Cob-forumin jäsengalleria

Originally posted by Zyklon
Death on aivan SAATANAN HYVÄ!!!

Maailma on perseestä.. miksi vitussa Chuck Schuldinerin piti kuolla... :cry: :cry: :cry: :cry:

niinpä... chuck oli jumala (jos jumalaa ei ajatella herja mielessä)
...sit toi steve digiorgio on ihan vitun kova basisti (soitti humanissa ja individualissa) ja sen bändi sadus rulaa... death sadus bodom ne on parhaat bändit mitä löytyy

No minä kyl sanoisin et kaikki jotka Deathissä soittivat oli melko loistavia.. vittu ots Live in LA:ssakin oli melko hienoa menoa.. Chuck ja toinen kitaristi veti vuorotellen sooloja ym.
Ja voi vittu niitä rumpaleita!!! Saatana en tiedä mitään bändiä missä olisi ollut kolme niin saatanan hyvää rumpalia!!
Sean Reinert, Gene Hoglan ja Richard Christy on aivan vitun kovia..

Itkuhan siinä pääsee kun Deathiä ei enää ole :cry:

Juu Richard Christy soitti siinä Iced Earthissa.. se soitti Deathin levyillä The Sound Of Perseverance ja sit tolla Live In LA:lla..

Ja sit se on soittanu siinä Control Deniedin levyllä.. jota en oo tosin kuullut.. vielä! ja kai se on jossain muuallakin soittanu.. se on mun suosikki noista Deathin rumpaleista (ja onhan se yks suurin suosikki kaikista rumpaleista..)

joo christy on vitun hyvä mut tos perseverancessa sil on joku ihan vitun paska lautanen mitä se välillä läimäyttää...

osta control denied siinä on kikkeli laulu, perseverance sävellykset, christy ja steve digiorgio pistää individualin "frog" äänii... loistava

mut onks kukaa kuullu sadusta?

En oo kuullu... Christy kikkaili niiden lautasten kans tos livelläkin.. mun mielestä ne on saatanan hienon kuulosia.. vähän vaihtelua tavallisiin crasheihin.. se ihme pelti on todennäköisesti selanen pikkunen china pelti.. joku 12 tai 14 tuumanen.. ainakin sillä se leikki tos livessä.. ja splashiä se kans takoo melko paljo..

joo siinä livenä se ei häiritse mut siin levyllä häiritsee... ite en soita rumpuja mut tuli heti mieleen et siin levylle se paska lautanen on joku pieni spläshi...

kannattaa yrittää ettii jostain joku saduksen kappale (vaikka "certain death") se on semmost träsh/death iha vitun vihast ja nopeeta

joo paskan jauhannast et ku mulla on kaks koiraa (pienii karvasii) nii ku ne paskantaa nii pitää lähtee heti juoksee pois pakoo ku jöötit on tippunu maahan... muuten tulee hajumyrkytys...

joo oli pakko pistää jotain paskan jauhantaa :lol:

mulla oli silloin pienenä semmonen yläsänky jonka vieressä oli pöytä mistä toi meijän kissa aina hippäs sinne sänkyyn mun viereen... nii sit yhtenä yönä mä heräsin ku kissa oli pistäny ripulit mun tyynille...

se kissa ei muute sano "miau" vaa se sanoo "MÄÄÄÄ!! ja vitun kovaa... se onki nykyään aina yöt ulkona et me pistyttäis nukkuu

Vittu me en älyä et miksi AINA kun meidän kissat paskantaa sisälle (jota ei onneksi tapahdu usein) niin niiden pitää mennä joko tän pöydän alle jossa on kaikki tietokoneen piuhat tai sit television taakse jos on videoiden ja telkkarin ja vaikka minkä johtoja, ja paskantaa sinne! vittumaine siivota se sotku kun hirveä nippu johtoja on paskassa.. :D