuus? siis Laihon kohdal...

No, kun tarpeeksi kaatuu paskaa niskaan niin siinä sitä ollaan. Ainakaan se ei enää viiltele, muulla ei mun mielestä oo väliä tässä asiassa :)
 
Oli pakko ostaa tuo Soundi, hekottelin itsekseni koulussa kun sitä lueskelin ja löytyipä mukava yllätys, pikkupätkä Kylähulluista :)