Crap in Finnish

Toi tunnustuslista... heh, ainakin tämänhetkinen "top10:n 1. tunnustus" on kyllä niin lähellä omaani, ettenpä taida edes vaivautua mihinkään toimenpiteisiin.

Elikkäs näin (otin mukaan vain ne "tunnustukset," joiden kanssa olen samaa mieltä):

"WTC-tornien romahtaessa olin lähes orgastisessa tilassa. "Tiesin" että nyt alkaisi vähintään WWIII. Petyin.

Aamuisin, kun herään, ensimmäisenä katson uutiset(ulkomaiset). Toivoin aina, että juontaja kertoo jotain poliittisesti mullistavaa joka johtaisi suureen sotaan.

Toivoin että P-Korea hyökkäisi USA:ta tai ketä tahansa vastaan ydinasein. Toivoin ydinsotaa lähi-itään, intian ja pakistanin välille. Olen "onnellinen" kun kuulen mahdollisia uutisia isoista terroristi-iskuista.

Toivoin että G.W.Bush uudelleen valitaan USA:n presidentiksi. Tiedän että näin käy. Toivottavasti se johtaa sotaan jossain päin. Toivottavasti siitä seuraa isoja terroristi-iskuja.

Petyn aina kun kuulen kun uutisjuontajat toitottavat pommi-iskuista tai aseellisista iskuista ja kuolleita on vain muutamia. Eivätkö nuo iskijät osaa tehdä kunnon iskuja. Haavelein joskus näyttäväni kaikille miten voidaan kerralla tuhota paljon ihmisiä."

@Hearse: Ilman paskakuvien spammaamistakin kaikki varmaan uskoisivat että löysit http://www.kerro-lisaa.tk:n. Et välttämättä ollut ensimmäinen.

Ja niistä tunnustuksista. Niin, no. 90% niistä on todennäköisesti keksittyä paskaa, 9% eivät ole tunnustuksia lainkaan muille kuin tunnevammaisille ämmille jotka eivät ole kosketuksissa todelliseen maailmaan, ja se viimeinen 1% saa menettämään uskon ihmiskuntaan lopullisesti ja peruuttamattomasti.

Terve!

Klassikot on klassikoita sen vuoksi että ihmiset on vähämielisiä ja jälkijättöisiä seepranpaskaan verrattavissa olevia outoja paskaläjiä.

Tykkään olla positiivinen. Rakastan elämää.

Voi perse. tuo tunnustuksien.luola.net on aika addiktiivinen. on vaan tullut nähtyä vähän häröunia sen jälkeen kun sitä alkoi lukemaan. eivät varmaan kaikki ole tosissaan, mutta kyllä ...

# 1985 - 17.01.2004 [Palaute]

Tykkään saada piiskaa naiselta ja alistua.
Leikin viatonta ja kilttiä,ja olen kuitenkin ihan kaikkea muuta varsinkin seksuaalisesti.
Minut on kerran naulattu palleista pöytään kiinni.
Manipuloin ihmisiä ja vien heidän mielenrauhansa.
Olen paha suustani ja tykkään sanallisesta "hajoita ja hallitse" touhusta.
Haluaisin ampua kadulla kulkevia ihmisiä rynnäkkökiväärillä.
Olen potkaissut ruumista.

sointulassa on pilleet tänään! kaikki sinne.. omat kaljat mukaan! :hotjump:

joo minäkin käyn juutalaisesta höylätyn kaljuni ja tummien vaatteideni kanssa oikein mainiosti! :loco: