huom... metalli liiton aika on muuttunut...=)

BurningAngel

Itsemurhakanditaatti
Nov 26, 2001
1,930
1
38
38
Teksas
siis niille jotka eivät vielä tiedä että metalliliiton paikka ja aika on muuttunut niin... Se tulee nykyään sunnuntai iltana klo: 20-22 ja edelleen Radio Mafialta... Siis aika on pidentynyt tunnilla... mikä on tietenkin eri positiivinen asia... mutta... klasu-setä on myös alkanut soittaa siellä vähän NU-metallia mikä on eri negatiivinen asia...=:)mad: mutta onneksi vain vähän...=)
tyhmä teksti mutta kuitenkin... ei oo muutakaa tekemistä koulussa...=)
 
Ihan hyvä kun sai meteliliitto paremman ajan ja tunnin lisää. Harmi vaan kun olen vielä liian tottunut noihin keskiviikkoiltoihin joten viime sunnuntaina muistin liiton uuden ajan vasta yhdeksältä.
Pelottava ajatus soittaa nu-metallia liitossa kun sitä skeidaa tulee ihan riittämiin radiosta muutenkin. Toivottavasti tämä linja ei jatku.
 
Niinpä, hyvä kun aika piteni tolleen. Ja sunnuntai on ainakin minun kannaltani muutenkin parempi paikka Liitolle, voisi vaikka joskus silloin olla kotona kuuntelemassa sitä...:) Mutta tuo nu-metal juttu on kyllä tosiaankin hiukan huolestuttava...
 
siis enää 2h 22 min että se alkaa...=)
*odottaa*

pörr...
väsymys iskee ennen metalliliittoa... mutta minä silti jaksan...=) Mitä tahansa metallin vuoksi...=)