Cob-forumin jäsengalleria

meidän mäyräkoira ei syö paskaa... se on syönyt kolme kissaa elävältä... ja ainaki kymmene oravaa... ja pari sorsaa... nii ja sit se on purru meidän naapuria munille...:) nyt siitä on tullu vanha ja se vaan syö ja nukkuu...:)

Helvetin ihme-elukoita?
Mun homahtava koira syö enimmäkseen paskaa ja voikukkia. Lisäksi sillä on varvasfetissi. Taitaa tosiaan olla helvetistä...

meijän koiran isä meni ja tappo supikoiran (semmonen iso koira villieläin) ja se koira sit oli semmonen pieni mäyräkoiran tapanen...
meijänki koira söis vaikka mitä jos annettais (se sen verran kiltti et se tottelee AIKA hyvin)

No en mä nyt tietenkään antaisi mun koiran syödä mitään herkullista tuolta ulkoa, mutta jos se vapaana on, ja kun rotu on mikä on, niin ei siinä hirveästi voi tehdä mitään kun se jo jonkun sotapojan tekeleitä loistavalla hajuaistillaan löytää...
Tossa on vieressä nimittäin varuskunta... Hemmetin miehet!

Hmm.. mun yhdellä tutulla (tai niiden perheellä) oli joskus ollu joku aivan saatanan iso koira.. sen suu oli ollut kuulemma aivan perkeeln iso.. se oli joskus nähny jonku kissan juoksevan jossakin niin se oli vain menny ja purassu sen kissan keskeltä kahtia.. homo koira sellanen.. ei kissoja saa kiusata..