Crap in Finnish

Kyöhät huvit, oon kohta lukenu varmaan kaikki sihteeriopiston ketjut.:rolleyes: Meikkiksen suosikki kirjottaja on Jussi79, jaksaa joka välissä selittää miten ei oo saanu naista ku kerran ja siitäki on jo kaks vuotta.:lol:

@Hearse: mä ja joitain kavereita ollaan tilaamassa tässä jossain vaiheessa keväällä Wacken-lippuja, jos haluat tulla siihen mukaan niin se käy. Mitä enemmän porukkaa tilaamassa sitä halvemmaksi tulee postitus/käsittelykulut. Eikä tarvitse itse soittaa sinne Saksanmaalle. :lol:

Nojoo, mut ongelmat on suhteellisia... Ei mullakaan rahaa oo, ja kohta paukahtaa 150€ lasku luukusta... Kyllä siitä jotenkin selvitään ;P

:) Juu, kyllä tätä kannattaa välttää kun ruttoa :) Toisaalta, viilasin aikasemmin pankkikortilla yli vähintään kuukausittain, ja sitten meni 10€ pankille, olen huomannut, että tällä välttää tuollaiset ongelmat... 16€ vuodessa on pikkasen vähemmän kuin se ~100€ vuodessa pankille... Mutta en mä muutenkaan osaa käsitellä rahaa, niin siinä se pieni ongelma on, kaik mänee, mikä tulee

Toisaalta... Voisin lyödä suurestakin määrästä rahaa vetoa, etten käy noilla kaikilla luennoilla, eli ei noi päivät nyt ihan niin pitkiä kuitenkaan ole :)