Crap in Finnish

lumitalvi said:
Hmh. No shaisse. Vähän kyllä tarvii ihmetellä.
Kun oot matkannut aikasemminkin niin osaatko sanoo paljon yhteissumma noista lennoista oikein ois suurinpiirtein?
Meno-paluu Finskillä kahtena ed. kesänä noin 250 e. Kyseessä oli kesätarjoukset.

Ryanair lentää kai Tukholmaan --> siellä vaihto Hampurin koneeseen tai jotain. Hinnat halvat ja sähläystä.

Argh, kohta koe ja en osaa mitään kun oon ollu poissa flunssan takia. Vittu. :erk:

Ok. Mut millä vitulla sä sit lentojen lisäksi liikuit? junalla, bussilla? eikö ne tuo hintaa ihan törkeesti lisää?
Lentäähän tuo Ryanair nyt Frankfurtin läheisyyteenkin, mikä on ihan jees, mut kun sinne wackeniinkin tarvis päästä, eikä vaan saksaan :) blaergh.
ärrärärrääähg.
Joko on liput tilattu? kun mietin tässä kumminkin vielä, enkä tiedä koska niiden tilaamisella on jo kiire.

Mut eukot suunnittelee huonosti. :heh:
Ei pankkilaina kannata. Ainakaan nyt minkään vitun matkan takia, ongelmia rahan kanssa piisaa muutenkin.
Minua ahdistaa kans ihan tuhottomasti. Enkä lähtis, ellen kaveria sieltä kaukaa omaisi.
Mutta... niin. Enhän minä taida lähteä muutenkaan. :waah:
NOVITTU.kuinkahan kauan mä jaksan vatvoa tätä. Ja nyt on tammikuu vasta alkanut. tosin aikaisin suunnittelu on vain hyväksi.

Windom Pearl said:
Näin se muuten ainakin meidän perheessä hoituu. Muuten minä en lähde. Enkä lähde välttämättä sittenkään vielä :)

Voinenko tästä rivien välistä lukea että lähdet Wackeniin??? :lol:
no joo joo :)

niin sinä et kuulemma lähde ikinä minnekkään. Se on oikeeta puhetta!

No ei kun tarkoitin kyllä että Saija järkkää matkat, perhe oli hiukan harhaanjohtavaa tässä tapauksessa :grin:

Minähän en minnekään lähde. Paitti jos Saija järjestää matkan Wackeniin niin sitten on ehkä pakko harkita. SAIJA!!! HALOO!! HOMMA HARKINTAAN!!! (lukee kumminkin salaa)

Vittu mitä tomintaa... Ihan paska paikka kuitenkin täynnä jotain vitun muka "hevareita" jotka kiljukänneissään hajottaa kaiken... En mä edes vittu ymmärrä minkä vitun takia pitää olla keikalla kännissä... vittu... voihan sitä saatana mennä pellolle hilluun viikoks ilmankin jotain vitun musiikkia, saatana... Voi vittu.