COB Radio Rockissa 28.6 20-22

valkokukka

I can still feel it
Mar 30, 2007
1,727
0
36
Finland
Vähän on lyhyt varoitusaika, mutta just huomasin että Radio Rockissa Klasulla on Tuska -warm up tänään (28.6) 20-22 ja studiossa vieraana Before The Dawn, Brother Firetribe, Children of Bodom ja Turisas.
 
^ No taisit just keretä kun Alexi aloitteli...

No ihan hauska haastis, välillä vähän sekava :loco:. Tämmöistä informaatiota jäi mulle mieleen, muut täydentäkööt/korjatkoot. Tietysti jos jollain on haastis tallessa niin....


* Tägtgren tulee nauhottamaan Alexin laulut Suomeen
* uusista biiseistä "ehkä yli puolet on kirjoitettu" , Ruisrockin jälkeen pitäs vääntää loput kasaan.
* ihan on kunnon Bodom metallia tulossa ei mitään Depence Mode fiilistelyä
* tavara on agressiivisempaa ja vihaisempaa kuin AYDY, siinä mielessä muistuttaa enempi HCDR
* levyllä on joku työnimikin jo mutta sitä Alexi ei suostunut lähetyksessä paljastamaan
* Vaikeinta uuden matskun kirjottamisessa on aloittaminen, alussa sitä saattaa vaan istua kitara sylissä viisi tuntia ja tuijottaa seinään ennen kuin homma lähtee käyntiin

*Novarock meni Alexin mielestä ihan käsille, ei kuulemma osannut soittaa eikä kitarassa ollut ollenkaan säröä kolmen ekan biisin aikana.
 
Ja tuohon viimeiseen Klausilla vähä heittoa, totes jotain että onko tuo nyt mikään ihme kun tapahtuman nimi on NOVArock :D Olen tylsä, mutta se oli hyvä juttu. En kuulu Novan kuuntelijakuntaan.

Avasin radion niin en tiedä mistä ne puhu, jostain käsillä seisonnasta vai mistä? Olin vähän että mitä...
 
Avasin radion niin en tiedä mistä ne puhu, jostain käsillä seisonnasta vai mistä? Olin vähän että mitä...

No Klasu vittuili Alexille siinä alussa siitä, että Alexi ei ole tällä kertaa loukkannut itseään missään, mutta vielä ennen Tuskaa kerkiäisi. Suunnittelivat sitten siinä että jos studion ikkunasta hyppäis ratikkakaapeleiden kautta voltilla Hummerin katolle. Se oli varman pätkä tosta jutusta, joka oli kieltämättä hieman hämärän kuuloinen :lol: .
 
Aivan, jostain volteista ne puhukin! Voi Klasua :D Toivottavasti Alexi ei loukkaa itseään ennen Ruisrockia. Tai sen jälkeenkään, riittää että se olkapäänsä jo telo :)
 
Mahtoikohan kukaan ottaa nauhalle kyseistä haastattelua? Tai oisko mistään saatavilla? :)